Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (1172)

Vierailija
1121/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies tokasi humalassa, naama on kuin petolinnun p€rs€, mutta onneksi olen persmiehiä. Nyt olen ollut tuon möllin kanssa naimisissa jo 22v. Ainakin tuo todistaa, että mies ei ole kanssani vain ulkonäön takia. 

Mä en tuollaiseen mieheen olisi koskenut mistään hinnasta. Haukkunut hänet olisin kyllä ja käskenyt painua helvettiin.

Onneksi en tehnyt niin. Alta paljastu todella rakastava ja huumorintajuinen mies. Itse karsastan näitä olet kaunis/taivaasta puuttuu enkeli ym. imeliä iskuyrityksiä. Sen olen huomannut (näin naisena) että nykynaiset nostaa liikaa oman egonsa ylös ja heistä on tullut ylimielisiä. Tällekkin nuorelle naiselle hoettu koko ikänsä että on kaunis. Ja nyt se on kääntynyt häntä itseään vastaan. Romahdus tulee olemaan aika raju, kun ryppyjä ja silmäpussit tulee. 

Vierailija
1122/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Voisi ajatella, että jossain pikkukaupungissa jotkut pitävät hyvännäköisenä. Häntä voisi luulla keskieurooppalaiseksi. En usko että herättäisi ihmeempää huomiota Helsingissä. Ulkomailla hyvin monissa maissa ihan tavallisen näköinen. 

Helsingissä? Siis kun Helsingissä katsoo naisia niin ovat:

Pulleita

Mauttomia

Homssuisia

Huulitäytteet kaikilla

Ei minulta.

~

60 sivua AI-naisen lähes

meikitöntä arkinaamaa 

överitavis/halpisvaatteissa

yhä ruodinnassa?

Siis täh? Hän ei ole julkkis; missi,

taiteilija, poliitikko, somettaja,

vaan esittää (pro gradu työtä varten?)

tavispirkkoa, ja täällä yhä vain 

länkytetään kymmeniä sivuja..

Anna mun kaikki kestää.

Koomista, ellei jo maanista.🤨🤓

--

Hyvää viikonloppua. E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uutinen meni mulla ekana täysin läpi, kunnes luin näitä spekuja täältä.  Se tukka on jotenkin outo, se möykky!  Ei hiukset noin jakaudu!

Vierailija
1124/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Terve ihmisen ei pysäyttele ventovieraita kehuakseen. Luulen että Emilia asuu lähellä jotain hoitolaitosta esim älyllisesti kehitysvammaisille.

Vierailija
1125/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli hän todella on IRL/

elävä kolmekymppinen 

suomalaisnainen, minua

hieman ihmetyttää tuo

yliarkinen olemus. Eikö nyt

sentään hippasen huolitellumpi

ja höyrytetty/silitetty asukombo 

ylle kuvauksiin, kunnon kampaus

ja vaikka 20 minsan meikki.

Kun kyse ei ole PeräPielaveden

Sanomista, vaan kaikkialla erittäin laajalevikkisestä julkaisusta. Nyt laittautuminen on ollut 3 min,

tasoa kipaisenpa pesutuvalta pyykit.

E

Vierailija
1126/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mää ainakin oon kohdannu sellasta.

Vierailija
1127/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli hän todella on IRL/

elävä kolmekymppinen 

suomalaisnainen, minua

hieman ihmetyttää tuo

yliarkinen olemus. Eikö nyt

sentään hippasen huolitellumpi

ja höyrytetty/silitetty asukombo 

ylle kuvauksiin, kunnon kampaus

ja vaikka 20 minsan meikki.

Kun kyse ei ole PeräPielaveden

Sanomista, vaan kaikkialla erittäin laajalevikkisestä julkaisusta. Nyt laittautuminen on ollut 3 min,

tasoa kipaisenpa pesutuvalta pyykit.

E

Jotkut eivät osaa pukeutua.

Vierailija
1128/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vilkaisisi toiste. M45

Vierailija
1129/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin uskomattomalta tämä juttu että tulee mieleen onko keksitty ja tekoälyllä kuva jostain 

Vierailija
1130/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis, noita on 13 tusinassa.

Pienet silmät lähellä toisiaan, leveä nenä, kulmakarvat eivät sovi silmien muotoon.

Vierailija
1131/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies tokasi humalassa, naama on kuin petolinnun p€rs€, mutta onneksi olen persmiehiä. Nyt olen ollut tuon möllin kanssa naimisissa jo 22v. Ainakin tuo todistaa, että mies ei ole kanssani vain ulkonäön takia. 

Mä en tuollaiseen mieheen olisi koskenut mistään hinnasta. Haukkunut hänet olisin kyllä ja käskenyt painua helvettiin.

Onneksi en tehnyt niin. Alta paljastu todella rakastava ja huumorintajuinen mies. Itse karsastan näitä olet kaunis/taivaasta puuttuu enkeli ym. imeliä iskuyrityksiä. Sen olen huomannut (näin naisena) että nykynaiset nostaa liikaa oman egonsa ylös ja heistä on tullut ylimielisiä. Tällekkin nuorelle naiselle hoettu koko ikänsä että on kaunis. Ja nyt se on kääntynyt häntä itseään vastaan. Romahdus tulee olemaan aika raju, kun ryppyjä ja silmäpussit tulee. 

Lässyn lässyn. Mua ei saa iskettyä haukkumalla mua rumaksi eikä lässyttämällä imelää paskaa. 

Nykynainen mäkin olin vaikka olen 46v. En nosta omaa egoa liikaa ylös enkä ole ylimielinen. Mulla on kuitenkin sen verran arvostusta itseäni kohtaan, että jos mua joku haukkuisi rumaksi, niin tuo ihminen olisi mulle sen jälkeen saastaa.

Vierailija
1132/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella minkänäköinen pitäisi olla että kadulla pysäytettäisiin ja kehuttaisin. Ei sellaista täällä tapahdu.

Vierailija
1133/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen leuka ja kokonaisuus muistuttaa transua. Itsetunto on kova ja jos joku kauneuden takia pysäyttelee on käytävä pikaisesti specsaversilla hakemassa uudet moniteholasit.

Vierailija
1134/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
1135/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vahvistaa/sinetöi

mun käsitykseni

koko sivuston pohjavireestä;

sen erittäin epäterveestä, 

koulukiusaajamyönteisestä

*joukko_machiavellismistä.

Suomalaisesta, erittäin 

kàteellisesta, epäveljellisestä ja

epäkannustavasta lyttääjähengestä,

jossa vähänkään päätään nostava

pioneeri potkitaan ruotuun 

visioineen alta aikayksikön. x

Vierailija
1136/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilian hetteikkö maistuis, tämmöselle työmiehelle.
T:Mauri

Vierailija
1137/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu niin uskomattomalta tämä juttu että tulee mieleen onko keksitty ja tekoälyllä kuva jostain 

Jutun aitoudesta en muuten osaa sanoa, mutta tässä ketjussa on jo monta kertaa sanottu, että nainen on ainakin ihan todellinen henkilö, ja nimikin näkyy olevan oikeasti Emilia. Löytyi tosi helposti artikkelia koskevien Threads-kommenttien kautta.

Minäkin luulin alunperin joksikin tekoälyllä tehdyksi sosiologiseksi kokeeksi. Mutta olisi kai pitänyt tietää, ettei iltapäivälehdet mihinkään sosiologisiin tutkimuksiin osallistu.

Vierailija
1138/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mies. Panisin ja imisin!

Vierailija
1139/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kuvittelee jokaisen kommentoijan olevan kateellinen? Kritiikki ei tarkoita kateutta. Oma mielipide ainakin on, että ei Emilia ole mikään häikäisevä ja erottuva kaunotar. Ei ole rumakaan, mutta on ihan perusnätti ja tavallinen eikä erotu massata. Tämän kertominen ei ole kateutta vaan ihan vain tosiasioiden toteamista.

Itse tiedän irl useita Emiliaa kauniimpia naisia ja tyttöjä. Ei heitä kukaan täällä tuppukylässä pysäyttele kuten jotkut kuvittelee, että tapahtuu pienillä paikkakunnilla. 

Vierailija
1140/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta kun tarkemmin katsoo outoja piirteitä hänessä. Tekoälyn tekemä kuva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä