Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (946)

Vierailija
941/946 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.

Tuskin on. Sosiologiaa opiskelevat eivät kirjoita reaGtio vaan reaktio.

Virheitä voi tulla kenelle hyvänsä kun liikkuvassa dösässä kirjoittaa mutta se että ilman mitään epäilystä uskoo kaiken mitä lehdessä lukee vaikuttaa hienan naivilta.

Mä kirjoitan usein liikkuvassa dösässä. Silloin osuu jossain suunnassa viereiseen näppäimeen, ei sotke g:tä ja k:ta.

Mutta ero meissä onkin se että sä uskot satuihin ja minä en.

Höpönlöpön. "Emilia" ei olisi kummoinen humanisti, jos olisi olemassa, ei ihme, että opinnot ovat vähän venyneet.

Ajatella jos olisi äidinkielen opettaja  joka keskittyisi niin paljon virheisiin että kokonaisuus hämärtyisi eikä näkisi metsää puilta. Siinä olisi ihan sama olisiko oma ulkonäkö 6+ vai 5 ja 1/2.

Tämäkin olisi traagista. Mulla on toinen vanhemmista kääntäjä, ja jo sen nillityksen kanssa oli tulla hulluksi. 

Ensimmäinen asia, joka humanisteille tulee vastaan, on ihmisten lähestyminen tutkimuskohteena. Ei mennä takki auki olemaan kaiken keskipiste. Emilia on monella muullakin tavalla epäuskottava. Jatkoja odotellessa, tämä taitaa olla jokin toimittajan oma projekti.

Vierailija
942/946 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä, kasvoista, vaan kokonaisuudesta. Omasta mielestäni hän on kolhon näköinen, leuka on jykevä naiseksi. Mutta kauneus on katsojan silmissä. Hänellä ei näytä olevan juurikaan meikkiä, joka on plussaa. Hänellä vaikuttaa olevan sopusuhtainen vartalo, pitkähköt jalat. Hän voi olla paljon hymyilevä, jolloin ihmisestä tulee helposti lähestyttävä, mukava fiilis. Hän saattaa puhua ihmisille ystävällisesti ja kohdella heitä ystävällisesti. Kun nämä kaikki lasketaan yhteen, ihminen on kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/946 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole isoa 

'perunanenää'

ja silmäni ovat verraten suuret.

Kuten sanoin, emme näytä

lainkaan samalta kuvan hlön

kanssa. Tämä vielä kerran, ettei 

kukaan vahingossakaan meitä

samaksi henkilöksi vain luule!

Hän on keinoälyn luonnos, ja

teksti on tekaistu. Mikään hänen

sanomansa ei vastaa minun 

puheitani/visioitani, vaikka niissä 

ohut yhteinen johtolanka kenties on.

Plastiikkakirurgiaa en käytä,

enkä suunnittele operaatioita;

en edes rintaoperaatiota, 

vaikka siitä olen haaveillut. 

Tyydyn täysin siihen, mitä annettu on.

E

Sori, mutta minä en ainakaan ymmärrä, mitä ajat takaa.

Miksi ihmeessä luulet, että palstakirjoittelijat luulevat artikkelin naisen olevan sinä?

Kukaan täällä ei tunnista sinusta mitään muuta kuin omintakeisen kirjoitustyylin.

Vierailija
944/946 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole isoa 

'perunanenää'

ja silmäni ovat verraten suuret.

Kuten sanoin, emme näytä

lainkaan samalta kuvan hlön

kanssa. Tämä vielä kerran, ettei 

kukaan vahingossakaan meitä

samaksi henkilöksi vain luule!

Hän on keinoälyn luonnos, ja

teksti on tekaistu. Mikään hänen

sanomansa ei vastaa minun 

puheitani/visioitani, vaikka niissä 

ohut yhteinen johtolanka kenties on.

Plastiikkakirurgiaa en käytä,

enkä suunnittele operaatioita;

en edes rintaoperaatiota, 

vaikka siitä olen haaveillut. 

Tyydyn täysin siihen, mitä annettu on.

E

Sori, mutta minä en ainakaan ymmärrä, mitä ajat takaa.

Miksi ihmeessä luulet, että palstakirjoittelijat luulevat artikkelin naisen olevan sinä?

Kukaan täällä ei tunnista sinusta mitään muuta kuin omintakeisen kirjoitustyylin.

Rivivälihullu kirjoittelee sekavia tarinoita vainoamisesta. Tänne mahtuu kaikenlaisia.

Vierailija
945/946 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa edelleen hänen kullinsa koko, löytyykö tietoa?

Himokas homomies

Vierailija
946/946 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka sanotte, ettei ihmisiä pysäytetä kadulla ja kehuta kauniiksi. Kyllä pysäytetään ja ihan siellä Helsingissä. 

Nämä pysäyttäjät voivat olla yhtälailla naisia. Myös sitä aidosti tapahtuu, että miehet pysäyttää miehen ja kehuu hänelle, hänen puolisoaan. 

Siihen en kyllä usko, että joka paikassa tätä naista naiset kadehtii ja kohtelee ulkonäön vuoksi huonosti. Sellaista on todella harvoin, syy on suurimmaksi osaksi muualla. Yleensä luonteessa ja/paljastelusta, ei ulkonäön kauneudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi