Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät
Mitä teen?
Kommentit (249)
Mä olen vähän outo siinä mielessä, mutta jos erikseen kutsutaan vaikka lakkiaisiin niin sitten sinne mennään vaikka olisi vähän vieraampikin ihminen. Mun mielestä AP:n mies on käytöstavaton juntti.
AP voinee itse miettiä olisiko juhlat ok ilman miestä vai ei ja menee yksin tai ei mene ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun naisena tarvi kantaa vastuuta miehen sukulaisista! Kannat ne omat. Se riittää.
Ehkä ovat jo kuin yhtä perhettä ja vaimo heistä se sosiaalisempi, jonka kautta tapahtuu useammin kommunikointi myös miehen suvun suuntaan, joten hän voi olla ikävässä välikädessä, jos ei halua valehdella eikä myöskään kertoa, miksi mies ei haluaisi juhliin?
Miksi ei halua kertoa miksi mies jää kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä ukko katsomaan lätkää. Kierrä itse kaikki lakkiaiset, pidä hauskaa ja herkuttele. Jos joku kysyy miehestä, kerro nauraen todellinen syy. Sinä olet aikuinen nainen. Nolompaa on lähteä kesken tai jättää kokonaan menemättä tuollaisen syyn vuoksi.
En kyllä kehtais sanoa, että mieheni jäi mielummin katsomaan lätkää kun tulee teidän juhliin.
Miksi et? Häpeät miestäsi?
Ehkä ongelmat onkin jossain muualla kuin siinä mitä se mies tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Se on varmaan miehen tehtävä vastata kutsuihin omalle suvulleen?
Juuri näin, antaa miehen hoitaa kommunikoinnin sukunsa suuntaan.
Luultavasti tekee niin, että sumplii vaimonsa lakkiaisiin "kun itsellä on muita kiireitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Se on varmaan miehen tehtävä vastata kutsuihin omalle suvulleen?
Juuri näin, antaa miehen hoitaa kommunikoinnin sukunsa suuntaan.
Luultavasti tekee niin, että sumplii vaimonsa lakkiaisiin "kun itsellä on muita kiireitä".
Miten se sumpliminen onnistuu jos vaimo ei lähde lakkiaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Se on varmaan miehen tehtävä vastata kutsuihin omalle suvulleen?
Juuri näin, antaa miehen hoitaa kommunikoinnin sukunsa suuntaan.
Luultavasti tekee niin, että sumplii vaimonsa lakkiaisiin "kun itsellä on muita kiireitä".Miten se sumpliminen onnistuu jos vaimo ei lähde lakkiaisiin?
Sumplii että vaimo lähtee lakkiaisiin, ja vyöryttää syyt hänen niskoilleen jos ei sitten mene.
Normimeininkiä hokimieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Se on varmaan miehen tehtävä vastata kutsuihin omalle suvulleen?
Juuri näin, antaa miehen hoitaa kommunikoinnin sukunsa suuntaan.
Luultavasti tekee niin, että sumplii vaimonsa lakkiaisiin "kun itsellä on muita kiireitä".Miten se sumpliminen onnistuu jos vaimo ei lähde lakkiaisiin?
Sumplii että vaimo lähtee lakkiaisiin, ja vyöryttää syyt hänen niskoilleen jos ei sitten mene.
Normimeininkiä hokimieheltä.
Outoja parisuhteita ihmisillä.
Miksi se olisi vaimon syytä jos mies ei osllistu? Tai päinvastoin miten voisi vierittää syyn miehelle jos nainen ei halua osallistua?
Ihan molemmat on vastuussa tekemsistään tai tekemättä jättämisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vetäisin tuohon rajan. Niin juntin ihmisen kanssa en suostuisi olemaan yhdessä, jolle penkkiurheilu on tärkeämpää kuin normaali sosiaalisuus.
Sinä voit vedellä rajojasi hamaan loppuun asti yksinäsi.
Ei tarvitse, olen naimisissa. Luojan kiitos normaalisti sosiaalisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun naisena tarvi kantaa vastuuta miehen sukulaisista! Kannat ne omat. Se riittää.
Ehkä ovat jo kuin yhtä perhettä ja vaimo heistä se sosiaalisempi, jonka kautta tapahtuu useammin kommunikointi myös miehen suvun suuntaan, joten hän voi olla ikävässä välikädessä, jos ei halua valehdella eikä myöskään kertoa, miksi mies ei haluaisi juhliin?
Miksi ei halua kertoa miksi mies jää kotiin?
Minä ainakin häpeäisin silmät päästäni, jos joutuisin myöntämään olevani yhdessä itsekkään mieslapsen kanssa.
Ohis
Oikeasti jollekin jääkiekko ja jotkut välierät noin pinon päällimmäisenä? Oletteko ihan teinejä? Jättäisin tyypin ihan oman onnensa nojaan , laittautuisin kevään juhliin ja iloitsisin nuorten saavutuksista ja juhlisin ihan ilman tylsää miestyyppiä.!
Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun naisena tarvi kantaa vastuuta miehen sukulaisista! Kannat ne omat. Se riittää.
Ehkä ovat jo kuin yhtä perhettä ja vaimo heistä se sosiaalisempi, jonka kautta tapahtuu useammin kommunikointi myös miehen suvun suuntaan, joten hän voi olla ikävässä välikädessä, jos ei halua valehdella eikä myöskään kertoa, miksi mies ei haluaisi juhliin?
Miksi ei halua kertoa miksi mies jää kotiin?
Minä ainakin häpeäisin silmät päästäni, jos joutuisin myöntämään olevani yhdessä itsekkään mieslapsen kanssa.
Ohis
Miksi olisit miehen kanssa jota häpeät?
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.
Mikä estää sinua lähtemästä kaupungille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.
Mikä estää sinua lähtemästä kaupungille?
Aivan! Lähdet kaupungille yksin, menet baariin josta isket hyvännäköisen nuorukaisen etkä tulekaan hotellille yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.
Mikä estää sinua lähtemästä kaupungille?
Tietysti lähden itse. Kirjoitinkin, että mies nököttää.
Vierailija kirjoitti:
Lakkiaiset ovat ylioppilaiden vanhempien juhlat. Nuorten itsensä mielestä ne ovat perseestä, ja teidänkin tapauksenne todistaa että ne ovat pelkkää pakkopullaa.
No kyllä ainakin meidän nuoret välittivät juhlistaan
Miten läheisiä sukulaisia ne ylioppilaat ovat miehelle? Veljien ja siskojen lapsiako? Eivätkö heidänkin isänsä joudu tinkimään lätkämatsista lakkiaispäivänä? Kuinka moni teistä loukkaantuisi kun omat sisarukset eivät malta tulla juhliinne, koska samaan aikaan on joku saatanan lätkämatsi.
Minun isäni tosin osasi huudattaa telkkaria myös silloin kun oli talo täynnä vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Kierrät itse kaikki lakkiaiset yksin ja hakeudut hyville jatkoille ja biletät nuorten miesten kanssa aamuun asti! Anna puolisosi nauttia ihanasta lätkäviikolopusta, kun mm-kisat on vain kerran vuodessa.
Ei nuoret miehet halua vanhaa kalkkunaa bileseurakseen🙂
Jääkiekon välierät? Penkkiurheilu! Älkää jumittuko itse jos puoliso onkin noin tylsä.
Jos ei olla edes tekemisissä niin miksi mennä juhliin?