Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (888)

Vierailija
841/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi tsekata vitunkuvat? :)

Vierailija
842/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka on tottunut täällä filttereihin ja pakkelikerroksiin, joten luonnonkaunis nainen ei ole "minkään näköinen". Olen jo sen ikäinen, että näen että hän on oikeasti ja yrittämättä todella kaunis. Sitä paitsi kuvien välityksellä jää havaitsematta se henkilön oikea oleminen ja preesens. Joissakin on vain sitä jotakin mikä tekee heistä erittäin viehättävän ja kauniin oikeassa irl elämässä.

En ymmärrä miksi täällä monella on kiire mitätöidä hänet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka on tottunut täällä filttereihin ja pakkelikerroksiin, joten luonnonkaunis nainen ei ole "minkään näköinen". Olen jo sen ikäinen, että näen että hän on oikeasti ja yrittämättä todella kaunis. Sitä paitsi kuvien välityksellä jää havaitsematta se henkilön oikea oleminen ja preesens. Joissakin on vain sitä jotakin mikä tekee heistä erittäin viehättävän ja kauniin oikeassa irl elämässä.

Hyvä pointti 

Vierailija
844/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jutussa on jotain outoa. Tähän on luultavasti koira haudattuna.

Melkein jopa veikkaan että Emilian on ollut tarkoitus nimenomaan provosoida ja käyttää kommentteja kulttuuriantropologisen pro gradun aineistona. 

T.  Sosiologi

Lisään vielä tähän sen seikan että kulttuuriantropologiassa on tehty graduja mm ihmisten suhtautumisesta kauneusleikkauksiin. Tämä tutkimusasetelma olisi kyllä aika uudenlainen jos käy ilmi että Emilia käyttää mielikuvia itsestään tässä tutkimuskohteena. 

Tästä asetelmasta saisi mielenkiintoisen tutkielman johon liittyisi tavallinen ulkonäkö vs poikkeuksellinen ulkonäkö, identiteetti ja häpeä siitä miten puhumme ulkonäöstämme.

Vierailija
845/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä Emiliaa panisi. AInakin, jos saisi tarpeeksi rahaa.

Nämä mustasukka-kateuskommentit

jatkuneet jo 45 sivua. Pakko olla yksi ja

sama psykopaatti tai muutaman 

hengen ryhmä näitä spämmäämässä. 

E

Vierailija
846/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jutussa on jotain outoa. Tähän on luultavasti koira haudattuna.

Melkein jopa veikkaan että Emilian on ollut tarkoitus nimenomaan provosoida ja käyttää kommentteja kulttuuriantropologisen pro gradun aineistona. 

T.  Sosiologi

Lisään vielä tähän sen seikan että kulttuuriantropologiassa on tehty graduja mm ihmisten suhtautumisesta kauneusleikkauksiin. Tämä tutkimusasetelma olisi kyllä aika uudenlainen jos käy ilmi että Emilia käyttää mielikuvia itsestään tässä tutkimuskohteena. 

Hmm. Alan olla samaa mieltä kanssasi, että tässä tehdään nyt jotain kokeilua tyyliin "näin ihmiset reagoivat, kun nainen kehuu ulkonäköään".

Sillä Googlaamalla jutun kirjoittajan nimen "veera reko" + emilia, löysin Emilia-nimisen valokuvaajan, joka on työskennellyt monta kertaa tuon journalistin kanssa. Tämän Emilian Facebook-tilillä näin hänestä kuvia, joissa hänessä on hyvin paljon samaa kuin jutun "Emiliassa". Samanlainen nenä, leuka, suu jne. Mutta kuitenkin tarpeeksi pieniä eroja - esim. silmien väri ja kulmakarvojen muoto - että jutun "Emilia" voisi olla luotu vähän photoshoppaamalla tuon todellisen Emilian kuvia.

En viitsi laittaa naisen koko nimeä tähän, jos spekulointini on ihan hakoteillä, mutta helposti löytyy noilla hakutermeillä.

Vierailija
847/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä Emiliaa panisi. AInakin, jos saisi tarpeeksi rahaa.

Nämä mustasukka-kateuskommentit

jatkuneet jo 45 sivua. Pakko olla yksi ja

sama psykopaatti tai muutaman 

hengen ryhmä näitä spämmäämässä. 

E

Olet siis tuo jutun nainen? Kävikö mielessä, että kaikki eivät pidä sinua ulkoisesti yhtä ylivertaisena kuin sinä itse :D

Vierailija
848/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on niin kova, että yrittävät 

ryhmäkiusata hengiltä lahjakkaan; odottavat häneltä peukut ja varpaat 

pystyssä Jasmin Voutilaisen ratkaisua.

Joku 45+ saa suosion karismallaan -

ilman centtiäkään lihanlevitystä.

Vielä keski-ikäinen, hyvät

hyssykät! Miten hän kykenee  

mediaseksikkyydessään

ohittamaan jopa julkkikset

ja fänssääjät; vain olemalla oma

vaatimaton itsensä?

Tämä kiukuttaa ja suututtaa aivan

silmittömästi! 'Miten hän sen tekee?'

He ihmettelevät. 

Tämä on minun tuntemukseni

tästä postauksesta.

E

Vierailija
849/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hyvistä luonteenpiirteistäni vain vaatimattomuuteni peittoaa kauneuteni

Vierailija
850/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa ollakin. Jos pysäytetään niin mitä ne sanoo sitten? 

Vierailija
851/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi kuvankäsittelyä. Kuva ei ole tarkka. Silotettu. 

Vierailija
852/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat ja teksti täysin tekaistu 

reaktiotutkimukseen. Rauhoittukaa.

Ei kuvan Emiliaa ole olemassakaan.

Voisin hyvin uskoa tämän. Mutta miksi valokuvaajaksi on sitten mainittu ihan oikea lehtikuvaaja, jolla on ihan oikea valokuvausfirma? Kuka ammattilainen antaisi pilata maineensa tekoälyvedätyksellä?

Jos on vapaamuurari, voi hyvin suostua ("Emilian" ikä on 33, mikä on vihje). 

Onko pengottu, onko studiota edes olemassa? Tai kuvaajaa? Sivut eivät ole käytössä ja niillä on outo kuva. 

Emilian horinat kauneusleikkauksista ja alimpien kylkiluiden poistosta ovat todella oudot tuohon habitukseen. 

Jos tekoälyllä olisi tehty erittäin hurmaava ihminen, se olisi huomattu liian helposti. Nyt tehtiin väritön maskuliini, joka pukeutuu epäimartelevasti. Ja mustasta topista näkee myös tekoälyn. Eikä yhdessäkään kuvassa ole aitoa auringon valon valotusta ja varjoja vaan taustat geneeriset. 

Vierailija
853/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain ihan hyvä jos tietää jo nuorena että muut ovat kateellisia ulkonäöstä. Itse en nuorena tiennyt olevani kaunis vaan ihmettelin miksi en kelvannut tyttöjen joukkoon ja miksi he käyttäytyivät ilkeästi ja kateellisesti minua kohtaan.  Itsetuntoni  ei todellakaan ollut hyvä niin kuin ei yleensä teineillä olekaan. Jos olisin jo nuorena hoksannut että naisten ilkeys minua kohtaan johtuu ulkonäöstäni niin olisin säästynyt paljolta.

Vierailija
854/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ei tuo nainen ainakaan minun mielestäni ole "ei minkään näköinen", vaan ihan viehättävä nuori nainen. Mutta erikoisen jutusta tekee se, että hänestä puhutaan poikkeuksellisen kauniina.

Vierailija
855/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan hyvän näköinen mutta asuuko jossain tuppukylässä, jos oikein kadulla pysäytellään ja kehutaan ulkonäköä? Jossain pääkaupunkiseudulla kyllä hukkuu massaan.

Vierailija
856/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista, että juttu menee 6-0 läpi. Opetelkaa nyt käyttämään tekoälyä, niin teille selviää, ettei jutun henkilö ole sitä mitä jutussa väitetään kuvista lähtien.

Mutta sitä yritetään myydä juuri sillä

Ei JSN media saa tehdä tekoäly feikkiuutisia

Artikkeli ei ole uutinen. 

Vierailija
857/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.

Vierailija
858/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jotain seurataan niin haluaisin tietää syyt?

Se ei ole:

- On kaunis tai ruma

- On inhottava tai ärsyttävä (ketkään ei tunne häntä ja hän ei ole missään somessa) 

- On kuuluisa. (Lue edellinen)

- Ollaan huolissaan hänestä tai hänen lapsista. (Siis siksi rikollinen gang stalking?)

Miksi sitten ?

Vain gang stalking sairaat jengiläiset tietävät itse syyt miksi he ovat mukana. He voivat kertoa sulle. 

Vierailija
859/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat ja teksti täysin tekaistu 

reaktiotutkimukseen. Rauhoittukaa.

Ei kuvan Emiliaa ole olemassakaan.

Voisin hyvin uskoa tämän. Mutta miksi valokuvaajaksi on sitten mainittu ihan oikea lehtikuvaaja, jolla on ihan oikea valokuvausfirma? Kuka ammattilainen antaisi pilata maineensa tekoälyvedätyksellä?

Jos on vapaamuurari, voi hyvin suostua ("Emilian" ikä on 33, mikä on vihje). 

Onko pengottu, onko studiota edes olemassa? Tai kuvaajaa? Sivut eivät ole käytössä ja niillä on outo kuva. 

Emilian horinat kauneusleikkauksista ja alimpien kylkiluiden poistosta ovat todella oudot tuohon habitukseen. 

Jos tekoälyllä olisi tehty erittäin hurmaava ihminen, se olisi huomattu liian helposti. Nyt tehtiin väritön maskuliini, joka pukeutuu epäimartelevasti. Ja mustasta topista näkee myös tekoälyn. Eikä yhdessäkään kuvassa ole aitoa auringon valon valotusta ja varjoja vaan taustat geneeriset. 

En usko enää, että on kyse tekoälystä, vaan photoshoppauksesta.

Mutta pointtina on luullakseni silti luoda fiktiivinen hahmo. Mikä tuntuu kyllä lukijoiden kaasuvalottamiselta.

Vierailija
860/888 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mulla sosiologian opinnoista pohjautuvat sosiologiset silmälasit sillä mä uskon tässä todella olevan kyseessä ns autoetnografia eli tässä etsitään nyt reagtioita siihen miten ihmiset reagoivat kun Emilia kehuu itseään kauniiksi. Ulkonäköhän on myös subjektiivinen käsitys.

Emilia ei kehu ainostaan itse itseään, vaan kertoo kuinka ympäristö kehuu häntä ja reagoi hänen kauneuteensa. Mutta joo; minä jotenkin toivon myös että tässä olisi joku syvempi tarkoitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan