Missä Helsingin hyvässä ruokaravintolassa olis ISOT tai edes normaalit annokset?
Ärsyttää kun kaikissa hyvissä rafloissa on nykyään niin pienet annokset, et vaik söis kolme ruokalajia ja maksais itsensä kipeeksi, niin silti täytyy tulla snagarin kautta kotiin... Viime aikoina on testattu Mecca, Grotesk, Olo, Postres ja Sasso. Kaikissa ruoka loistavan hyvää, mutta annokset minimaalisen pieniä. Löytyisköhän jotain paikkaa jossa ruoka olis hyvää ja sitä myös sais riittävästi?
Kommentit (49)
Saslik, Maithai ja Korean House ovat sellaisia, jotka ovat selvästi Chico's-luokkaa tasokkaampia, mutta joissa annokset (vaikka söisi pelkän pääruuan) ovat tarpeeksi isoja.
Suomalaisista ravintoloista olen ollut viimeksi Ainossa, ja sielläkin ruokaa oli ihan riittävästi.
että ei jää nälkä.
lasipalatsi ja elite on tällaisia, mutta ehkä ruoka on siellä hieman rahvaanomaisempaa. ehkä myös gastone. totta on, että ap:n mainitsemissa ravintoloissa pitää ottaa 3 ruokalajin meny, jos silti jääj nälkä, että pitää kotona vielä syödä voileipää, niin onhan se nyt rasittavaa.
ja joo, santa fe on mun ylivoimainen inhokki ja yökkis. sain siellä kerran suorastaan kuvottavaa ruokaa. ja siis mun mielestä mäkkäri on ihan kiva, ja tykkään välillä käydä syömässä esim. lihapulla-annoksen tai muuta arkiruokaa.
eipä se nyt mua mitenkään haittaa, että santa fe on pasta, en siellä ikinä käy (paitsi tuon onnettoman kerran), mutta en tajua, miten niin ällö ravintola voi menestyä.
Cochonia ei enää ole olemassa. Nimeltään nykyään Kolme Seppää ja ruoka ikävää, kirjoitti HS:n Nyt-liitteen ravintolakriitikko.
Kyllä siellä erittäin hyvä ruoka on ja lounasaikaan todella mahtava hinta-laatusuhde, alle kympillä keitto, salaati ja lämmin ruoka.
Missä olisi isot lehtipihviannokset?
Elite, Tornin alakerta, Loiste, Michelle, Sipuli, Maharaja
ei ole kylläkään mikään hieno paikka, mutta vatsan saa täyteen
Cochonia ei enää ole olemassa. Nimeltään nykyään Kolme Seppää ja ruoka ikävää, kirjoitti HS:n Nyt-liitteen ravintolakriitikko.