Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän kesällä pienimuotoiset juhlat (täytän 50v.) Ajattelin tällaisia tarjoomuksia

Vierailija
15.05.2026 |

Kysyn teiltä mielipiteitä ja "korjaus"ehdotuksia

Uusia/varhaisperunoita

Kalaa (savumakrillia/silliä/graavilohta

Jauheliha-kasvispihvejä (teen itse)

Salaattia, ainekset sen mukaan, mitä silloin tarjolla on. (aina löytyy)

Leipää haluaville sämpylöitä (teen itse) voita, kinkkuleikkelettä, juustoa.

Kahvia (teetä)

kermaa/maitoa

Makeita leivonnaisia en onnistu tekemään, joten ostan valmista.

Varmaan jotain erilaisia keksejä ainakin.

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole jauhopeukaloita. Minä olen yrittänyt tehdä sokerikakkua ja pullaa ja viduiksihan ne meni. Olen tehnyt sämpylöitä joista on tullut lattialaattoja. Kun ei osaa, niin ei osaa 🤷 En kyllä ole kummoinen kokkikaan 🤦

Kannattaa ensin etsiä sopiva resepti ja sen jälkeen lukea se. Kun on luettu, tietää, mitä tarvitaan ja kun kaikki tarpeellinen on saatavilla, ei kun menoksi.

Tietysti täytyy osata lukea ja ymmärtää lukemansa. Suurin osa yksinkertaisista resepteistä onnistuu keneltä tahansa, jos tekee ohjeiden mukaan. 

Vierailija
162/162 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole jauhopeukaloita. Minä olen yrittänyt tehdä sokerikakkua ja pullaa ja viduiksihan ne meni. Olen tehnyt sämpylöitä joista on tullut lattialaattoja. Kun ei osaa, niin ei osaa 🤷 En kyllä ole kummoinen kokkikaan 🤦

Kannattaa ensin etsiä sopiva resepti ja sen jälkeen lukea se. Kun on luettu, tietää, mitä tarvitaan ja kun kaikki tarpeellinen on saatavilla, ei kun menoksi.

Tietysti täytyy osata lukea ja ymmärtää lukemansa. Suurin osa yksinkertaisista resepteistä onnistuu keneltä tahansa, jos tekee ohjeiden mukaan. 

Oot outo. Ap ostaa makeat kaupasta eikä ole leipomassa. Eikö mene jakeluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän