Kuka minua, lapseton hoitaa, sittenkun olen vanhus?
Kommentit (43)
Vanhainkodin tai kotipalvelun työntekijät. Lapset eivät ole mikään automaatti vanhuudenturvaksi. Välit voivat olla poikki, ovat kiireisiä tai asuvat kaukana.
Oletko vela? Yhteiskunta hoitaa, tai ottaa maksun ja säilyttää. Jos olet varakas voit itse palkata hoitajan kotiin vaikka kuukausipalkalla tai mennä laadukkaaseen hoitokotiin.
Ap taitaa oikeasti olla joku veloja halveksiva provoilija.
Mä ainaki hoidan itte, niinku tähänki asti 😎
Suurinta osaa hoitaa joku muu kuin oma lapsi. Nykynuoriso pääsee eläkkeelle n. 69 vuotiaana, jos silloinkaan.
Samat ihmiset hoitaa kuin niitä 'lapsellisiakin': hoitajat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vela? Yhteiskunta hoitaa, tai ottaa maksun ja säilyttää. Jos olet varakas voit itse palkata hoitajan kotiin vaikka kuukausipalkalla tai mennä laadukkaaseen hoitokotiin.
En kutsu itseäni tuolla nimellä :D ei vaan tehty miehen kanssa lapsia.
Vaikka yhteiskunta romahtaa jää jäljelle perhe-instituutio.
Jonkun nimiluettelonko haluat henkilöistä, jotka työskentelevät tulevaisuudessa vanhustenhoidossa ?
Sinua hoitaa sellainen jolla on kielioppi hallussa.
Robotti pyyhkii prseen ja automaatti antaa lääkkeet.
Ei välttämättä kukaan, rahat kyllä kelpaa hoitolaitoksille.
Jos et itse maksa hoitoa, voi olla ettei kukaan hoida. Jonotat kotona hoitopaikkaa loppuun asti.
Oletatko, että jos on lapsia, niin he hoitaisivat automaattisesti?
Kotihoito kuten meitä lapsellisiakin. Sairaalassa aasialaiset.
Robitiikka ja tekoäly kehittyy kokoajan. Luultavasti tulevaisuuden vanhushoiva on pitkälti näiden varassa. Kokoajan pienennetään henkilöstömitoitusta hoiva-alalla, kun robotiikka ja tekoäly valtaa alaa.
Lapseton pystyy säästämään huikean paljon enemmän kuin perheellinen ihminen. Säästöilläsi ostat itsellesi kunnon hoivan.
Maksat itse. Rahalla saa.