Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Äitini vihjaili, että olen kaunis."

Minulla on niin kauniit ripset ja kulmakarvat ja silmät - olen siis kaunis.

Kaikki katsoo minua, kun olen niin kaunis. Päät kääntyy, saan huomiota.

Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.

Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.

Olen niin kaunis, paljon kauniimpi kuin muut.

Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.

Sanoinko jo, että olen kaunis?

Äitinikin vihjaili aina minulle, että olen kaunis."

Asiallinen artikkeli siitä kuinka yhteiskunta on tehnyt ihmisestä ulkonäkö keskeisen. Hän  ei kerronut olevansa kaunein tai upein. Noita kauniita on paljonkin. Ei se tee hänestä vähemmän kaunista. Hänellä on saman kaltaiset silmät kuin yhdellä mennen ajan kuuluisalla näyttelijättärellä, Italialainen, yksi kauneimmista.. en muista nimeä, mutta mustalla tukalla olisi ihan kopio. 

Kyllä te ootte katkeria ja kateellisia. Voi hyvänen aika!!

Katkeran naama on aina vähän vinossa ja kutturalla..

Moi Emilia!

Olen 40 nakka, don't worry. Kun kasvat isoksi opit suhtautumaan nuorten naisten kauneuteen luontevasti ja rauhallisesti. Minä kun en enää kilpaile heidän kanssaan miesten huomiosta vaan päinvastoin. Olen oppinut miesten olevan sikoja ja kierrän ne kaukaa. 

Emilia on kaunis eikä teidän haukkuminen muuta tosiseikkaa miksikään.  Hän kantaa "ison" nenänsä ja "laatikko" leuan ylpeänä! Bravo.

Naiset, älkää lytätkö tosia naisia!

Joo, suhtaudun luontevasti ja rauhallisesti myötähäpeästä naureskellen, en ikinä kehtaisi tuollaiseen juttuun lähteä. T. Kaunis itsekin

Vierailija
82/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.

Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.

Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.

Asiallinen artikkeli siitä kuinka yhteiskunta on tehnyt ihmisestä ulkonäkö keskeisen. Hän  ei kerronut olevansa kaunein tai upein. Noita kauniita on paljonkin. Ei se tee hänestä vähemmän kaunista. Hänellä on saman kaltaiset silmät kuin yhdellä mennen ajan kuuluisalla näyttelijättärellä, Italialainen, yksi kauneimmista.. en muista nimeä, mutta mustalla tukalla olisi ihan kopio. 

Moi Emilia!

Olen 40 nakka, don't worry. Kun kasvat isoksi opit suhtautumaan nuorten naisten kauneuteen luontevasti ja rauhallisesti. Minä kun en enää kilpaile heidän kanssaan miesten huomiosta vaan päinvastoin. Olen oppinut miesten olevan sikoja ja kierrän ne kaukaa. 

Emilia on kaunis eikä teidän haukkuminen muuta tosiseikkaa miksikään.  Hän kantaa "ison" nenänsä ja "laatikko" leuan ylpeänä! Bravo.

Naiset, älkää lytätkö tosia naisia!

Olen 20 vuotta sinua vanhempi. Enkä ole moittinut tämän Emilian ulkonäköä vaan olen vain sitä mieltä, että ei hän ole mitenkään erikoisen kaunis, kuten nyt mainostaa olevansa. Ei tietysti rumakaan ole. Sellainen tavallinen. Mutta mulle tuli myötähäpeä tuosta jutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Claudia Cardinale

Vierailija
84/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vielä aika oma ongelmansa joka Emilialla on. Se ei ole vain se, että hän on mielestään kaunis ja muiden mielestä ihan nätti, vaan myös se, että hän ei hetkeäkään epäile sitä, etteikö ole kaunis ja ansaitse sen perusteella sen mitä saakin, vaikka miettiiikin, että ansaitseeko sen millä ominaisuuksilla. 

Oikeasti ongelmallisen kauniit ihmiset, joita kiinnostaa kuitenkin elämässä ensisijaisesti jokin muu kuin ulkonäkö, muuten tunnistaa siitä, että ne pitää huolen, missä tilanteissa näyttää ulkonäkönsä hyvässä valossa esim. ihan vaan normimeikkamisella ja milloin ei. 

Vierailija
85/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisinta jutussa oli se, että ihminen, joka pitää itseään poikkeuksellisen kauniina, on jo vuosia suunnitellut kauneusleikkauksia. 

Vierailija
86/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmikas naama. Näyttää mieheltä.

Vierailija
87/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis nainen...voi olla että pelkissä kuvissa ei tule se kauneus esille. Voi olla tosi säteilevän eloisa, hyvä kehonhallinta, kaunis ääni myös. Tuollaiset asiat on yllättävän tärkeitä kokonaisuuden kannalta.

Jännästi tossa muuten syy miksi appisdeittailu on konseptina niin epäonnistunut: saattaa hullaantua totaalisesti jonkun kuvista, mutta livenä ihminen onkin pettymys kun esim. kantaa itsensä epävarmasti, ääni on täysin erilainen kun kuvien perusteella kuvitteli etc etc.

Vierailija
88/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis-suomiakka. Slaavilaiset naiset on paaaaljon kauniimpia.

Malliksi: https://www.facebook.com/reel/2162604907886657

Ei tuosta saa mitää selvää kun on puhelin naaman edessä!

Vierailija
89/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo itse juttu kuulosta silti typerältä, Emilia mm sanoo, ettei tiedä pitivätkö opettajat hänestä ulkonäön vai tunnollisuuden takia.

Ihan validi mietintä. Olen ollut Päiväkodissa työssä ja jo siellä tuli esille erilainen suhtautumistapa lapsiin, jotka olivat nättejä, söpöjä yms positiivista.

Off topic, myös varakkaiden lapsiin suhtauduttiin eri tavalla. 

Minäkin olen ollut päiväkodissa töissä, enkä koskaan törmännyt tuollaisiin seikkoihin. Kaikkiin lapsiin suhtauduttiin tasapuolisesti. Ulkonäköön ja perhetaustaan katsomatta. 

Kyllä siellä aina valikoituu hoitajien lempilapseksi joku söpö lapsi, silmäätekevien lapsi tai manipuloimaan kykenevä lapsi. Tällainen pääsee kuin koira veräjästä kaikessa. 

Vierailija
90/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vinkki äideille: kannattaa mieluummin kehua tytärtään vaikka fiksuksi.

Noin on, että mieluummin fiksuksi. 

Nythän puhutaan paljon tuosta, että kehutaan lapsi itsekeskeiseksi maailmannavaksi, joka ei kestä minkäänlaisia vastoinkäymisiä. 

Vierailija
91/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjesta, mitä tuo tytsy nyt kuvittelee ja todellakin on ihan kivan näköinen, muttei nyt sentään noin hirveän kaunis mitä peilistä näkee.

Vierailija
92/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisinta jutussa oli se, että ihminen, joka pitää itseään poikkeuksellisen kauniina, on jo vuosia suunnitellut kauneusleikkauksia. 

Huolestuttavaa tekstiä. Hän on kaunis, hyvä kasvojen luusto yms mutta ei siitä kannata tehdä kaikkea mitä on. Antaa sen olla sivuseikkana keskittyy ennemmin käytökseen ja luonteeseen. Huonoja miehiä hänellä on ollut, juuri sellaisia pelkän ulkokuoren tuijottajia.

Vierailija
93/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en olisi pitänyt häntä kauniina nuorena, mutta näin keski-iässä näen kyllä hänen kauneutensa. Tämän lisäksi omasta kokemuksesta sanon, että naiset ovat valtavan kateellisia esim sille joka herättää miesten kiinnostuksen. 

Vierailija
94/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on joo, mutta millä tavalla erityisen kaunis? En ymmärrä.

Hän on jo 33, mutta edelleen todella kivannäköinen. 

Vierailija
95/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittekö muuten että onko yksi ainoa alapeukku kommentissa Emilian? :D

Vierailija
96/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, voisin nusasta, mutta ei tuo nyt omaan silmään mikään niin kaunis ole, että pitäisi ihan erikseen mainita.

Vierailija
97/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen iso leuka. En tykkää.

Vierailija
98/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla. Täällä asuinmaassani ei Emilian näköistä naista juuri huomattaisi. Iso, neliskulmainen leuka ja pottunenä. Ei siinä mitään, meitä taviksia on pilvin pimein, mutta tuo omakehu ja itsensä ihailu häiritsee. Miksi ihmeessä hänestä on tehty lehtijuttu? Millaisia taitoja ja lahjakkuuksia hänellä on, mitä in saanut aikaan elämässään muuta kuin peiliin tuijottamisen.

Vierailija
99/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en olisi pitänyt häntä kauniina nuorena, mutta näin keski-iässä näen kyllä hänen kauneutensa. Tämän lisäksi omasta kokemuksesta sanon, että naiset ovat valtavan kateellisia esim sille joka herättää miesten kiinnostuksen. 

Oon ruma nainen mutten ole näille kauniille kateellinen miksi olisin jonkun tuntemattoman ulkonäölle kateellinen? Kaikki me kuollaan aikanaan ja kauneus on vain maailmallista

Vierailija
100/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt, että te jotka ette pidä Emiliaa häikäisevän, suorastaan sokaisevan kauniina, olette vain kateellisia. 

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi