Käykö sun kissa töissä?
Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)
Kommentit (49)
Kyllä. On koulutukseltaan DI ja elättää koko perheen.
Aamuisin ja iltapäivisin hän toimii katu- ja ilmatilavalvojana. Kaikki talon edustan ohi kulkevat koirat ja naapuritalon katolle laskeutuvat linnut ilmoitetaan eteenpäin. Koiran ohikulku tiedotetaan lyhyellä ja vaimealla "miau"-äänellä ja havaittu pulu tai harakka matalalla "säksäksäk"-ilmoituksella
Hän on salaisessa palvelussa. Siitä ei saa puhua enempää. Edes minulle.
Presidentin neuvonantaja. Joissain neuvoissa onkin kyllä selvästi nähtävissä navettakissaperspektiivi.
Vierailija kirjoitti:
Aamuisin ja iltapäivisin hän toimii katu- ja ilmatilavalvojana. Kaikki talon edustan ohi kulkevat koirat ja naapuritalon katolle laskeutuvat linnut ilmoitetaan eteenpäin. Koiran ohikulku tiedotetaan lyhyellä ja vaimealla "miau"-äänellä ja havaittu pulu tai harakka matalalla "säksäksäk"-ilmoituksella
Meillä toimii osa-aikaisena riistavalvojana. Ikkunasta ajoittain tähystelee ja rusakoita nähdessään jäykistyy paikoilleen silmät miltei pullistuvat ulos ja ikkunasta toiseen se seuraa rusakoiden kulua kunnes niitä ei näy.
Oravat saavat hieman laimeamman reaktion aikaan. Linnut vaihtelevasti saavat myös meillä säksätyksen tai vain laiskan katseen tyyliin onhan näitä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Hän on salaisessa palvelussa. Siitä ei saa puhua enempää. Edes minulle.
Noissa hommissa kissat onkin ehdottomia, mistään ei sanaakaan mainita vaikka parhailla herkuilla yrittäisi lahjoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Vapaaherrattarella on henkilökuntaa. Minä huolehdin ravinnon ja käymälänpuhdistuksen, mies on hovinarri.
🥰🥰🥰🥰🥰
Hän on vapaaottelija. Matseja on tiuhaan näin kevätaikaan.
Tää meidän nuorempi kissa kuulemma aikoo valita työtä vieroksuvan incelin elämän. Shebaa saa kuulemma tuoda säännöllisesti kuppiin.