Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (1178)

Vierailija
1101/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs mies tokasi humalassa, naama on kuin petolinnun p€rs€, mutta onneksi olen persmiehiä. Nyt olen ollut tuon möllin kanssa naimisissa jo 22v. Ainakin tuo todistaa, että mies ei ole kanssani vain ulkonäön takia. 

Vierailija
1102/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kummaa, sitten jos sanoo itsestään suoraan et oon ruma, niin aletaan epäillä feikiksi ja yhtäkkiä onkin kaunis. Ja miten noin kaunis sanoo itseään rumaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies tokasi humalassa, naama on kuin petolinnun p€rs€, mutta onneksi olen persmiehiä. Nyt olen ollut tuon möllin kanssa naimisissa jo 22v. Ainakin tuo todistaa, että mies ei ole kanssani vain ulkonäön takia. 

Mä en tuollaiseen mieheen olisi koskenut mistään hinnasta. Haukkunut hänet olisin kyllä ja käskenyt painua helvettiin.

Vierailija
1104/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim , Martina Aitolehti on vasta 43. Huulet täytetty eikä ole ns. Luonnolisesti ikääntynyt (kauheaa ede skäyttää alle 5-kymppisistö ikääntynyt sanaa,,) niin tekoäly joka on aika tarkka muuten, Martinalla on noin 5-kymppinen iho.

Ja tiedoksi vain että vasta 45 iän jälkeen alkaa todellinen romahdus koska alkaa esivaihtarit ja ei ole ketään joka pääsee 50 iän paikkeille rypyttömänä. Vaikka tekis mitä, 

Mutta täytteet ja piikit näyttää siis vain VANHENTAVAn entisestään :)

Mä pääsin ikään 55 v itseäni huomattavasti nuoremman näköisenä, iästä pystyi ottamaan 10-15 v pois ihan kevyesti, ei ole itsekehua, Alkossa kysyttiin papereita jne. Romahdus alkoi siitä ylöspäin, kun alkoi kertyä varsinaisia pintaryppyjä sekä iho veltostui.

Vierailija
1105/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tuollaiseen mieheen olisi koskenut mistään hinnasta. Haukkunut hänet olisin kyllä ja käskenyt painua helvettiin.

Onko teillä kilpailu siitä, kuka keksii lapsellisimman solvauksen?

Vierailija
1106/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Voisi ajatella, että jossain pikkukaupungissa jotkut pitävät hyvännäköisenä. Häntä voisi luulla keskieurooppalaiseksi. En usko että herättäisi ihmeempää huomiota Helsingissä. Ulkomailla hyvin monissa maissa ihan tavallisen näköinen. 

Vierailija
1107/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Voisi ajatella, että jossain pikkukaupungissa jotkut pitävät hyvännäköisenä. Häntä voisi luulla keskieurooppalaiseksi. En usko että herättäisi ihmeempää huomiota Helsingissä. Ulkomailla hyvin monissa maissa ihan tavallisen näköinen. 

Helsingissä? Siis kun Helsingissä katsoo naisia niin ovat:

Pulleita

Mauttomia

Homssuisia

Huulitäytteet kaikilla

Vierailija
1108/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan nätti, ja voi hyvin olla että näyttää vielä paremmalta oikeassa elämässä. Vahvat kasvonpiirteet kuvaantuu huonosti. On myös selkeästi melko hoikka ja pitkä, niin en ihmettelis jos jo ihan sen takia häntä pysäyteltäis.

Vierailija
1109/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievä varmaan mutta ei kaunis. Tai ei erityisen kaunis. Kaunis vaatisi siromman ja suoremma  nenän. Tällä naisella on leveä ja iso nenä, se ei ole kaunista, myös roteva leuka. Kauneus on kyllä jotain aivan muuta.

Vierailija
1110/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole edes mitenkään kaunis! Aika lame! 

Vierailija
1111/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia vois nyt tulla ja kertoa, että trollas ja rage baitas. Vai onko oikeesti jonkinlainen kehonkuvanhäiriö - sekinhän voi olla myös niin, että näkee itsensä todellista viehättävämpänä?

Vierailija
1112/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollenkaan kaunis. Lähes päinvastoin. Mutta iso peukku, että usko omaan kaineuteen on valtava. 

Vierailija
1113/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan nätti, ja voi hyvin olla että näyttää vielä paremmalta oikeassa elämässä. Vahvat kasvonpiirteet kuvaantuu huonosti. On myös selkeästi melko hoikka ja pitkä, niin en ihmettelis jos jo ihan sen takia häntä pysäyteltäis.

Minusta näytti lyhyeltä!

Vierailija
1114/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on! <3

Mutta valitettavasti miehet on tommosia nuorille naisille. Kehuvat kovasti, mutta ovat myös kovasti  tekemässä parannuksia omien ihanteiden mukaan.  Miksi muuten niin moni mies ostaa tyttikselleen silarit?

En usko että suomalaiset miehet pysäyttävät yhtään ketään missään kadulla ja kehuvat. Ei varmasti. Ja tuo Emilia, ei millään tavalla mikään kaunotar. Vaikuttaa keksityiltä tarinoilta, että saa anteeksi ym. Asioita vain pelkästään ollakseen niin "superkaunis". Oikeasti kauniit naisetkaan eivät saa sellaista kohtelua. Todella myötähäpeä tuli tuosta. Tavallisen näköinen, ei suinkaan kaunis.

Vierailija
1115/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kilpailu siitä, kuka keksii lapsellisimman solvauksen?

Oletko sä oikeasti noin tyhmä???? Jos mulle joku tulisi vittuilemaan mun ulkonäöstä, niin totta helvetissä puolustaisin itseäni! Mistä teitä stanan vajaaälyisiä oikein riittää?? Mitään ei ymmärretä lukemastaan ja suolletaan täyttä paskaa näppikseltä.

Vierailija
1116/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa, kun ei ole edes kaunis. Kovat  on luulot itsestään

No, kyllä sieltä  pilvilinnasta alas tippuu😁

Vierailija
1117/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy laittaa mieleen toimiva iskurepliikki.

T. Mies

Vierailija
1118/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla äiti ainoa joka on Emiliaa kehunut. Kaikki äidithän kehuu omia lapsiaan, Emilia on vaan nyt vähän käsittänyt väärin. 

Vierailija
1119/1178 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, onkohan toimittaja tässä laittanut omiaan korostamalla jotain Emilian sanomisia, jotta saadaan klikkejä? Vaikuttaa jotenkin liian järkevältä tyypiltä tämmöiseen itsekehujuttuun, mihin ihmiset aina reagoi negalla.

Vierailija
1120/1178 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, onkohan toimittaja tässä laittanut omiaan korostamalla jotain Emilian sanomisia, jotta saadaan klikkejä? Vaikuttaa jotenkin liian järkevältä tyypiltä tämmöiseen itsekehujuttuun, mihin ihmiset aina reagoi negalla.

Uskon kyllä että Emilia voi hyvinkin olla sellainen kuin millaisen kuvan juttu antaa. Mutta juu, sekin kannattaa pitää mielessä että toimittajat monesti kirjoittaa omiaan ja lainaavat väärin. Itsekin sen olen kokenut, lainausmerkkien sisälle oli lisätty sanoja mitä en sanonut ja mitkä muuttivat sanomani merkitystä/asennetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä