Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äitini vihjaili, että olen kaunis."

Minulla on niin kauniit ripset ja kulmakarvat ja silmät - olen siis kaunis.

Kaikki katsoo minua, kun olen niin kaunis. Päät kääntyy, saan huomiota.

Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.

Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.

Olen niin kaunis, paljon kauniimpi kuin muut.

Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.

Sanoinko jo, että olen kaunis?

Äitinikin vihjaili aina minulle, että olen kaunis."

Asiallinen artikkeli siitä kuinka yhteiskunta on tehnyt ihmisestä ulkonäkö keskeisen. Hän  ei kerronut olevansa kaunein tai upein. Noita kauniita on paljonkin. Ei se tee hänestä vähemmän kaunista. Hänellä on saman kaltaiset silmät kuin yhdellä mennen ajan kuuluisalla näyttelijättärellä, Italialainen, yksi kauneimmista.. en muista nimeä, mutta mustalla tukalla olisi ihan kopio. 

Kyllä te ootte katkeria ja kateellisia. Voi hyvänen aika!!

Katkeran naama on aina vähän vinossa ja kutturalla..

Vierailija
62/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin oikein tarkastella, missä se kauneus on. Nätti iho.  Muuten kasvonpiirteet eivät tee vaikutusta. Ennemminkin niin, että niin tavallisen näköinen, ettei jää mieleen mitenkään. 

Voi myös olla, ettei kauneus näy valokuvissa, mutta livenä näyttäis kauniimmalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on joo, mutta millä tavalla erityisen kaunis? En ymmärrä.

Ehkä hän on pieneltä paikkakunnalta?

Miksi aina vedetään pienet paikkakunnat joka asiaan aivan kuin pienet paikkakunnat olisi jotakin umpioita joissa ei tiedetä ulkomaailmasta mitään.

Asun pienellä paikkakunnalla ja olen täältä ihan kotoisin. Tiedän useita Emiliaa paremman näköisiä naisia eikä heitä täällä kukaan pysäyttele ulkonäön vuoksi. Emilia vaikuttaa harhaiselta.

Vierailija
64/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kyllä luonnollisen kaunis, ei siis mikään tusinablondi joka on värjännyt maantienväriset hiuksensa.Jotenkin magnetisoiva.Voin kyllä kuvitella,että livenä kadulla pysäytetään.Luonnollista kauneutta tässä ajetaan takaa ja jutun pointti oli se, että ihmiset kehuvat aina kauniiksi niin, että jopa kadulla pysäytetään.Ei siis olla mitään huippumallia esittelemässä tässä.

Vierailija
65/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo itse juttu kuulosta silti typerältä, Emilia mm sanoo, ettei tiedä pitivätkö opettajat hänestä ulkonäön vai tunnollisuuden takia.

Ihan validi mietintä. Olen ollut Päiväkodissa työssä ja jo siellä tuli esille erilainen suhtautumistapa lapsiin, jotka olivat nättejä, söpöjä yms positiivista.

Off topic, myös varakkaiden lapsiin suhtauduttiin eri tavalla. 

Minäkin olen ollut päiväkodissa töissä, enkä koskaan törmännyt tuollaisiin seikkoihin. Kaikkiin lapsiin suhtauduttiin tasapuolisesti. Ulkonäköön ja perhetaustaan katsomatta. 

Vierailija
66/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo minua selvästi kauniimpi on, mutta kyllä minuakin nuorena pysäyteltiin että ehkä miehet sitten vaan pysäyttelee niin kauniita kun vähemmän kauniitakin kun sillä päällä sattuvat olemaan. Voihan myös olla, että Emilia on sellainen, jonka kauneus ei pääse valokuvissa ihan oikeuksiinsa, mutta joka livenä omaa sellaista karismaa joka lumoaa vastaantulijan.

Vierailija
67/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.

Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.

Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.

Asiallinen artikkeli siitä kuinka yhteiskunta on tehnyt ihmisestä ulkonäkö keskeisen. Hän  ei kerronut olevansa kaunein tai upein. Noita kauniita on paljonkin. Ei se tee hänestä vähemmän kaunista. Hänellä on saman kaltaiset silmät kuin yhdellä mennen ajan kuuluisalla näyttelijättärellä, Italialainen, yksi kauneimmista.. en muista nimeä, mutta mustalla tukalla olisi ihan kopio. 

Moi Emilia!

Vierailija
68/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy usein noin. Sit ne pyytää kahta euroa, mut eurokin kelpaa. Hesan päärautatieasemalla just mun kauneutta on eniten kehuttu ja pysäytelty.

Joo, sit ne vahtaa korviksia, onks noi arvokkaat, onks noi aidot, vois pölliä. 

Vierailija
69/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on joo, mutta millä tavalla erityisen kaunis? En ymmärrä.

Ei  ole silleen  bimbolla  tavalla  kaunis.  Mielestäni.   Kaunis  on  jos  on  luomu.  

Vierailija
70/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi Martinankin leuka kohdata voittajansa.

Vierailija
71/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhemmat on sallineet tuollaisen jutun? Bimbo-vanhemmat?

Vierailija
72/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On persoonallisen näköinen ja todella kaunis. Tunnistan tuon, että kadulla pysäytetetään ja työpaikan saanti on helppoa. Nyt alkaa jo ikä tehdä tehtävänsä, ja hyvä niin. En välitä huomiosta.

Vierailija
73/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhemmat on sallineet tuollaisen jutun? Bimbo-vanhemmat?

Heh. Sorry. Luin 13-vuotias.  Olikin 33. Kolhon näköinen nainen, ei kaunotar

Vierailija
74/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Emilia!

Olen 40 nakka, don't worry. Kun kasvat isoksi opit suhtautumaan nuorten naisten kauneuteen luontevasti ja rauhallisesti. Minä kun en enää kilpaile heidän kanssaan miesten huomiosta vaan päinvastoin. Olen oppinut miesten olevan sikoja ja kierrän ne kaukaa. 

Emilia on kaunis eikä teidän haukkuminen muuta tosiseikkaa miksikään.  Hän kantaa "ison" nenänsä ja "laatikko" leuan ylpeänä! Bravo.

Naiset, älkää lytätkö tosia naisia!

Vierailija
75/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso nenä. Ei jatkoon

Jykevät leukaperät.

Vierailija
76/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jokin vitsi?  Tehty juttu mt-ongelmaisesta naisesta. 

Vierailija
77/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo itse juttu kuulosta silti typerältä, Emilia mm sanoo, ettei tiedä pitivätkö opettajat hänestä ulkonäön vai tunnollisuuden takia.

Ihan validi mietintä. Olen ollut Päiväkodissa työssä ja jo siellä tuli esille erilainen suhtautumistapa lapsiin, jotka olivat nättejä, söpöjä yms positiivista.

Off topic, myös varakkaiden lapsiin suhtauduttiin eri tavalla. 

Minäkin olen ollut päiväkodissa töissä, enkä koskaan törmännyt tuollaisiin seikkoihin. Kaikkiin lapsiin suhtauduttiin tasapuolisesti. Ulkonäköön ja perhetaustaan katsomatta. 

Noin on. Kaikki lapset tasa-arvoisia. Ainut mikä vaikuttaa on luonne. Toiset lapset vain ovat helpompia, toiset vähän känkkäränkkiä, jotka tietysti teettävät enemmän työtä. 

Liikaa kehuttu lapsi on usein se hankala. Huutaa ja potkii jos kurahousut tarvii pukea. 

Vierailija
78/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka. Kauneus taas on katsojan silmässä.

Vierailija
79/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat laittaneet kuvan hänestä 15 vuotta sitten. Ihan en saanut kiinni miksi häntä olisi kadulla pysäytetty, ehkä jotkut mummon kaverit.

Vierailija
80/154 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vinkki äideille: kannattaa mieluummin kehua tytärtään vaikka fiksuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän