Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että kadulla pysäytellään.

"Hellooo bjuutiful leidi Allaah meant us togethaa facebook frends yes!"

Vierailija
42/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo itse juttu kuulosta silti typerältä, Emilia mm sanoo, ettei tiedä pitivätkö opettajat hänestä ulkonäön vai tunnollisuuden takia.

Ihan validi mietintä. Olen ollut Päiväkodissa työssä ja jo siellä tuli esille erilainen suhtautumistapa lapsiin, jotka olivat nättejä, söpöjä yms positiivista.

Off topic, myös varakkaiden lapsiin suhtauduttiin eri tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ystävä, joka oli pitkällä saikulla töistä, koska häntä kuulemma kiusattiin kauniin ulkonäkönsä takia.  Hän on ihan nätti, mutta tuskin hän jäi työpaikalla ulkopuoliseksi ulkonäkönsä takia vaan ikävän luonteensa takia. Joillakin ihmisillä on vaan jotenkin liian kovat luulot ulkonäöstään.  Artikkelissa oleva mimmi on ihan perus, pääkaupunkiseudulla näkee paljon paremman näköisiä naisia.

Todellakin, Espalla ja Manskulla kävelee koko ajan häntä paljon kauniimpia naisia vastaan! Siis mistä Perähiki-Seinäjoelta tämä nainen on? Millainen kasvatus tekee henkilöstä noin sokean todellisuudelle?

Vierailija
44/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitini vihjaili, että olen kaunis."

Minulla on niin kauniit ripset ja kulmakarvat ja silmät - olen siis kaunis.

Kaikki katsoo minua, kun olen niin kaunis. Päät kääntyy, saan huomiota.

Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.

Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.

Olen niin kaunis, paljon kauniimpi kuin muut.

Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.

Sanoinko jo, että olen kaunis?

Äitinikin vihjaili aina minulle, että olen kaunis."

Vierailija
45/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Lotta Lehtikari on noin tuhat kertaa kauniimpi.

Vierailija
46/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä veto teettää itsestään juttu jossa kehuu omaa ulkonäköään ja kertoo tulevansa huonosti toimeen muiden naisten kanssa :)

Vierailija
47/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että noin joka kymmenes ikäisistään on samaa tasoa. Ihan Ok ei mitenkään erikoinen.

Vierailija
48/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma pinnallinen pikku pas ka

Otan osaa. Koita jaksaa.

Vierailija
49/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin iso turn-off nainen leuhkimassa omaa ulkonäköään roskalehdissä että vaikka olisi Saaban kuningatar niin ohitan.

Vierailija
50/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan viehättävän näköinen, mutta.... näen päivittäin omaan silmääni kauniimpia.

Sama. Tosin harvemmin näen heitäkään pysäyteltävän.

Vierailija
51/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti on. Oikein nätti. Odotin ihan toisentyyppistä ihmistä, mutta tämähän onkin virkistävän freesi näky. Tuollainen terveen ja ryhdikkään näköinen neito ei tosiaan availe oviaan itse, jollei välttämättä halua.

Miksi muuten on valittu neljä kuvaa, joissa on täsmälleen sama ilme ja sama kuvakulma? Ja miten vakosamettitakin pienimmätkin uurteet erottuvat, mutta Emilian kasvot ovat sileän utuiset kuin puuterista muovatut?

Koska muissa ilmeissä ja kuvakulmissa vaikutelma saattaisi olla epäedullinen jutun sanomalle

Vierailija
52/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen narsisti sitten Emilia.

Vierailija
53/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt itseäni rumana, koska minullakin on tuollainen jykevä leuka.

Vierailija
54/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on nätti, mutta parempia kulkee ohi ihan jokapäivä, eivätkä ole lehdissä ihmettelemässä omaa erinomaisuuttaan. Taitaa olla henkimaailmaltaan vähän tempparitasoa.

Vierailija
55/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ihminen kun kehuu noin kovasti itseään kauniiksi. Varmaan kova pala hänelle vanheta. 

Loppujen lopuksi aika säälittävä henkilö. 

Eiköhän jutussa kerrota että muut häntä ihailevat ja kehuvat. 

Kyllähän ko naikkosella täytyy olla suuret luulot itsestään, kun tuollaiseen juttuun suostuu. Ei kovinkaan älykäs ihminen.

Vierailija
56/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on! <3

Mutta valitettavasti miehet on tommosia nuorille naisille. Kehuvat kovasti, mutta ovat myös kovasti  tekemässä parannuksia omien ihanteiden mukaan.  Miksi muuten niin moni mies ostaa tyttikselleen silarit?

Vierailija
57/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äitini vihjaili, että olen kaunis."

Minulla on niin kauniit ripset ja kulmakarvat ja silmät - olen siis kaunis.

Kaikki katsoo minua, kun olen niin kaunis. Päät kääntyy, saan huomiota.

Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.

Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.

Olen niin kaunis, paljon kauniimpi kuin muut.

Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.

Sanoinko jo, että olen kaunis?

Äitinikin vihjaili aina minulle, että olen kaunis."

Joo, onpa kauneutta kerrakseen!!! 😂🤣

Vierailija
58/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo lähinnä kertoo Emilian luonteesta jotain. Kuvittelee, että ulkonäöllä on päässyt pitkälle. "Tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen", miksi hänellä ei sitten ollut naispuolisia kavereita? Paska puhetta tuo, että jonkun ulkonäkölle oltaisiin niin kateellisia, ettei voisi kaveri olla. Äitinsä sanoista päätellen tyttärestä ei ole omena kauas puusta pudonnut.

Vierailija
59/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein noin. Sit ne pyytää kahta euroa, mut eurokin kelpaa. Hesan päärautatieasemalla just mun kauneutta on eniten kehuttu ja pysäytelty.

Vierailija
60/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi Bond-tytöksi sopivalla meikillä ja hiuksilla. 60-luvun fibat tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi