Käykö sun kissa töissä?
Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on raivoraitis mies joka nalkuttaa jos tykkään silloin tällöin nauttia viiniä, enkä nyt sitten varsinaisesti kysy lupaa tai hänen vuokseen lopeta omaa rentoutumiskeinoa, no, kun avasin pullon niin kissa tuli heti vierelle istumaan ja tarkkailemaan näennäisen välinpitämättömästi, siristi silmiäänkin kuin ilmaistakseen että muuten vain tässä istun, en minä mitään näe, sitten kun kaadoin viiniä lasiin, niin lähti heti huoneeseen missä mieheni pelasi tietokonepeliä ja naukui (juorusi) äänekkäästi ja huomiotaherättävästi tyyliin "mayday, mayday" siellä se taas "ryyppää"! Olen tämän kertonut kyllä miehellenikin joka ei silloin tiennyt miksi kissa pitää mekkalaa. Naurattihan se meitä. Oli oikein miehen "sylivauva" ja tämä oli suosikki rapsuttaja mutta muuten turvautui minuun, tervehti ensimmäiseksi aamulla ja piti vahtia oven takana jos olin sairas. Eli kissani toimi tiedottajana erityisesti raittiusasioissa, oli poliisi sekä hoitaja.
:D Meillä toinen kissa oli aina vessan oven takana selvittämässä mitä tavaraa ihminen siellä siirtää pönttöön, kun joku olii mennyt sinne istunnolle. laittoi nimenomaan kirsun oven ja lattian väliseen rakoon ja haisteli mitä tavaraa siellä tehdään. Sitten kun its ekävi vääntämässä kakat laatikkoonsa, niin tuli maukumaan jalkoihin ja johdatti ihmisen laatikon luo. Katsoi ihmstä ja vessaa, ihmistä ja vessaa, kunnes ihminen tajusi, että kissa yrittää sanoa, että siivoapas vessa. Istui siinä vieressä, kun kakat kerättiin pois ja lähtii sen jälkeen häntä pystyssä tekemään muuta duunia :D
"Siisti täytyy aina olla!" Sanoi kissa hietikolla
haki jälkeen tarpeenteon siivoojaksi ihmisemon
Kissani haaveilee autokatsastajan töistä. Hän on toimistotöitä tekevät sisäkissa, joka joskus karkaa ulos ja menee suoraan auton alustaa tarkastamaan. Se taitaa olla huonossa kunnossa, auto siis, koska killi saa pian paniikkikohtauksen ja ryntää takaisin sisälle. Parasta pysyä vain toimistoassistenttina!
Kissa eli kattunki. Tunka. Tunka. Tunka.
Kissani elättää perheemme olemalla K-pop-rokkari ja tubettaja. Lyvytuotanto tosin tyrmäsi mau-mau-albumin, että naukuu liikaa. Sanoin Killelle ettei haittaa: sukii vain turkkiaan ja huojuu. Fanipostia tunkee postilaatikkoon ihan älyttömät määrät ja nykyisin lähdemme yksityisellä suihkukoneella reissuihin. Julkisuus on rasíttavaa! Mau!
Vierailija kirjoitti:
Käy töissä. On talvisin karvapäällysteisenä lämmönvaraajana peiton alla. Kesällä ei olisi niin tarpeen, mutta minkäs teet. Päivisin juttuseuraa ja sitä riittää (siamilainen).
elikkä on talvella elävä kuumavesipullo
Vierailija kirjoitti:
Kissani tarkkailee tapetin kulumista auringon aikutuksesta. Väitöskirjaan matskua nääs.
Se onkin aikaa ja kärsivällisyyttä vaativa kohde tutkia, ei riittäisi ihmisen pinna moiseen luonnonmukaiseen menetelmään, vaan keinotekoisesti homman tekisi.
Hän on ansaitulla eläkkeellä. Sitä ennen toimi ansioituneena eräoppaana.
Aikoinaan maalla meidän kissa oli agronomi jm työnjohtaja maataloustöissä. Oli isän hartioilla valvomassa, että työt tehdään niin kuin ne kuuluukin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä öisin hiirestää,a
Hyiiiii. Onko jollakin hiirijä kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä öisin hiirestää,a
Oletpa tyhmä! Niitä on ulkona ja kissa pitää huolen, ettei niitä tule sisälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä öisin hiirestää,a
Ei ole! Tosin sulla voi olla ja se kirjoitetaan hiiriä ei hiirijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä öisin hiirestää,a
Ei ole! Tosin sulla voi olla ja se kirjoitetaan hiiriä ei hiirijä!
Hiirijä, on vähän samankaltainen sana kuin kalastaja, metsästäjä, se voi ajatella näinkin. Eli hiirijä poistaa hiiret
Ei vielä, on vasta päiväkoti-iässä.
Keltaiset kissat on kaikki työmailla tähän aikaa vuodesta.
Kissoja sen vuoksi että niille on huolto/korjaus pelannut.
Ilveksiä on pari, mutta vain sattumatöissä pikkumestoissa. Ikääkin heillä jo. Ei niillä voi muutenkaan tehdä vakinaista kun rikkoo selän se pompotus.
Ympäristökeskuksen joku pösö pitää kotikissaa vapaana nyt lintujen pesintäaikaan. Seurannut sitä, milloin ilves tai merikotka ottaa siitä makupalan. Kotkalla ainakin on nyt poikaset. Metsästää koko ajan alueella. En usko että menee pitkään. Se etu noissa ilveksissä on ollut ja kotkat on kuin niitti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä, on vasta päiväkoti-iässä.
oi sinä onnellinen, vajaat 20v ainakin ihanaa yhteistä elämää edessä, tai enemmänkin. Meillä oli ennen kotona, mun lapsena ollessa, yli 23v kissa.
Mun Markiisi kissani haaveilee nyt armeijasta. Se on alkanut herättämään minut kovaäänisesti karjumalla sekä nousemaan ylös sängystä ja vaatimalla minut antamaan ruokaa. Sen jälkeen se komentaa minua siivoamaan vessat.
Vierailija kirjoitti:
Mun Markiisi kissani haaveilee nyt armeijasta. Se on alkanut herättämään minut kovaäänisesti karjumalla sekä nousemaan ylös sängystä ja vaatimalla minut antamaan ruokaa. Sen jälkeen se komentaa minua siivoamaan vessat.
ihan selkeää komentaja-ainesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan selkeää komentaja-ainesta
Apua, muistin juuri että se minun Markiisi kissani on katsonut muutaman erikoisjoukko-ohjelman televisiosta. Mihin se minut vielä komentaa! Aiemmin riitti eläinohjelmat ja pallopelit.
Joo. Se on palopäällikkö.