Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät

Vierailija
18.05.2026 |

Mitä teen? 

Kommentit (249)

Vierailija
121/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä mies. En minäkään lähtisi "kiertämään lakkiaisia" vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään.

Mikä siitä tekee järkevää ettei mene?

No onhan se järkevämpää pysyä poissa, kun ne juhlat on tylsiä. Juhlikoot ne, joita kiinnostaa.

Vierailija
122/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä alkaa juhlat klo 15. Lakitus on vasta klo 12, joten ennen kolmea ei olla edes kotona.

 

Nuoriso on lähdössä viimeistään seitsemältä katsomaan Mestarien liigan finaalia. Jääkiekkoa ei meillä seurata. Mutta nyt rupesin pohtimaan, että jos Suomen peli on juuri tuolloin, voisiko telkkari olla auki. Osa vieraista varmaan arvostaisi. Ja voisi olla tavallaan ihan hauskakin seurata kollektiivisesti kahvin lomassa peliä. Ei juhlien tarvitse olla jäykkää pönöttämistä tai pelkkää sivistynyttä small talkia.

Muistan jo lapsena ihmetelleeni sukulaismiesten surkeita käytöstapoja, kun jossain sukukinkereissä piti katsoa urheilua telkkarista. Oikeasti, olin varmaan jotain 10 v kun ekan kerran ajattelin että jeesus miten tympeää. Akat on laittaneet kämpän ja pöydän koreaksi, ukot sitten tönöttävät kakkulautaset edessään tuijottamassa jotain lätkää tai futista töllöstä.

Noloa.

Näin me ollaan erilaisia. Minun parhaita lapsuudenmuistoja on mummolan juhlat, joissa koko juhlaväki kokoontui telkkarin ääreen kannustamaan äänekkäästi suosikkejaan. Ihana tunnelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"

 

 

Täh?

Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.

Vierailija
124/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

No eikä ole. Yhteisiä sukulaisiahan ne on. Jos ei tunnu mukavalta mennä, niin sitten et mene. En näe tässä mitään ongelmaa.

"Yhteisiä sukulaisia?" No EI todellakaan ole!

Vierailija
125/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä mies. En minäkään lähtisi "kiertämään lakkiaisia" vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään.

Mikä siitä tekee järkevää ettei mene?

No onhan se järkevämpää pysyä poissa, kun ne juhlat on tylsiä. Juhlikoot ne, joita kiinnostaa.

Aaa, niin, aivan. Minäminäminä. Tylsääääääää, en mene. Ei huvita.

Vierailija
126/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten se ei lähde. Mitäs e sinua liikuttaa mitä mies tekee.  Seisoskelu jossain lakkiaisissa ei ole kovin järkevää hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrät itse kaikki lakkiaiset yksin ja hakeudut hyville jatkoille ja biletät nuorten miesten kanssa aamuun asti! Anna puolisosi nauttia ihanasta lätkäviikolopusta, kun mm-kisat on vain kerran vuodessa.

Joo, ja sitten jakaa saamansa sukupuolitaudin vielä sille paska miehelle kostona. 

Suomi-naisen ajatuksen juoksua. Laadukkaita naisia täällä yläpeukuista päätellen. Jos asiat ei mene niin kuin juuri itse haluaa niin heti ollaan toisilta miehiltä hakemassa huomiota ja kostamassa. 

Ei bilettäminen tarkoita seksiä.

Vierailija
128/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten se ei lähde. Mitäs e sinua liikuttaa mitä mies tekee.  Seisoskelu jossain lakkiaisissa ei ole kovin järkevää hommaa.

Ei ole telkkarin tuijottaminenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"

 

 

Täh?

Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.

Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.

Vierailija
130/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"

 

 

Täh?

Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.

Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.

Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrät itse kaikki lakkiaiset yksin ja hakeudut hyville jatkoille ja biletät nuorten miesten kanssa aamuun asti! Anna puolisosi nauttia ihanasta lätkäviikolopusta, kun mm-kisat on vain kerran vuodessa.

Joo, ja sitten jakaa saamansa sukupuolitaudin vielä sille paska miehelle kostona. 

Suomi-naisen ajatuksen juoksua. Laadukkaita naisia täällä yläpeukuista päätellen. Jos asiat ei mene niin kuin juuri itse haluaa niin heti ollaan toisilta miehiltä hakemassa huomiota ja kostamassa. 

Ei bilettäminen tarkoita seksiä.

No ainakin minulle täällä tarjottiin heti nuoren miehen iskemistä, niin mitä se sitten tarkoittaa?

Vierailija
132/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

...No millä lailla tämä on siis sinun ongelmasi? Miehen sukulaiset, mies kertoo miksi ette ole tulossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

Laita niille viesti ja kerro, että mies katsoo mieluummin lätkää mitä tulee juhliin, joten ette pääse tulemaan. 

Miksi ap:n pitäisi reagoida mitenkään miehen sukulaisten juhliin? Mies ilmoittanee ovatko menossa vai eivät.

Ilmeisesti sellainen akka, joka on jokaiseen kissanristiäisiin nokkaansa työntämässä.

Vierailija
134/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"

 

 

Täh?

Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.

Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.

Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?

Ylioppilasjuhlissa?

Mikä hexx kalu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa kumppani jolle urheilu ei ole tärkeää...

se on hyvä kysyä heti, seuraatko urheilua, jos vastaa kyllä ei kannata ottaa kumppaniksi

Vierailija
136/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"

 

 

Täh?

Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.

Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.

Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?

Ylioppilasjuhlissa?

Mikä hexx kalu?

Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.

Vierailija
137/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa ottaa kumppani jolle urheilu ei ole tärkeää...

se on hyvä kysyä heti, seuraatko urheilua, jos vastaa kyllä ei kannata ottaa kumppaniksi

Ei ihan näin suoraviivaisesti ehkä.

Oma mieheni seuraa kyllä urheilua, mutta ei todellakaan jäisi minkään matsin takia pois juhlista.

Kultainen keskitiekin voi löytyä.

Vierailija
138/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Tuki kärsäsi, emakko!

Vierailija
139/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"

 

 

Täh?

Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.

Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.

Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?

Ylioppilasjuhlissa?

Mikä hexx kalu?

Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.

Melko ikävää puhutella juhlijaa kaluksi.

Vierailija
140/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

No kerrot hymyillen että mies jäi kotiin katsomaan jääkiekkoa. Ei tule uusia kutsuja minnekkään. Problem solved.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän