Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät

Vierailija
18.05.2026 |

Mitä teen? 

Kommentit (249)

Vierailija
81/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

No eikä ole. Yhteisiä sukulaisiahan ne on. Jos ei tunnu mukavalta mennä, niin sitten et mene. En näe tässä mitään ongelmaa.

Riippuu varmaan täysin siitä, miten läheisiä sukulaisia ne sille miehelle ovat ja onko heidän kanssaan oltu tekemisissä. Vaikkapa joku miehen serkku ei välttämättä ole vaimolle niin tuttu, että yksinään haluaisi serkun lapsen yo-juhliin mennä, mutta serkku voi hyvinkin oman serkkunsa lapsensa lakkiaisiin kutsua.

Jos ei olla edes tekemisissä niin miksi mennä juhliin?

Vierailija
82/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän outo siinä mielessä, mutta jos erikseen kutsutaan vaikka lakkiaisiin niin sitten sinne mennään vaikka olisi vähän vieraampikin ihminen. Mun mielestä AP:n mies on käytöstavaton juntti.

 

AP voinee itse miettiä olisiko juhlat ok ilman miestä vai ei ja menee yksin tai ei mene ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun naisena tarvi kantaa vastuuta miehen sukulaisista! Kannat ne omat. Se riittää.

Ehkä ovat jo kuin yhtä perhettä ja vaimo heistä se sosiaalisempi, jonka kautta tapahtuu useammin kommunikointi myös miehen suvun suuntaan, joten hän voi olla ikävässä välikädessä, jos ei halua valehdella eikä myöskään kertoa, miksi mies ei haluaisi juhliin?

Miksi ei halua kertoa miksi mies jää kotiin?

Vierailija
84/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä ukko katsomaan lätkää.  Kierrä itse kaikki lakkiaiset, pidä hauskaa ja herkuttele.  Jos joku kysyy miehestä, kerro nauraen todellinen syy.  Sinä olet aikuinen nainen.  Nolompaa on lähteä kesken tai jättää kokonaan menemättä tuollaisen syyn vuoksi.

En kyllä kehtais sanoa, että mieheni jäi mielummin katsomaan lätkää kun tulee teidän juhliin.

Miksi et? Häpeät miestäsi?

Ehkä ongelmat onkin jossain muualla kuin siinä mitä se mies tekee.

Vierailija
85/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

Se on varmaan miehen tehtävä vastata kutsuihin omalle suvulleen?

Juuri näin, antaa miehen hoitaa kommunikoinnin sukunsa suuntaan.
Luultavasti tekee niin, että sumplii vaimonsa lakkiaisiin "kun itsellä on muita kiireitä".

Vierailija
86/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

Se on varmaan miehen tehtävä vastata kutsuihin omalle suvulleen?

Juuri näin, antaa miehen hoitaa kommunikoinnin sukunsa suuntaan.
Luultavasti tekee niin, että sumplii vaimonsa lakkiaisiin "kun itsellä on muita kiireitä".

Miten se sumpliminen onnistuu jos vaimo ei lähde lakkiaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

Se on varmaan miehen tehtävä vastata kutsuihin omalle suvulleen?

Juuri näin, antaa miehen hoitaa kommunikoinnin sukunsa suuntaan.
Luultavasti tekee niin, että sumplii vaimonsa lakkiaisiin "kun itsellä on muita kiireitä".

Miten se sumpliminen onnistuu jos vaimo ei lähde lakkiaisiin?

Sumplii että vaimo lähtee lakkiaisiin, ja vyöryttää syyt hänen niskoilleen jos ei sitten mene.
Normimeininkiä hokimieheltä.

Vierailija
88/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

Se on varmaan miehen tehtävä vastata kutsuihin omalle suvulleen?

Juuri näin, antaa miehen hoitaa kommunikoinnin sukunsa suuntaan.
Luultavasti tekee niin, että sumplii vaimonsa lakkiaisiin "kun itsellä on muita kiireitä".

Miten se sumpliminen onnistuu jos vaimo ei lähde lakkiaisiin?

Sumplii että vaimo lähtee lakkiaisiin, ja vyöryttää syyt hänen niskoilleen jos ei sitten mene.
Normimeininkiä hokimieheltä.

Outoja parisuhteita ihmisillä.

Miksi se olisi vaimon syytä jos mies ei osllistu? Tai päinvastoin miten voisi vierittää syyn miehelle jos nainen ei halua osallistua?

Ihan molemmat on vastuussa tekemsistään tai tekemättä jättämisistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vetäisin tuohon rajan. Niin juntin ihmisen kanssa en suostuisi olemaan yhdessä, jolle penkkiurheilu on tärkeämpää kuin normaali sosiaalisuus.

Sinä voit vedellä rajojasi hamaan loppuun asti yksinäsi.

Ei tarvitse, olen naimisissa. Luojan kiitos normaalisti sosiaalisen miehen kanssa.

Vierailija
90/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun naisena tarvi kantaa vastuuta miehen sukulaisista! Kannat ne omat. Se riittää.

Ehkä ovat jo kuin yhtä perhettä ja vaimo heistä se sosiaalisempi, jonka kautta tapahtuu useammin kommunikointi myös miehen suvun suuntaan, joten hän voi olla ikävässä välikädessä, jos ei halua valehdella eikä myöskään kertoa, miksi mies ei haluaisi juhliin?

Miksi ei halua kertoa miksi mies jää kotiin?

Minä ainakin häpeäisin silmät päästäni, jos joutuisin myöntämään olevani yhdessä itsekkään mieslapsen kanssa.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jollekin jääkiekko ja jotkut välierät noin pinon päällimmäisenä? Oletteko ihan teinejä? Jättäisin tyypin ihan oman onnensa nojaan , laittautuisin kevään juhliin ja iloitsisin nuorten saavutuksista ja juhlisin ihan ilman  tylsää miestyyppiä.!

Vierailija
92/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun naisena tarvi kantaa vastuuta miehen sukulaisista! Kannat ne omat. Se riittää.

Ehkä ovat jo kuin yhtä perhettä ja vaimo heistä se sosiaalisempi, jonka kautta tapahtuu useammin kommunikointi myös miehen suvun suuntaan, joten hän voi olla ikävässä välikädessä, jos ei halua valehdella eikä myöskään kertoa, miksi mies ei haluaisi juhliin?

Miksi ei halua kertoa miksi mies jää kotiin?

Minä ainakin häpeäisin silmät päästäni, jos joutuisin myöntämään olevani yhdessä itsekkään mieslapsen kanssa.

Ohis

Miksi olisit miehen kanssa jota häpeät?

Vierailija
94/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.

Mikä estää sinua lähtemästä kaupungille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.

Mikä estää sinua lähtemästä kaupungille?

Aivan! Lähdet kaupungille yksin, menet baariin josta isket hyvännäköisen nuorukaisen etkä tulekaan hotellille yöksi.

Vierailija
96/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.

Mikä estää sinua lähtemästä kaupungille?

Tietysti lähden itse. Kirjoitinkin, että mies nököttää. 

Vierailija
97/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkiaiset ovat ylioppilaiden vanhempien juhlat. Nuorten itsensä mielestä ne ovat perseestä, ja teidänkin tapauksenne todistaa että ne ovat pelkkää pakkopullaa.

No kyllä  ainakin meidän nuoret välittivät  juhlistaan

Vierailija
98/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läheisiä sukulaisia ne ylioppilaat ovat miehelle? Veljien ja siskojen lapsiako? Eivätkö heidänkin isänsä joudu tinkimään lätkämatsista lakkiaispäivänä? Kuinka moni teistä loukkaantuisi kun omat sisarukset eivät malta tulla juhliinne, koska samaan aikaan on joku saatanan lätkämatsi.

Minun isäni tosin osasi huudattaa telkkaria myös silloin kun oli talo täynnä vieraita.

Vierailija
99/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrät itse kaikki lakkiaiset yksin ja hakeudut hyville jatkoille ja biletät nuorten miesten kanssa aamuun asti! Anna puolisosi nauttia ihanasta lätkäviikolopusta, kun mm-kisat on vain kerran vuodessa.

Ei nuoret miehet halua vanhaa kalkkunaa bileseurakseen🙂

Vierailija
100/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekon välierät? Penkkiurheilu!  Älkää jumittuko itse jos puoliso onkin noin tylsä.