Käykö sun kissa töissä?
Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Voihan kissan viikset kun menee pieleen! 10 vastauksena 7:lle. Jokohan onnistuisi.
Ymmärretty! 😊
Joo se toimii öisin liikenteenohjaajana. Seitsemän kertaa on meinattu ajaa yli, onneksi kolmena niistä autoilija itse ajoi tieltä.
Meidän mirri toimii hierojana ja rentoutusterapeuttina, purrrpurrrr....
Käy, oli tänään saanut palkaksi hiiren ja rouskutteli sen päätä tuossa takapihalla.
Mun kissa on henepussi pupu kursilla
Kukkapurkkien multien ilmaajana toimii. Olen yrittänyt hillitä työmäärää, mutta työhaluja katilta löytyy vuorokauden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mirri toimii hierojana ja rentoutusterapeuttina, purrrpurrrr....
Varaan heti ajan! 😍
Pietarsaaressa on kissa , joka käy töissä lähistöllä olevassa ( muistaakseni rauta-) kaupassa. Tulee ovista asiakkaiden mukana ja saattaa istua kassahihnalla tai tähystellä omalta vakiopaikaltaan liikkeen meinkinkiä.
Pieni kuuluisuus on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Pietarsaaressa on kissa , joka käy töissä lähistöllä olevassa ( muistaakseni rauta-) kaupassa. Tulee ovista asiakkaiden mukana ja saattaa istua kassahihnalla tai tähystellä omalta vakiopaikaltaan liikkeen meinkinkiä.
Pieni kuuluisuus on siellä.
Ihana! 😍 jos asuisin lähempänä menisin katsomaan, vaikka en edes käy rautakaupoisssa
Yhdessä mainoskuvassa oli, siitä tienasi vähän taskurahaa itselleen.
Kissani on puutarhatöissä. Lannoittaa ja möyhentää kukkapenkkejäni. Suorittaa myös vartiointikierroksen talon ympäri ja nuuskaisee nurkat.
Oli se kerran käyny hakemassa avustusta tuolta Kelasta. Ei aikonu mennä enää kun Kela rupesi vaatimaan takaisinmaksua. Oli joku ilmiantanu kun oli ollu hiirijahdissa.
Kissani täyttää parin viikon kuluttua 20 vuotta, ihmisen iässä melkein 100-vuotias, joten lokoisia eläkepäiviä viettää.
Kissani on Kissojen etuusvalvoja -yhdistyksen pomo. Komentaa joka aamu mökillä palvelijan hereille ja tuoretta kalaa onkimaan järvestä. Kalat tulee puhdistaa ja annospaloitella, muuten ei kelpaa.
Tottakai käy. On pääministerinä.