Palsta lopullisesti pilalla
Onko kukaan muu viime päivinä huomannut, että tämä palsta on täysin käyttökelvoton? Joka kerta kun täällä on käynyt, pelkkää toisten haukkumista lähes jokaikinen ketju. Ei tarvitse kuin nähdä nuo ensimmäisen sivun otsikot niin lähtee täältä pois. Ei enää jaksa. Sinänsä iloinen asia, että lakkaa tuhlaamasta aikaansa täällä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet palstan.
Valkoiset heteromiehet pilaa muutenkin kaiken.
Onneksi täällä kaupungissa miehet vaihtuvat hyvää tahtia tummempiin, saisi toki vaihtua nopeamminkin.
Vihervassarit ja feministit tuhosivat Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäsi oli pilalla kun sinua teki
Mikähän sinunkin ÄÖ on?
0. Olen Jari.
Läskit pihtariäm mät ovat pilanneet palstan.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ja feministit tuhosivat Suomen.
Ei tää mun mielestä ole pilalla, ehkä kannattaisi ihailla omaa hyvinvointiaan, eikä kadehtia, jos naapurilla on vuotta nuorempi auto. Tai akka.
Ja todellakin täällä kurjuudessa ei ole pakko olla. Autoon vaan ja matkaan johonkin mielestään parempaan maahan.
Ja pahinta on että palstan moderaattorit pahentaa ja tukee tätä tilannetta poistamalla kaikk adsialliset ketjut. Aloita ketju kansajuhlista tai -oerinteistä, se poistetaan. Aloita ketju leivonnasta tai käsitöistä, se poistetaan. Aloia ketj kirjoista tai musiikista, se poistetaan. Aloita ketju synttäreistä tai juhlapyhistä, se poistetaan. Aloita ketju lapsista ja vauvavutuista, se poistetaan. Mutta haukkumiseen, vihapuheeseen, öyhötykseen, kiihottamiseen ja rasismiin täällä ei kosketa vaikka olen asiasta useaan kertaan valittanut suoraan poliiseille ja laittanut ruudunkaappauksia todisteeksi.
Minulle palstan pilaavat suuret liikkuvat mainokset, erityisest huopikkaita esittelevä kameraa kohti juokseva nainen. Ei ole hyvää mainosta yrityksille, kun ärsytyskäyrä on niin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivvaa täällä on!
Jokainen pystyy vaikuttamaan tunnelmaan. Eli parantakaa sitä jos ahdistaa!
Käännekohta oli muutama vuosi sitten kun Ylilauta muutettiin maksulliseksi. Kaikki maksukyvyttömät persu-insellit valuivat sieltä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Puppa 👴🏻 pelastaa palstan 🥳🥳🥳🥳🥳
Niinhän se menee. 😎
Vierailija kirjoitti:
Joo on kumma ja harmillista että hyvin moni asiallinenkin ketju kääntyy ihan ihmeelliseksi ja usein "pääsy kielletään"kin kun ihan sairasta settiä alkaa tulla. Vaikka olisi alunperin ollut puhe esim lempiruoista, ei sen vaarallisemmasta aiheesta.
En ole kyseistä ketjua lukenut joten en tiedä mistä siinä on puhuttu, mutta kerran kun se ketju on poistettu niin ehkä siinä mainitut ruuat ovat olleet asiattomia ja palstan sääntöjä rikkovia sillä ei täällä ketjuja poisteta ilman syytä ja turhaan.
Teinit vois palata takaisin Demille ja Persut/miehet takaisin Ylilaudalle.
Huorrrrrrraaaaaatttttt lepsoooooooooottttttt
Vierailija kirjoitti:
Ja pahinta on että palstan moderaattorit pahentaa ja tukee tätä tilannetta poistamalla kaikk adsialliset ketjut. Aloita ketju kansajuhlista tai -oerinteistä, se poistetaan. Aloita ketju leivonnasta tai käsitöistä, se poistetaan. Aloia ketj kirjoista tai musiikista, se poistetaan. Aloita ketju synttäreistä tai juhlapyhistä, se poistetaan. Aloita ketju lapsista ja vauvavutuista, se poistetaan. Mutta haukkumiseen, vihapuheeseen, öyhötykseen, kiihottamiseen ja rasismiin täällä ei kosketa vaikka olen asiasta useaan kertaan valittanut suoraan poliiseille ja laittanut ruudunkaappauksia todisteeksi.
Vihvassua panta kiristää päätä, mikä on aina ilahduttava asia.
Veisin sinut mielelläni leirille, tyttö.
Kiitos ketjuun vastanneille. I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ketjuun vastanneille. I rest my case.
No kiitos itsellesi. Nyt; mene pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäsi oli pilalla kun sinua teki
Mikähän sinunkin ÄÖ on?
0. Olen Jari.
Toinen varoitus. Kolmannen huomaat siitä ettet huomaa enää mitään, milloinkaan. =)
H:n kun saisi pehmeään koppiin ja netin siltä pois, niin trollailu vähenisi 70%.
No niinhään tämä on, mutta kun kirjautumista niin ehdottomasti vastustetaan, koska silloin jo aloituksen nimimerkistä havaitsisi nämä "ööh, en ymmärrä ihmisryhmiä" aloittajat. Kun saisi vielä ominaisuuden: älä näytä näiden aloittajien aloituksia. Kuinka moni täällä vastatessaan ryhtyy kiistelemään itsensä kanssa?