Palsta lopullisesti pilalla
Onko kukaan muu viime päivinä huomannut, että tämä palsta on täysin käyttökelvoton? Joka kerta kun täällä on käynyt, pelkkää toisten haukkumista lähes jokaikinen ketju. Ei tarvitse kuin nähdä nuo ensimmäisen sivun otsikot niin lähtee täältä pois. Ei enää jaksa. Sinänsä iloinen asia, että lakkaa tuhlaamasta aikaansa täällä.
Kommentit (48)
Yritän kestää tätä ennemmin, kuin katsoa Jaakko Parkkalin rullaluistelua ylävartalo öljyttynä.
Vierailija kirjoitti:
Joo on kumma ja harmillista että hyvin moni asiallinenkin ketju kääntyy ihan ihmeelliseksi ja usein "pääsy kielletään"kin kun ihan sairasta settiä alkaa tulla. Vaikka olisi alunperin ollut puhe esim lempiruoista, ei sen vaarallisemmasta aiheesta.
Ööööh
Vierailija kirjoitti:
Yritän kestää tätä ennemmin, kuin katsoa Jaakko Parkkalin rullaluistelua ylävartalo öljyttynä.
Oli kyllä komea kuin kreikkalaiset kivipatsaat
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle valittamaan. Ihme narisija.
T: 67v ryppyinen vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.....
Nitpicking. ;)
Olen AP. Nimeni on Napoleon Ponaparte Faarao Ramses Toinen Kolmatta. Karkasin Lapinlahden sairaalasta.
Jos joku ketju on poistettu niin ei se ole ollut asiallinen ja palstan sääntöjen mukainen. Turha valittaa että olisi ollut asiallinen ketju. Tänne ei mitään vöyhötys, haukkumi, pilkka ja vihaketjuja tarvita.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.....