Kokoomuksen kannattajana on pakko sanoa että Orpo on ihan hukassa ja väärässä paikassa
Kaveri ei todellaan ole mikään johtaja, aivan käsittämätön lapanen
Kommentit (11)
Minä taas olen Vasemmistoliiton kannattaja ja minusta Minja Koskela on nälkään kuolevan hoikka ja tarvitsee pakkohoitoa.
Todellisia johtajia ei oikein Suomesta enää löydy, ei hallituksesta eikä oppositiosta
Jännä, miten miespoliitikkoja arvioidaan osaamisen tai osaamattomuuden perusteella, mutta naispoliitikoissa ensimmäinen arvostelun kohde on yleensä ulkonäkö.
Sitä vain kokee jonkinlaista myötätuntoa kun näkee Orpon pääministerin tehtäviä hoitamassa. Tunne kasvaa hallituksen epäonnistumisten jatkuvasti vain kasaantuessa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vain kokee jonkinlaista myötätuntoa kun näkee Orpon pääministerin tehtäviä hoitamassa. Tunne kasvaa hallituksen epäonnistumisten jatkuvasti vain kasaantuessa.
Sääliä ja myötähäpeää
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen Vasemmistoliiton kannattaja ja minusta Minja Koskela on nälkään kuolevan hoikka ja tarvitsee pakkohoitoa.
Te vaihdatte aina puheenaihetta kun argumentit loppuvat totuuden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten miespoliitikkoja arvioidaan osaamisen tai osaamattomuuden perusteella, mutta naispoliitikoissa ensimmäinen arvostelun kohde on yleensä ulkonäkö.
Miespoliitikkoja arvioidaan koulutuksen, palkan, aseman organisaatiossa ja omaisuuden perusteella, gold diggereiden ja kouluttamattomien oikeistolaisten taholta.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Esimerkiksi vasemmiston li on asia linjan poliitikko. Aika monesti tälläkin palstalla on haukuttu hänen ulkonäköään.
M.55
Vierailija kirjoitti:
Meepä ite kipaseen maratoni ja katotaan miten pärjäät, läskiveitikka.
Petteriä ei tosiaan ole siunattu lahjakkuudella. Ainoastaan Kokoomuksen jäsenkirjalla ja ilmeisesti sillä, että oli tarjolla olleista pj-ehdokkaista tyhmin, Tai lyhin rikosrekisteri tai jotain.
Se kiinnostaa, mikä porukka sen äänesti vuoden seksikkäimmäksi mieheksi, kun tyypissähän ei ole minkäänlaista seksiä, katsoi sitten nais- tai miesnäkökulmasta. Ei älyä eikä lihasta. Naiset tykkää älystä, miehet lihaksista ja suonikkaasta munasta, jota Petterillä tuskin myöskään on, sepelvaltimotautiset kun yleensä on impotentteja.
Olen tiennyt tuon jo monta vuotta sitten.