Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutuu/miltä näyttää "mummoutunut" nainen?

Vierailija
17.05.2026 |

Ikää ei kuitenkaan 44-55v enempää ole, mutta antaa itsestään habituksellaan mummomaisen kuvan?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei saisi näyttää mummolta? 

Sanoiko joku, ettei saisi? 

Vierailija
42/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+ ja todellakin naamavärkki kertoo etten ole se kedon kaunein kukkanen ja tämä ohdake on jo elämää nähnyt eli en ole ry-py-tön. Kuulun siihen uuvattien heimoon jotka pukeutuvat ei-niin-ikäiselleen-sopivasti (?). Kerran ilta-aikaan tepsuttelin pillifarkuissa (tietysti), korkkareissa, nahkarotsissa ja pitkä tukka hulmuten. Perääni vislattiin. Nauratti melkein ääneen kun tiesin, että kyseessä nuoret miehet jotka olisivat voineet olla lapsenlapsiani. Piruuttani käännyin ympäri ja virnistin koko ryppyisellä naamallani. Odotin kuulevani prkl vanha lehmä, mutta kuulinkin ihastuneen WAU:n. Meitä kaikkia hymyilytti. Kaikki ei väheksy meitä vanhoja ämmiä 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas kun kuvailen itseäni.....

Mustat Leggingsit(joskus leveälahkeiset, joskus tiukat-on hyvät sääret),  Värikäs tai musta tunika, joka peittää pepun ja pikku masun. Ehkä joku pirtsakka turkoosi leopardi-kuvioinen huivi. Silmälasit(kehykset värikkäät) . Meikattu. Kulmat siistit. Hyvännäköinen kassi ja pitkät harmaat hiukset puoleen selkään. Ai niin, Mukavat , mutta värikkäät kengät. Hymy ja iloinen asenne.

Vierailija
44/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on teille IHANIA mummoja, valitkaa sieltä se mikä eniten teitä muistuttaa. 😂

https://fi.pinterest.com/pirjotuu/mummo/

Minä oon tuo ekana toisella rivillä vasemmalla. "Oldie but not goodie"

Pitkä teepaita, legginsit ja korvakuulokkeet 😂😂

Vierailija
45/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootas kun kuvailen itseäni.....

Mustat Leggingsit(joskus leveälahkeiset, joskus tiukat-on hyvät sääret),  Värikäs tai musta tunika, joka peittää pepun ja pikku masun. Ehkä joku pirtsakka turkoosi leopardi-kuvioinen huivi. Silmälasit(kehykset värikkäät) . Meikattu. Kulmat siistit. Hyvännäköinen kassi ja pitkät harmaat hiukset puoleen selkään. Ai niin, Mukavat , mutta värikkäät kengät. Hymy ja iloinen asenne.

Ai niin...kesäisin usein pitkä mekko ja sen päällä iltaisin biker-tai farkkutakki.

Vierailija
46/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai niin ja reppu. "

Jopa maailmankuulu tyylikonsultti Mary Spillane sanoi businessnaisille pukeutumisohjeeksi, että Suomessa käytetään sitten reppua ja matalia kenkiä. Toimikaa samoin.

Reppu pitää olla! 

Kärvistelen kun pieni reppuni sanoi yhteistyösopimuksen irti ja nyt on pitänyt käyttää olkalaukkua kun en oleva sopivaa reppya vielä löytänyt. Pitää olla pieni mutta tilava, ei bling-blingiä, ei kankainen, eikä mitään marimekkotyyliä. Etsintä jatkuu.. 

Vierailija
47/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai niin ja reppu. "

Jopa maailmankuulu tyylikonsultti Mary Spillane sanoi businessnaisille pukeutumisohjeeksi, että Suomessa käytetään sitten reppua ja matalia kenkiä. Toimikaa samoin.

Reppu ja lenkkarit on kyllä mummollekin erinomaisia asusteita. Kaikki kauppaostokset ja muutkin ostokset kulkee kätevästi repussa  kun lenkkareilla porhaltaa reippaasti pitkiä kauppamatkoja. Ryhtikin pysyy hyvänä kun käytä olkalaukkuja.

Vierailija
48/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs on teille IHANIA mummoja, valitkaa sieltä se mikä eniten teitä muistuttaa. 😂

Minä olen ehdottomasti tuo mummo jolla hiukset on täynnä pikkulintuja! 

Vierailija
49/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen mummo numero yksi eli ruususena jo heti aamusta. Sama ilmiasu kestää pitkälle iltaan. 

Vierailija
50/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ehdottomasti tuo mummo jolla hiukset on täynnä pikkulintuja! 

Hyvä, ihanaa linnun sirkutusta pitkin päivää 👍Luultavasti muutamusiikkkia ei tarviikkaan. 

Täytyy kyllä sanoa että olipas ihania kuvia 👍Olisipa tuollaisia postikorttejakin myynnissä vaikka kirjakaupoissa jos ei muualla.

Vierailija
51/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai niin ja reppu. "

Reppu ja lenkkarit on kyllä mummollekin erinomaisia asusteita. Kaikki kauppaostokset ja muutkin ostokset kulkee kätevästi repussa  kun lenkkareilla porhaltaa reippaasti pitkiä kauppamatkoja. Ryhtikin pysyy hyvänä kun käytä olkalaukkuja.

..kun ei käytä olkalaukkuja... piti olla

Vierailija
52/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olen mummo numero yksi eli ruususena jo heti aamusta. Sama ilmiasu kestää pitkälle iltaan. 

No niin, johan meitä ihania mummoja löytyy enemmänkin 👍

Vierailija
53/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pienillä puolilla tehty mummopermanentti, kultaiset pisarakorvikset, beiget terveyssandaalit (sellaiset joissa on reikäkuvio), polven alapuolelle ulottuva hame, paksut harmaat tai ruskeat nailonsukkahousut. "

Taidat elää 1940-luvulla.

Kuvasit juuri mun mummoa 70-luvulla

Vierailija
54/54 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika,leggarit,itse värjätyt armeijatyyliset hiukset,ja villisikanaaraan hymy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä