Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (1302)

Vierailija
881/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen narsisti sitten Emilia.

Ei ole sen diagnoosin kanssa mitään tekemistä. 

Siis pysäytettiinkö se kadulla vai luuliko  että sitä seurataan tai maalitetaan. Buhahaa mikä maailman keskipiste joku luulee olevansa. Tuollaista ei ole ikinä tehty kenellekään koskaan Suomessa. 

Vierailija
882/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.

Tuskin on. Sosiologiaa opiskelevat eivät kirjoita reaGtio vaan reaktio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta tuli sellainen vaikutelma, että tämä Emilia on ehkä jollain tapaa kirjolla. Kun äiti on kehunut häntä kauniiksi (kuten äideillä on tapana tehdä), niin Emilia sitten kuvittelee olevansa aivan poikkeuksellisen kaunis eikä näe mitään erikoista siinä, että kertoo tästä myös lehdessä.

Vierailija
884/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo se joka ei käytä meikkiä, eikä muutenkaan osaa meikata eikä ole iloinen eikä ystäviä?  Luulee olevansa parempi kun muut? Tuollaisia tulee someen kertomaan kuinka hyvät on? 

Nyt kaikki kadulle. Vähän aikaa ja vaivaa mutta tehkää

Se Emilian  takia. Hän tarvitsee buustausta epävakaaseen itsetuntoon ja surulliseen elämään. Kadulle mars. Ei se Emilialta ole pois se teidän aika mutta välittäkää ja auttakaa herran jestas sentään. 

Vierailija
885/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.

Päättele siitä joko Very sus tai kirjoitushärö

Vierailija
886/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että ketään Suomessa kauneuden takia pysäytetään kadulla. Tosin ranskalaisnäyttelijä Alain Delon oli nuorena niin kaunis, että ihmiset jäivät suu auki tuijottamaan ja liikenne ruuhkautui.

Vierailija
887/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo se joka ei käytä meikkiä, eikä muutenkaan osaa meikata eikä ole iloinen eikä ystäviä?  Luulee olevansa parempi kun muut? Tuollaisia tulee someen kertomaan kuinka hyvät on? 

Nyt kaikki kadulle. Vähän aikaa ja vaivaa mutta tehkää

Se Emilian  takia. Hän tarvitsee buustausta epävakaaseen itsetuntoon ja surulliseen elämään. Kadulle mars. Ei se Emilialta ole pois se teidän aika mutta välittäkää ja auttakaa herran jestas sentään. 

En tiedä huomaako Emilia seuraajat ai niin nehän pysäyttikin sen aina kadulla. Mitäköhän ne sanoi? Usko itseesi, olet kaunis, olet arvokas? Öhöm ? Me välitetään!

Öhöm  en ainakaan itse tykkäisi hännystdlijöistä kadulla. Melko friikkiä toimintaa.  Suorastaan surkuhupaisaa. 

Vierailija
888/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutusta tuli sellainen vaikutelma, että tämä Emilia on ehkä jollain tapaa kirjolla. Kun äiti on kehunut häntä kauniiksi (kuten äideillä on tapana tehdä), niin Emilia sitten kuvittelee olevansa aivan poikkeuksellisen kaunis eikä näe mitään erikoista siinä, että kertoo tästä myös lehdessä.

Mä en usko että on kirjoittanut tuollaista itsestään.  Pölhöt uskoo oikeasti heti? Buhahaaaa. 

Vierailija
889/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olis painajaismaista jos kadulla pysäytettäisiin aina jos menee vaikka kauppaan. Tapahtuuko Suomes oikeesti tommosta? 

Vierailija
890/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi jo hankkia apua noihin harhoihin. Voisko olla että on sen verran epämiellyttävä luonne hänellä, tulkitsee että muut on kateellisia vaikka kyse on ihan jostain muusta.

En kyllä keksi kovin montaa syytä miksi ventovieraat pysäyttelisi ketään kadulla tai edes seuraisi. Kovin outoa ja friikkiä olisi? En usko tuollaiseen ? Nähdä aikaa ja vaivaa tuollaiseen siis hullua. 

Vierailija
891/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheestä huolimatta en kyllä ymmärrä miten juttu Emiliasta menee näin monelle sellaisenaan läpi että ihan tosissaan uskotaan kenenkään kulttuuriantropologian opiskelijan harkinneen kylkiluiden poistoa vaan pikimminkin käyttäneen tälläistä sitaattia provokaationa.

Vierailija
892/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen kaunis kyllä, juttu onkin varmaan enemmän siinä, että on luonnollinen kun noita luonnolisen kauniita nuoria naisia on nykyään aika vähän. Mutta urheilijoita on kyllä vähintään yhtä kauniita montakin ja työkaverin tytär on tyrmäävän kaunis, ei edes meikkaa kovin paljon ja tämä hänen tyttärensä  ehkä kaunein ikinä näkemäni nainen, aikuinen on jo yli 30-vuotias. Toinenkin hänen tyttäristään on kaunis, mutta se toinen kuin maalaus.  Moni olisi yhtä kaunis tai kauniimpi, jos ei olisi töröhuulia ja tekoripsiä. Tosin ripsetkin voivat olla luonnotsaan pitkään, Meidän koulussa oli sisarussarja jo ennen tekoripsien aikaa, joilla kaikilla, myös pojilla, oli pitkät ja tummat ripset, olivat vielä vaaleita muuten, niin erottui.  N62

Vierailija
893/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi facepalm en itse kehtaisi moista juttua tehdä itsestäni, tulee sellainen tietynlainen hieman negatiivinen kuva moisesta. Itserakas harhainen narsisti nyt ainakin alkuun.

Voisitko kertoa mikä tuossa jutussa oli niin kauheaa että tulee negatiivinen kuva koko ihmisestä? 

Vierailija
894/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin ihan vain clickbait/ragebait-artikkeliksi, mutta kun vähän Googlasin toimittajaa, hän tuntuu olevan enemmän ns. tärkeistä aiheista kiinnostunut. Siksi aloin uskoa, että tämä on jokin kokeilu siitä, mitä tapahtuu, kun semi-fiktiivinen naishahmo kehuu ulkonäköään.

Ehkä myöhemmin tulee sitten pohdintaa siitä, että naisilta vaaditaan vaatimattomuutta.

Vierailija
895/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin myös että olisi eräällä ollut vaikeuksia kaverisuhteissa muiden naisten kanssa mutta jos ei ole mitään kaverisuhteita miten voi olla vaikeuksia muiden naisten kanssa?

Hilpeää onhan  tuo jo selvää : Valheita, vääristelyjä, mustamaalausta

SAIRAS RIKOLLINEN GANG STALKING

Henkilöt eivät ole edes jutelleet henkilön kanssa.

Naurettavin huhu mitä kuulin  ei ole ystävystynyt naapureiden kanssa? Miksi ei naapurit hänen kanssaan? Eikö sekin ole outoa? 

Mitään riitoja ei ole ollut tai sitten niistä on valehdeltu! 

Vierailija
896/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheitä voi tulla kenelle hyvänsä kun liikkuvassa dösässä kirjoittaa mutta se että ilman mitään epäilystä uskoo kaiken mitä lehdessä lukee vaikuttaa hienan naivilta.

Vierailija
897/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheestä huolimatta en kyllä ymmärrä miten juttu Emiliasta menee näin monelle sellaisenaan läpi että ihan tosissaan uskotaan kenenkään kulttuuriantropologian opiskelijan harkinneen kylkiluiden poistoa vaan pikimminkin käyttäneen tälläistä sitaattia provokaationa.

Niinpä. Eikä kukaan tuolla habituksella poistata kylkiluitaan. Keho ei ole mitenkään timmi eikä ole laittautunut. Turhamainen ihminen pynttäisi lehtikuviin. 

En usko oikeaksi ihmiseksi, ellei ole joku psykoosipotilas. Niin outoa tarinointia. 

Vierailija
898/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että on kirjoittanut tuollaista itsestään.  Pölhöt uskoo oikeasti heti? Buhahaaaa. 

Anteeksi mitä?

Vierailija
899/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Millon tulee juttua siitä, kun joku on niin ruma, että ei kehtaa kulkea ulkona, kun tulee ilkeitä kommentteja tuntemattomilta. 

Kiäh kiäh eikö olisi hyvä jäynä laittaa jonkun kuvalla ja nimellä: Iik, nyyh kun mä olen niin ruma, surullinen ties mitä ja sitten muut kadulle buustaamaan sitä itsetuntoa

Mekin sitä ja tätä hehheh? 

Sitäpaitsi, miten ne voisi seurata sitä kun ei se itse laita sijaintiaan? 

onko edes laillista? Ei ihmiset noin tyhmiä voi olla? 

Vierailija
900/1302 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi jo hankkia apua noihin harhoihin. Voisko olla että on sen verran epämiellyttävä luonne hänellä, tulkitsee että muut on kateellisia vaikka kyse on ihan jostain muusta.

En kyllä keksi kovin montaa syytä miksi ventovieraat pysäyttelisi ketään kadulla tai edes seuraisi. Kovin outoa ja friikkiä olisi? En usko tuollaiseen ? Nähdä aikaa ja vaivaa tuollaiseen siis hullua. 

On minua pyydetty pari kertaa nuorena treffeille keskellä katua ja miehet ovat vislailleet perään. Ihan taviksen näköinen olen. Kerran lähdin käymään nopeasti kaupassa, silmälasit päässä, tukka sekaisin, siis ihan hirveän näköisenä. Yksi mies tuli sanomaan, että wau, näytän hyvältä. Näytin siis ihan karsealta. Itselle tuli oikeasti vi tutus siitä, että äijä kehtaa tulla aukomaan mulle päätään. Muistan vieläkin miten ärsytti, kun näytin mielestäni ihan hirveeltä. Jos olisin oikeasti ollut laittautunut, niin olisin voinut uskoa sen. Silloin tuntui lähinnä oudolta ja siltä, että älä jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän