Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (994)

Vierailija
981/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan uudestaan ihmetellä, kuinka jollain ihan perus nätillä on pokkaa kertoa lehdessä olevansa super-kaunis!!! Et ole Emilia. Olet nätti, muttet mikään kaunotar 

Vierailija
982/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin tämä keskustelu lukea, niin todistuu Emilian väite naisten kateudesta. On kyllä kaunis nainen, nuorempana olisi voinut olla malli tai missi. 

M36

Kiva kohteliaisuus. Nyt siis repsahtanut jo. Ei se mtn kateutta ole, että palauttaa maan pinnalle jonkun. Minä ihailen ja kehun kauniita naisia koko ajan. Tämä laatikkoleuka on pelkkä ok näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen leveä nenäkin

Vierailija
984/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kaunis???? Tavallisen näköinen. 

Vierailija
985/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistista ihailua vailla siis

Vierailija
986/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikäni kokenut syrjimistä siksi että olen pieni ja ääneni on hento. Minulla on ihan äänihuulissa todettu vika ja ääni katoaa kokonaan jos korotan ääntäni tai laulan- tosin laulaääntäkään ei ole.  Luulen että kaunis pärjää monin verroin paremmin kuin tällainen, johon suhtaudutaan kuin lapseen. Vähän enemmän sain udkottavuutta, kun paino nousi 44 kilosta yli 50 kiloon ja tuli ikää, mutta yhä koen alentuvasti suhtautumista. N62, 154 cm. 

Vierailija
987/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI-jälki näkyy hienovaraisissa kohdissa:

sormien pituus ja rakenne,

hieman epäluonnollinen korvan muoto,

ihon liian tasainen tekstuuri,

kasvojen “mallimainen” symmetria,

ja yleinen hyperrealistinen, mutta vähän steriili tunnelma.

Nykyiset generatiiviset mallit (etenkin Midjourney, Flux, SDXL jne.) osaa tehdä juuri tällaisia kuvia, jotka näyttävät ensi silmäyksellä täysin aidolta lehtikuvaukselta. Siksi tunnistus perustuu usein pienten yksityiskohtien kokonaisuuteen eikä yhteen selvään virheeseen.

Sormien pituudesta voisi päätellä hänen olevan alien.

Kyseessä voi olla ihan vain jokin AI-filtteri kuvankäsittelyssä, mikä tekee oikeistakin kuvista nykyään välillä luonnottoman näköisiä.

Minäkin luulin aluksi koko juttua feikiksi, mutta kyllä tuo ihan todellinen ihminen olikin.

Mielestäni katse on täysin tyhjä siinä kuvassa, jossa hän seisoo ihan koivun edessä. Ei näytä elävän ihmisen silmiltä. Kuka muutenkaan seisoo aivan puunrungossa kiinni, takaraivoaan myöten? Onko se puussa heijastuva varjokaan ihan todellinen? 

Korvakorun pitkän alaosan luulisi roikkuvan suoraan maata kohti, eikä vinossa.  

Vierailija
988/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin tämä keskustelu lukea, niin todistuu Emilian väite naisten kateudesta. On kyllä kaunis nainen, nuorempana olisi voinut olla malli tai missi. 

M36

Aika harva tässä ketjussa on mielestäni haukkunut Emilian ulkonäköä (vaikka niitä ilkeilijöitäkin on ollut, ja aina onkin tällä palstalla). Minäkin ainakin sanoin jollain aiemmalla sivulla, että hän on hyvin viehättävä nuori nainen. Mutta ihmettelin silti artikkelia, jossa maalailtiin kuvaa suorastaan ylimaallisesta kaunottaresta, jonka edessä koko maailma on polvillaan. En tiedä, oliko vika kenties jounalistissa, mutta olisi tähän juttuun vähän realistisempaakin otetta saanut. Tällaisenaan se saatiin vaikuttamaan lähinnä ragebaitilta.

Olen ihmetellyt vähän sitäkin, kuinka monen mielestä tässä keskustelussa esim. "tavallinen nätti nainen" näyttää olevan jokin loukkaus. Onhan siinä nyt jotain eroa, miten kiva ulkonäkö ilmenee tavallisemman naisen elämässä, vs. miten se vaikuttaa vaikka jonkun nuoren Brigitte Bardot'n elämään. Ei se nyt ainakaan minua naisena mitenkään loukkaa, että kauneudellakin on aste-eroja, eikä minusta saisi nuorta Brigitte Bardot'ta edes kauneusleikkauksilla.

Vierailija
989/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Kiva kohteliaisuus. Nyt siis repsahtanut jo. Ei se mtn kateutta ole, että palauttaa maan pinnalle jonkun. Minä ihailen ja kehun kauniita naisia koko ajan. Tämä laatikkoleuka on pelkkä ok näköinen.

Yli 30v ei realistisesti pärjää missi- tai mallimaailmassa enää, vaikka olisi kaunis ikäisekseen. Kyllä tuo ihme tarve "palauttaa maanpinnalle" on sitä ihan perisuomalaista kateutta. Vaikkei hän olisi juuri sinun henkilökohtaista tyyppiä, niin onhan tuo nyt selvästi tavista kauniimpi. Vahva luusto on esimerkiksi siellä mallimaailmassa naisillakin positiivinen piirre.

Vierailija
990/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulle on pari kertaa sanottu noin Tapahtunut joskus 90-luvulla. Ohikulkija, joku nuori mies pysähtyi ja sanoi: Olet kaunis. Höröhdin  enkä kai sanonut paljon mitään. Kyllähön tuo outoa on ja köy aina mielessä että käykö se sanoja täysillä nimittäin eihän tuollaisia sanota tuntemattomille tuosta vaan. . 

Vierailija
991/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Miksi triggeröidyt niin kovasti siitä jos naisella on silmät päässä ja itsetuntoa sen verran että pystyy toteamaan olevansa ihan kaunis? Miksi koet valtavaa tarvetta "palauttaa hänet maan pinnalle"?

Vierailija
992/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyjuttu vaan.

Vierailija
993/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä ole olemassakaan. 

Vierailija
994/994 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka on mutta kasvot ei normaalista poikkekavat. Minusta töihin pääsyyn ei ole kauneudella tekemistä. Minuakin sanotaan usein kauniiksi mutta työtön oon.