Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (888)
Vierailija kirjoitti:
Saattaa ollakin. Jos pysäytetään niin mitä ne sanoo sitten?
"Sulta tippui hanska"
""Emilia": Olen niin kaunis että minut pysäytetään jopa kadulla"
Onhan hän ihan kaunis nainen mutta asuuko jossain tuppukylässä, jos kadulla pysäytellään? Jossain pääkaupunkiseudulla ei erottuisi massasta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.
Varmasti on. Ja onkohan Emilia edes oikea henkilö ja oikeasti sanonut noin? Eikö olisi hassua että ihmiset vouhkaisivat jonkun sanomisista, vaikka ei ole sanonut tai tehnyt niin miten sanotaan?
Toi veera on tehnyt jo useamman artikkelin ”emiliasta”, joka on kaikissa saman oloinen. Tässä uusimmassa vain jykevämpi leuka ja neutraali tyyli. Kannattaa googlettaa
Vierailija kirjoitti:
näyttää tekoälykkäältä
Lisääntyvätkö tekoälyt jo keskenään!?
hieman outo tämä kuvio 33veenö opiskeleekin kulttuuriantropologiaa
Vierailija kirjoitti:
Se on vain ihan hyvä jos tietää jo nuorena että muut ovat kateellisia ulkonäöstä. Itse en nuorena tiennyt olevani kaunis vaan ihmettelin miksi en kelvannut tyttöjen joukkoon ja miksi he käyttäytyivät ilkeästi ja kateellisesti minua kohtaan. Itsetuntoni ei todellakaan ollut hyvä niin kuin ei yleensä teineillä olekaan. Jos olisin jo nuorena hoksannut että naisten ilkeys minua kohtaan johtuu ulkonäöstäni niin olisin säästynyt paljolta.
Sama!! Itse en ikinä arvottanut ihmisiä ulkonäön perusteella. Mutta sitten jossain vaiheessa tajusin, että olen todella paljon kauniimpi kuin 3 parasta kaveriani. Se jotenkin selvensi monta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.
Varmasti on. Ja onkohan Emilia edes oikea henkilö ja oikeasti sanonut noin? Eikö olisi hassua että ihmiset vouhkaisivat jonkun sanomisista, vaikka ei ole sanonut tai tehnyt niin miten sanotaan?
Meille myydään (tai yritetään myydä) tuo juttu juuri sellaisena, että kaikki tuossa kirjoitettu olisi totta.
Jo se asettaa koko "jutun" tarkoituksen kyseenalaiseen valoon.
Tyttäreni on paljon kauniimpi. Kunpa hän olisi yhtä itsevarmakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä Emiliaa panisi. AInakin, jos saisi tarpeeksi rahaa.
millä sä panisit? 🍼
Ihan nätti mutta mielestäni hänen silmät ei erikoisen isot ole kuten siinä mainittiin, vaan normaalia pienemmät.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen narsisti sitten Emilia.
Ei ole sen diagnoosin kanssa mitään tekemistä.
Aiheesta kolmanteen. Mitä sanoo rikoslaki siihen että joku henkilö otettaisiin jonkun sosiologian opintojen kampanjan kohteeksi tai testiksi tietämättään? Niin konkreettisesti, että joillekin mukana olijoille valehdellaan, että hän on mukana siitä ja mitään laitonta tai luvatonta ei ole tekeillä?
Häntä seurattaisiin, maalitettaisiin, hänelle järjestetään jotain etukäteis näytelmiä ja tilanteita, missä henkilöitä käsketään käyttäytymään tietyllä tapaa?
Ensinnäkin kysyisin jos henkilön lupaa ei ole niin:
- Mistä tiedetään missä hän on aina eli sijainti
- Eikö kukaan osaa epäillä laillisuutta tai järkevyyttä, jos tuollaista järjestetään jonkun ympärillä
- Eikö kukaan kysyisi mitään?
Eikö vaikuta melko sairaalta ja oudolta toiminnalta?
Mikä olisi se hyvä ja järkevä tarkoitus tuossa?
Vierailija kirjoitti:
Uskon myös tähän. Varsinkin, kun löysin tällaisen aiemman jutun, missä myös käsitellään muiden ihmisten reaktioita naisten ulkonäköön.
Missä Emilian aviomies ja lapset ovat? Niin? Vai eikö niitä ole?
Leuka on kuin Ridge Forresterilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen narsisti sitten Emilia.
Ei ole sen diagnoosin kanssa mitään tekemistä.
Vähän vääristynyt kuva hänellä on itsestään. Mielestäni aika tavallisen näköinen nainen.
Minusta tavallisen näköinen nainen, mutta vähän ylimielinen. Siinä ei mielestäni ole mitään ihmeellistä, että miehet kommentoivat ulkonäköä kadulla. Eiköhän vislailua ja iskijöitä ole jokainen nainen kohdannut.