Tavisnainen: onko miehesi pitkä ja komea?
Kommentit (33)
On, pituus 188 cm musta tukka ( kantasuomalainen )
Ei. On keskimittainen ja ihan tavallisen näköinen. Kuten minäkin.
Mutta on silti ihan helkkarin rakas ja tärkeä minulle. En tiedä miten osaisi olla ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Juust, ja jos teet ketjun missä kysyt tavismiehiltä onko naisesi kaunis ja hoikka niin tulee krickets, mutta tasoja ja naisten hypergamiaa ei ole...
Tässä ketjussa voit huomata, että naiset pitää pitkänä miehenä täysin keskimittaista n. 180 cm ukkelia, joita on miesväestöstä suurin osa. Miksi keskiverron miehen vastinpari olisi harvinaisempi hoikka nainen? Eikö se mielestäsi kuulosta hypergamialta?
Minulla on komea ja älykäs mies. Meillä on samanlaiset arvot ja elämänkatsomus. Harrastetaan molemmat urheilua (tosin eri lajeja), niin sekin asia on hallinnassa.
Hän on hieman lyhyempi ja tienaakin vähemmän, mutta entä sitten?
Ei. Mutta ei nuo ominaisuudet ole koskaan minua edes kiinnostaneet. Älykkyys, sivistyneisyys ja aito kiltteys ennemminkin. Ja näitä mun mies on.
On tumma, komea, korkeasti koulutettu, älykäs, mutta keskimittainen (181 cm). Miehen pituus ei ole minulle mikään kynnyskysymys. Olen seurustellut 173 cm ja 189 cm kanssa. 173 cm oli näistä kahdesta sopivampi esimerkiksi halaamiseen ja suutelemiseen kuin jälkimmäinen (ei tule niska kipeäksi kurottelusta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On molempia. Mies on komea ja 184 cm pitkä. Onneksi ei ole tuon pitempi, en tykkää liian isosta pituuserosta.
Olet siis pätkä. Persjalkainen ?
Minun oma pituus on 174 cm. Persjalkaisuudesta en tiedä, mutta ei minun tarvitse ostamieni housujen lahkeita lyhentää.
Vierailija kirjoitti:
Juust, ja jos teet ketjun missä kysyt tavismiehiltä onko naisesi kaunis ja hoikka niin tulee krickets, mutta tasoja ja naisten hypergamiaa ei ole...
Nyt on ihan pakko kysyä, miksi yksikään mies seurustelee tai menee naimisiin sellaisen naisen kanssa, joka ei ole kaunis ja hoikka? Varsinkin, jos mies nimenomaan haluaa kauniin ja hoikan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On molempia. Mies on komea ja 184 cm pitkä. Onneksi ei ole tuon pitempi, en tykkää liian isosta pituuserosta.
Sinä olet aivoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persjalkainen on ruumiinrakenne eli pitkä selkä, lyhyet jalat, ei pituuskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko kysyä, miksi yksikään mies seurustelee tai menee naimisiin sellaisen naisen kanssa, joka ei ole kaunis ja hoikka? Varsinkin, jos mies nimenomaan haluaa kauniin ja hoikan naisen.
Heitähän riittääkin joka sormelle, ja nainen pysyy koko elämänsä samannäköisenä kuin 20-vuotiaana, myös kolmen lapsen äitinä ja vaihdevuosissa. :)
Onneksi parisuhteessa (toivottavasti) muutkin asiat merkitsevät kuin instamallin ulkonäkö. Toki aina voi ostaa thaimaalaisen postimyyntimorsiamen ja vaihtaa 5-10 vuoden välein, jos nainen ja elämänkumppani onkin pelkkä esine.
On komea ja 186cm ja hyvä tuloinen. Mutta silloin, kun aikoinaan alettiin seurustelemaan, niin tulot oli vielä huonommat kuin minulla. Nyt naimisissa ja lapset jne.
On myös ihana muutenkin!