Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (946)
Ehkä kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä, kasvoista, vaan kokonaisuudesta. Omasta mielestäni hän on kolhon näköinen, leuka on jykevä naiseksi. Mutta kauneus on katsojan silmissä. Hänellä ei näytä olevan juurikaan meikkiä, joka on plussaa. Hänellä vaikuttaa olevan sopusuhtainen vartalo, pitkähköt jalat. Hän voi olla paljon hymyilevä, jolloin ihmisestä tulee helposti lähestyttävä, mukava fiilis. Hän saattaa puhua ihmisille ystävällisesti ja kohdella heitä ystävällisesti. Kun nämä kaikki lasketaan yhteen, ihminen on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole isoa
'perunanenää'
ja silmäni ovat verraten suuret.
Kuten sanoin, emme näytä
lainkaan samalta kuvan hlön
kanssa. Tämä vielä kerran, ettei
kukaan vahingossakaan meitä
samaksi henkilöksi vain luule!
Hän on keinoälyn luonnos, ja
teksti on tekaistu. Mikään hänen
sanomansa ei vastaa minun
puheitani/visioitani, vaikka niissä
ohut yhteinen johtolanka kenties on.
Plastiikkakirurgiaa en käytä,
enkä suunnittele operaatioita;
en edes rintaoperaatiota,
vaikka siitä olen haaveillut.
Tyydyn täysin siihen, mitä annettu on.
E
Sori, mutta minä en ainakaan ymmärrä, mitä ajat takaa.
Miksi ihmeessä luulet, että palstakirjoittelijat luulevat artikkelin naisen olevan sinä?
Kukaan täällä ei tunnista sinusta mitään muuta kuin omintakeisen kirjoitustyylin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole isoa
'perunanenää'
ja silmäni ovat verraten suuret.
Kuten sanoin, emme näytä
lainkaan samalta kuvan hlön
kanssa. Tämä vielä kerran, ettei
kukaan vahingossakaan meitä
samaksi henkilöksi vain luule!
Hän on keinoälyn luonnos, ja
teksti on tekaistu. Mikään hänen
sanomansa ei vastaa minun
puheitani/visioitani, vaikka niissä
ohut yhteinen johtolanka kenties on.
Plastiikkakirurgiaa en käytä,
enkä suunnittele operaatioita;
en edes rintaoperaatiota,
vaikka siitä olen haaveillut.
Tyydyn täysin siihen, mitä annettu on.
E
Sori, mutta minä en ainakaan ymmärrä, mitä ajat takaa.
Miksi ihmeessä luulet, että palstakirjoittelijat luulevat artikkelin naisen olevan sinä?
Kukaan täällä ei tunnista sinusta mitään muuta kuin omintakeisen kirjoitustyylin.
Rivivälihullu kirjoittelee sekavia tarinoita vainoamisesta. Tänne mahtuu kaikenlaisia.
Kiinnostaa edelleen hänen kullinsa koko, löytyykö tietoa?
Himokas homomies
Teille jotka sanotte, ettei ihmisiä pysäytetä kadulla ja kehuta kauniiksi. Kyllä pysäytetään ja ihan siellä Helsingissä.
Nämä pysäyttäjät voivat olla yhtälailla naisia. Myös sitä aidosti tapahtuu, että miehet pysäyttää miehen ja kehuu hänelle, hänen puolisoaan.
Siihen en kyllä usko, että joka paikassa tätä naista naiset kadehtii ja kohtelee ulkonäön vuoksi huonosti. Sellaista on todella harvoin, syy on suurimmaksi osaksi muualla. Yleensä luonteessa ja/paljastelusta, ei ulkonäön kauneudesta.
Tämäkin olisi traagista. Mulla on toinen vanhemmista kääntäjä, ja jo sen nillityksen kanssa oli tulla hulluksi.
Ensimmäinen asia, joka humanisteille tulee vastaan, on ihmisten lähestyminen tutkimuskohteena. Ei mennä takki auki olemaan kaiken keskipiste. Emilia on monella muullakin tavalla epäuskottava. Jatkoja odotellessa, tämä taitaa olla jokin toimittajan oma projekti.