Muistatko vielä internetin alkuaikoja?
Niitä aikoja, kun sisältö oli persoonallista eikä kaikki ollut vielä kaupallistettu. Monilla oli oma itse sommittelemansa kotisivu. Oli yhteisöjä ja chat-huoneita.
Mielestäni 1995-2000 -luvun alkupuoli oli tässä suhteessa netin kulta-aikaa.
Kommentit (57)
Muistan. Nykyistä somea ei olisi koskaan pitänyt keksiä eikä antaa rahvaalle ja kylähulluille käyttöön.115
Muistan..puhelinmodeemin kautta yhteys..ja oli aina kiire Suomi24:een seuranhakuun..
Muistan 28,8 nopeuksisella modeemilla. Puhelinlinja oli varattu netin selailun ajan.
Kyllähän minä sen muistan. Olin silloin iha juniori kun verkko otettiin käyttöön 1969
Vierailija kirjoitti:
Muistan 28,8 nopeuksisella modeemilla. Puhelinlinja oli varattu netin selailun ajan.
Kriiiääähh, kruuuiii, kriiuu kriiuu, khhhhh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana 60 luku.
pysy asiassa
Vierailija kirjoitti:
En. En ollut syntynytkään silloin, Olen syntynyt vasta 70-luvulla.
Tässä on kyse niistä ajoista, kun netti alkoi yleistyä kotitalouksissa, kuten mainituista vuosiluvuista käy ilmi. Mutta kyllähän te sen ymmärsitte.
Kyllä netti oli hulvattomampi paikka 1990-luvun loppupuoliskolta sinne 2010 paikkeille. Sen jälkeen alkoi hitaasti nettiin ilmestymään tyhmää ja huumorintajutonta sakkia. Trolleja ja kaikenlaisia ketjujen poistattajia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä netti oli hulvattomampi paikka 1990-luvun loppupuoliskolta sinne 2010 paikkeille. Sen jälkeen alkoi hitaasti nettiin ilmestymään tyhmää ja huumorintajutonta sakkia. Trolleja ja kaikenlaisia ketjujen poistattajia.
Niin taisi olla muukin maailma.
Joo