Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (1190)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hän on originellin näköinen, jos on oikea ihminen, paitsi jos on alopecia ja hiuslisäke. Oikealla ylhäällä on outo möykky/ulottuma. Hiukset eivät käyttäydy niin. Lisäksi korvien yläpuolella on täysin kaljut kohdat, vaikka hiukset muuten luonnottoman "vahvat".
Korva on oudosti alhaalla ja ikään kuin näkyy eteen päin olematta hörökorva (myöhemmät kuvat). Kun peittää korvan, silmä asettaisi sen oletuksena ihan eri paikkaan ja eri tavalla näkyväksi. Hän muuttuu heti luonnollisemman näköiseksi, kun korvan peittää. Lisäksi kaula on ihmeellinen lyhyt paksu pötkö ja dekoltee-alue myös. Ei näy mitään muotia, edes solisluita. Ja silmät kuin robotilla. Ilmeisesti kasvoilla ei ole koskaan ollut yhtäkään ilmettä eikä silmissä myös.
Vaikea uskoa oikean ihmisen kuviksi. Ja kuka ihme pukeutuu tuollaiseen mummoaluspaitaan ja liian pieneen, epäimartelevan väriseen takkiin. Farkut voivat olla nyt muotia, mutta eivät mitenkään hyvät nekään.
Nyt tulee semmoista settiä, että alan epäillä omien kuvienikin, jopa peilikuvan aitoutta.
Kadulla juoksemisiin liittyen kertokaa mitkä voi olla syynä, jos joku on gang stalking uhri eli seurataan ja maalitetaan kaduilla ja kaupoissa?
Näyttää vähän Audrey Tatoulle, soman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kadulla juoksemisiin liittyen kertokaa mitkä voi olla syynä, jos joku on gang stalking uhri eli seurataan ja maalitetaan kaduilla ja kaupoissa?
Paranoia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hän on originellin näköinen, jos on oikea ihminen, paitsi jos on alopecia ja hiuslisäke. Oikealla ylhäällä on outo möykky/ulottuma. Hiukset eivät käyttäydy niin. Lisäksi korvien yläpuolella on täysin kaljut kohdat, vaikka hiukset muuten luonnottoman "vahvat".
Korva on oudosti alhaalla ja ikään kuin näkyy eteen päin olematta hörökorva (myöhemmät kuvat). Kun peittää korvan, silmä asettaisi sen oletuksena ihan eri paikkaan ja eri tavalla näkyväksi. Hän muuttuu heti luonnollisemman näköiseksi, kun korvan peittää. Lisäksi kaula on ihmeellinen lyhyt paksu pötkö ja dekoltee-alue myös. Ei näy mitään muotia, edes solisluita. Ja silmät kuin robotilla. Ilmeisesti kasvoilla ei ole koskaan ollut yhtäkään ilmettä eikä silmissä myös.
Vaikea uskoa oikean ihmisen kuviksi. Ja kuka ihme pukeutuu tuollaiseen mummoaluspaitaan ja liian pieneen, epäimartelevan väriseen takkiin. Farkut voivat olla nyt muotia, mutta eivät mitenkään hyvät nekään.
Nyt tulee semmoista settiä, että alan epäillä omien kuvienikin, jopa peilikuvan aitoutta.
Me kaikki ollaan Matrixissa...
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän suomalaisesta massasta erottuva. Hienot silmät, persoonalliset kasvonpiirteet, hienon sävyiset ruskeat hiukset. Ei ole sellainen etäisen diivan näköinen, vaan perusnätti jota todennäköisesti uskalletaan lähestyä.
Miehissäkin todennäköisesti enemmän huomiota saa helposti lähestyttävän näköinen peruskomea mies, kuin joku ultramaskuliininen laatikkoleuka.
Jos on oma hiustenväri niin on tosi nätin väriset.
Viehättävyyshän on myös karismaa ja se ei kyllä tuu kuvissa esille. Kun ei näy liikkeet tai ilmeet. Jos kantaa itsensä hyvin ja on liikehtii jotenkin viehättävästi, niin sehän on kaunista myös. Kauniin näköinen ihminen voi olla kehonkieleltään myös sulkeutunut mikä vähentää kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuoret naiset ovat nättejä. Nuoruus sen tekee. Itsekin olin suht kaunotar ja sain kehuja. Kun ikää tulee, nainen muuttuu "näkymättömäksi".
Lyhyt aika se on kun saa kukoistaa.
Kaikki nuoret naiset ei todellakaan ole nättejä. Harhaista edes väittää tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ettehän oleta yksityisyydestään
tarkkaa rotia pitävää naista
sèksuaalikielteiseksi.
Seksuaalisuus ja sensuellisuus
ovat minulle
todella tärkeitä ollessani suhteessa,
mutta olen pitäytynyt linjassa,
jossa en 'kakkosjuttuja' halua
koko kansalle jakaa. OF/séksuaali-
keskeisiä naishahmoja
on jo pilvin pimein. Ei minun tarvitse
tehdä asioita heidän laillaan. E
Skippaa sun kaikki viestit lukematta, voitko opetella kirjoittamaan ihan normaalisti? Et oo taiteellisempi kuin muut kun kirjoitat noin, rasittavaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo nuo sun stanan harhaiset jankutukset. Olet päästäsi täysin sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettehän oleta yksityisyydestään
tarkkaa rotia pitävää naista
sèksuaalikielteiseksi.
Seksuaalisuus ja sensuellisuus
ovat minulle
todella tärkeitä ollessani suhteessa,
mutta olen pitäytynyt linjassa,
jossa en 'kakkosjuttuja' halua
koko kansalle jakaa. OF/séksuaali-
keskeisiä naishahmoja
on jo pilvin pimein. Ei minun tarvitse
tehdä asioita heidän laillaan. E
Skippaa sun kaikki viestit lukematta, voitko opetella kirjoittamaan ihan normaalisti? Et oo taiteellisempi kuin muut kun kirjoitat noin, rasittavaa luettavaa.
Ilmiantakaa tuon sekopään viestit. En mäkään niitä lue kuin sanan sieltä täältä joskus. Ilmiannan kaikki tuon tyypin viestit jotka näen. Todella raskas ja ärsyttävä tapa hänellä kirjoittaa ja siitä on huomautettu monta kertaa. Lisäksi tekstien sisältö on täysin päävikaisen tajunnanvirtaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan näytä eikä ole soma. Kolhot kasvonpiirteet eikä ole lainkaan Audreyn näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin tämä keskustelu lukea, niin todistuu Emilian väite naisten kateudesta. On kyllä kaunis nainen, nuorempana olisi voinut olla malli tai missi.
M36
Kiva kohteliaisuus. Nyt siis repsahtanut jo. Ei se mtn kateutta ole, että palauttaa maan pinnalle jonkun. Minä ihailen ja kehun kauniita naisia koko ajan. Tämä laatikkoleuka on pelkkä ok näköinen.
Miksi triggeröidyt niin kovasti siitä jos naisella on silmät päässä ja itsetuntoa sen verran että pystyy toteamaan olevansa ihan kaunis? Miksi koet valtavaa tarvetta "palauttaa hänet maan pinnalle"?
Kukaan ei ole vieläkään kyennyt tuottamaan itsereflektiivistä vastausta tähän kysymykseen. Kaikki te jotka olette täällä palauttamassa häntä maanpinnalle ("ihan tavallisenhan näköinen"), voisitteko vastata kysymykseen. En tajua miksi luette jutun noin kiihkolla, hänhän vaan kertoo, että miten on ehkä elämänsä aikana havainnut sitä miten hänen ulkonäköönsä on suhtauduttu. Tällaisia juttuja on pilvin pimein toisesta näkökulmasta kirjoitettuna, esim. Miten ylipainoon suhtaudutaan ja miten se voi henkilöön itseensä vaikuttaa.
Miksi siis tästä ulkonäön sosiaalisista vaikutuksista toisesta näkökulmasta ei saisi myös keskustella julkisesti? Minusta voitaisiin myös vihdoin keskustella siitäkin, sillä ulkonäkökeskeisyyshän on vain someajan myötä lisääntynyt ja nuorten naisten ja miesten ulkonäköpaineet varmaan myös.
Veikkaan että suurimmalla osalla naisista on nuoruudestaan kyllä kokemuksia siitä miten joskus nimenomaan heidän ulkonäkönsä vuoksi on suhtauduttu jollain tavalla. Emiliahan ei edes jutussa ota kantaa kenenkään muun ulkonäköön, kertoo vaan kokemuksistaan, joita samansuuntaisia on monella (naisella?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan näytä eikä ole soma. Kolhot kasvonpiirteet eikä ole lainkaan Audreyn näköinen.
Hymyssä on jotain samaa ja kulmakarvat. Eipä muuten oikeastaa. Tuossahan sanottiinkin, että näyttää VÄHÄN se ei kaksoisolentoa tarkoita.
Kukaan ei ole vieläkään kyennyt tuottamaan itsereflektiivistä vastausta tähän kysymykseen. Kaikki te jotka olette täällä palauttamassa häntä maanpinnalle ("ihan tavallisenhan näköinen"), voisitteko vastata kysymykseen. En tajua miksi luette jutun noin kiihkolla, hänhän vaan kertoo, että miten on ehkä elämänsä aikana havainnut sitä miten hänen ulkonäköönsä on suhtauduttu.
Mitä kiihkoa siinä on, jos hänestä sanoo "tavallisen näköinen"? Kuulostaa pikemminkin siltä, että itse olet kiihkoissasi. Miksi juuri tämän naisen pitäisi olla kaikkien mielestä kaunein suomalainen?
Siksi toisekseen hän sanoo jutussa "sekin saattoi johtua ulkonäöstä". Saattoi johtua. Pelkkää hänen arveluaan, eikä mitään faktaa.
Että reflektoi sinä vaan itseäsi ja sitä dissaamista, jota teet muita kommentoijia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaah, taisikin mennä vähän lujaa minulla (ja muilla) nämä teoriat siitä, että tämä olisi feikkijuttu :D
Threadsissa huomasin, että joku kommentoi tuntevansa kyseisen naisen:
https://www.threads.com/@iltasanomat/post/DYfU7E8D8pu
Ja sitä kautta löysin parilla klikkauksella Emilian Insta-tilin. Ihan oikea ihminen hän näytti olevan. Ja ihan symppiksen oloinen, ei siinä mitään.
No, omituisesti kirjoitettu juttu joka tapauksessa. Olisin pitänyt vähän mielenkiintoisempana, jos tämä olisi oikeasti ollut jokin sosiologinen koe.
Pahoittelut Emilialle, että epäilin hänen olemassaoloaan.
Ei siellä kukaan kommentoi tuntevansa häntä.
Kyllä kommentoi. Skrollaat vain kymmenisen viestiä alaspäin niin kirjoittaja sanoo "Miksi ihmiset on näin ilkeitä?" ja jatkaa viestissään "tiedän kyseisen henkilön".
Ja sitten toinen täysin luonnottomasti yotea, että se on kyllä "meidän E.."
Joku lainasi kommenttiani.
Otin Sointu Borgin esimerkkinä
teknisesti taidokkaan
meikin hurjasta voimasta.
Olen nähnyt hänen
kuviaan meikittä + rillit päässä
versus
ammattimeikkaajan tuolin
jälkeen. Varsin perustavis
Hollywood-Sointukin on
saunapuhtaalla naamalla.
En sano, että rùma, mutta ei
mitenkään huomiota
herättävän luomukaunis.
*Hän todella osaa laittautua
päästä varpaisiin
tehden itsestään hyvin
näyttävän. Naisella on
pituutta 180 cm. Tottahan
Soinnun kilometrin mittaiset
säihkygasellisääret
katseemme kääntävät. 👍
Kuvan E näyttää lähes
sängystä repäistyltä ryppyisine
arkivaatteineen.
Ei edes huulikiiltoa tai
nuderajausta ole naisella.
Meikillä ja muulla head_to_toe
stailauksella hän olisi
absolutely a knock out stunner.
My two cents. 💬
E
Miehet lähestyy hoikkia, kauniita niukkapukeisia naisia "öööö oot kaunis lähtisitkö treffeille kanssani"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuoret naiset ovat nättejä. Nuoruus sen tekee. Itsekin olin suht kaunotar ja sain kehuja. Kun ikää tulee, nainen muuttuu "näkymättömäksi".
Lyhyt aika se on kun saa kukoistaa.
Kaikki nuoret naiset ei todellakaan ole nättejä. Harhaista edes väittää tuollaista.
Jep ei olekaan. Minä olen paljon kauniimpi nyt 37 vuotiaana kuin ikinä aiemmin. En ole kyllä koskaan katsonut tuijotetaanko ja olen sosiaalisesti ahdistunut joka ehkä näkyy? Ei oo hirveesti ikinä lähestytty. Näkymätön oli nuorenakin. Ei siinä muute mitään mut kiusattiin nuorena ja se aiheutti todella kovaa surua siitä, ettei koskaan ole tuntenut itseä kauniiksi. Kuviani ainakin kehutaan paljon, ehkä olen tän naisen vastakohta xD
Emiliahan ei edes jutussa ota kantaa kenenkään muun ulkonäköön, kertoo vaan kokemuksistaan, joita samansuuntaisia on monella (naisella?).
Ei vai? Kaikki muuthan ovat rumempia kuin hän ja kateellisia, koska "heidän omat mahdollisuutensa miesten suhteen tai jopa oman kumppanin suhteen olisivat uhattuna" hänen takiaan.
Kysyin jo aiemmin ketjussa, että miksei hän hae ystäviä itseään kauniimmista, jolloin tätä hänen kuvittelemaansa kilpailutilannetta ja kateutta ei olisi.
Minäkin voisin pysäyttää hänet kadulla ja sanoa että onpa isot luulot itestään.