Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (888)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.
Tuskin on. Sosiologiaa opiskelevat eivät kirjoita reaGtio vaan reaktio.
Jutusta tuli sellainen vaikutelma, että tämä Emilia on ehkä jollain tapaa kirjolla. Kun äiti on kehunut häntä kauniiksi (kuten äideillä on tapana tehdä), niin Emilia sitten kuvittelee olevansa aivan poikkeuksellisen kaunis eikä näe mitään erikoista siinä, että kertoo tästä myös lehdessä.
Siis onko tuo se joka ei käytä meikkiä, eikä muutenkaan osaa meikata eikä ole iloinen eikä ystäviä? Luulee olevansa parempi kun muut? Tuollaisia tulee someen kertomaan kuinka hyvät on?
Nyt kaikki kadulle. Vähän aikaa ja vaivaa mutta tehkää
Se Emilian takia. Hän tarvitsee buustausta epävakaaseen itsetuntoon ja surulliseen elämään. Kadulle mars. Ei se Emilialta ole pois se teidän aika mutta välittäkää ja auttakaa herran jestas sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.
Tuskin on. Sosiologiaa opiskelevat eivät kirjoita reaGtio vaan reaktio.
Päättele siitä joko Very sus tai kirjoitushärö
En ole kuullut, että ketään Suomessa kauneuden takia pysäytetään kadulla. Tosin ranskalaisnäyttelijä Alain Delon oli nuorena niin kaunis, että ihmiset jäivät suu auki tuijottamaan ja liikenne ruuhkautui.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo se joka ei käytä meikkiä, eikä muutenkaan osaa meikata eikä ole iloinen eikä ystäviä? Luulee olevansa parempi kun muut? Tuollaisia tulee someen kertomaan kuinka hyvät on?
Nyt kaikki kadulle. Vähän aikaa ja vaivaa mutta tehkää
Se Emilian takia. Hän tarvitsee buustausta epävakaaseen itsetuntoon ja surulliseen elämään. Kadulle mars. Ei se Emilialta ole pois se teidän aika mutta välittäkää ja auttakaa herran jestas sentään.
En tiedä huomaako Emilia seuraajat ai niin nehän pysäyttikin sen aina kadulla. Mitäköhän ne sanoi? Usko itseesi, olet kaunis, olet arvokas? Öhöm ? Me välitetään!
Öhöm en ainakaan itse tykkäisi hännystdlijöistä kadulla. Melko friikkiä toimintaa. Suorastaan surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Jutusta tuli sellainen vaikutelma, että tämä Emilia on ehkä jollain tapaa kirjolla. Kun äiti on kehunut häntä kauniiksi (kuten äideillä on tapana tehdä), niin Emilia sitten kuvittelee olevansa aivan poikkeuksellisen kaunis eikä näe mitään erikoista siinä, että kertoo tästä myös lehdessä.
Mä en usko että on kirjoittanut tuollaista itsestään. Pölhöt uskoo oikeasti heti? Buhahaaaa.
Siis pysäytettiinkö se kadulla vai luuliko että sitä seurataan tai maalitetaan. Buhahaa mikä maailman keskipiste joku luulee olevansa. Tuollaista ei ole ikinä tehty kenellekään koskaan Suomessa.