Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ketä tämä ns. Emilia muistuttaa, esim.
https://www.episodi.fi/uutiset/8-pallon-jessica-grabowsky-sai-ohjeita-s…Tai malli ja laulaja Carla Brunia, Ranskan ex-pressan puoliso
Tai yhdysvaltalainen näyttelijä Michelle Monaghan
https://fi.wikipedia.org/wiki/Michelle_Monaghan
Suomesta löytyi vain yksi henkilö, joka sopisi jutun kuviin esikuvaksi, eräs Hanna. Ei todellakaan mikä antropologian opiskelija. Tekoäly löysi Suomesta vain yhden Emilian, joka opiskeli kulttuuriantropologiaa, eikä tod muistuta IS:n jutun kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha pelätä ikääntymistä. Olem 48v ja moni sanoo minua yhä kauniiksi,on sanottu aiemmin mutta yhä.
Olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen,aina ollut hyvä iho ja säännölliset menkat.
Elämå kauniinq ollut melko miten sen sanoisi,vauhdikasta ja muiden kateuden kyllästämää.
Joiyakin todella vakaviakin asioita on sattunut,eräs tyyppi sai aika vasta minua kohtaan lainvoimaisen tuomion 1v ehdollista seksuaalisesta kajoamisesta.
Tyyppi tuli kotiini vaikka kielsin tulemasta.
Tapaus ei ollut missään lehdissä,löheiset vain tietävät.
Miten säännölliset menkat tähän asiaan liittyy?
hedelmällisyys siitettävyys
Häntä ovat varmaan perhe ja sukulaiset kehuneet ja pönkittäneet koko pienen iän, joten hänelle on muodostunut oletus ja jopa identiteetti, että on poikkeuksellisen kaunis. En aio tässä itse arvioida hänen ulkonäköään, mutta onhan tuo oman kauneutensa tuollainen tiedostaminen ja tikun nokkaan nostaminen ainakin poikkeuksellista. Harvoin tuollaista kuulee kenenkään sanovan.
Muistuttaa joistain kohdista kasvoissa ETÄISESTI Jenni Vartiaiselta, Eriniltä ja Ronja Alatalolta.
Vierailija kirjoitti:
Häntä ovat varmaan perhe ja sukulaiset kehuneet ja pönkittäneet koko pienen iän, joten hänelle on muodostunut oletus ja jopa identiteetti, että on poikkeuksellisen kaunis. En aio tässä itse arvioida hänen ulkonäköään, mutta onhan tuo oman kauneutensa tuollainen tiedostaminen ja tikun nokkaan nostaminen ainakin poikkeuksellista. Harvoin tuollaista kuulee kenenkään sanovan.
Sinäkö uskot, etyä kyse onoikeasta henkilöstä 😂
Kuvat ja teksti täysin tekaistu
reaktiotutkimukseen. Rauhoittukaa.
Ei kuvan Emiliaa ole olemassakaan.
En ole lukenut tätä koko pitkää ketjua. Onko siis yksi teoria, että tämä "Emilia" olisi tekoälyllä tehtyä ragebaittia?
Miksi tuo farkkupuku kuvan käsi on niin outo?
"Nuoruuden poikaystävä sanoi, että näytät muuten täydelliseltä, mutta peppu on liian pieni", kuulostaa naisen keksimältä. Ei kukaan mies sano noin. Samoin täysin pöhkö on väite, että mies olisi sanonut "eroaminen on hankalaa, koska olet niin kaunis."
Todella hyvä huomio! Täytyykin tarkastella tarkemmin näitä. Törkeeks on menny vedätys.
Mielestäni on kaunis, korkeat poskipäät ja hyvä iho. Luonnollinen..mikä on yleensä miesten mieleen. Helposti lähestyttävän näköinen myös. Harva mies lopulta tykkää feikin näköisistä naisista, tämä on tosi.
Olen itsekin kaunis ja tiedän miltä tuntuu olla kaunis, ne hyvät ja huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vaatteet on ostettu vuonna 2005.
Myöskään sillä, mitä parisuhteessa sanotaan ulkonäöstä, ei voi päätellä mitään, koska kumppania voidaan kehua "aiheetta", myös väittää rumaksi tai läskiksi aiheetta ja moni mies tajuaa, että on ihan fiksua kehua naistaan kauniiksi.
Nythän on muotia tuo 2000-luvun alku.
Vierailija kirjoitti:
"Nuoruuden poikaystävä sanoi, että näytät muuten täydelliseltä, mutta peppu on liian pieni", kuulostaa naisen keksimältä. Ei kukaan mies sano noin. Samoin täysin pöhkö on väite, että mies olisi sanonut "eroaminen on hankalaa, koska olet niin kaunis."
Todella hyvä huomio! Täytyykin tarkastella tarkemmin näitä. Törkeeks on menny vedätys.
Siis miten niin tuo on hyvä huomio?
Sanoohan jotkut miehet tuollaisia juttuja, eli ei tuossa ole mitään epäuskottavaa.
Minulle ei ole sanottu, mutta olen ollut vieressä kun toiselle naiselle on sanottu, ja olen myös kuullut toisten naisten avautumisia tuollaisista asioista mitä miehet heille sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Kuvat ja teksti täysin tekaistu
reaktiotutkimukseen. Rauhoittukaa.
Ei kuvan Emiliaa ole olemassakaan.
Voisin hyvin uskoa tämän. Mutta miksi valokuvaajaksi on sitten mainittu ihan oikea lehtikuvaaja, jolla on ihan oikea valokuvausfirma? Kuka ammattilainen antaisi pilata maineensa tekoälyvedätyksellä?
Jos olisi tekoälyllä tehty, olisi hahmo varmaan sellainen erittäin kaunis. Haloo, nyt ei ole. 🙄
Joo en kyllä usko enää mihkään roskalehtien juttuihin. Taidan lopettaa niiden paskojen lukemisen. Tuntuu kuin olis osallistunu johonkin ihmiskokeeseen.
Sen verran kovat on luulot itsestään, että ihan perinteiseltä helsinkiläiseltä vaikuttaa.