”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
"En minäkään ottaisi miestä, jolla on ollut hirveä määrä irtosuhteita"
No tämähän on juuri se juttu, mitä artikkelissa ajetaan takaa. Panohommat on kahden kauppaa, mieluummin suhteita kuin irtosuhteita. Jostain syystä kun miehet sanovat näin naisista sitä pidetään pahana, vaikka samat miehet sanovat aivan samaa miehistä.
Jutun mies ei harrastanut irtosuhteita, vaikka niitä oli hänelle runsaasti tarjolla, vai ei harrastanut niitä vain siksi, ettei saanut niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa kunnon patriarkaalista kritistityn heteromiehen "erinomaisuutta"
Huom. nimikristitty. Oikea uskovainen rakastaa lähimmäisiä, tai yrittää ainakin.
Miksi tuo nuori miesoletettu vihaa naisia noinkin paljon?
Hän ei ole uskovainen, tai jos niin taival vasta aluillaan, mt-ongelmien lisäksi.
Ei me tiedetä hänen menneisyyttään, miten ikävät kotiolot vaikkapa.
Harmilllista on nyt se, että hän on päässyt julkisuuteen. Naisvihan avulla.
Tuntemillani seksuaalisesti aktiivisilla naisilla on yleensä aina jotain mt ongelmia (kaksisuutainen) tai käsittelemättömiä traumoja. Runsas miesmäärä ei sinänsä ole ongelma mutta se on yleensä varoitusmerkki jostain muusta ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on juuri se juttu, mitä artikkelissa ajetaan takaa. Panohommat on kahden kauppaa, mieluummin suhteita kuin irtosuhteita. Jostain syystä kun miehet sanovat näin naisista sitä pidetään pahana, vaikka samat miehet sanovat aivan samaa miehistä.
Tämä ei todellakaan ole se juttu mitä artikkelissa ajetaan takaa. On eri asia sanoa että haluaa kokemattoman kumppanin kuin kertoa halventavin termein mitä ei halua. Mikä muu pointti kuin päästä haukkumaan naisia on kertoa mitä ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas naisvihamielistä. Kuka sen päättää, kuka on „kyläpyörä“? Jotkut juoruilijat, jotka kertovat toisilleen valheitaan? Päteekö sama myös miehiin: ei me ketään „h***ipukkia“ otettaisi?
Jokainen saa päättää mitä huolii.
En minäkään mitään jakorasiaa halua. Päättelen kuka on jakorasia ihan miten lystään.
Osaavatko miehet olla altruistisia toisilleen? Eli jos on jossain houkutteleva nainen, jota tekisi mieli vähän hoonata, ja päättäisikin sitten jättää touhun sikseen. Ihan vain siksi, että joku kiva mies saisi hänestä sitten vaimomateriaalia, kun ei ole puhki pantu ;) Olkaa miehet reiluja toisillenne! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvähän se on että nämä tuovat asenteensa esiin. Itse kyllä pidän siitä että nainen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja nauttii elämästään ilman että patavanhoillisilla on sananvaltaa siitä milloin, miksi ja miten.
Nainen saa kyllä nauttia, mutta silloin kyllä tuntuu vähän epäreilulta, jos tämä antaa kaikille muille kuin itselle myös.
Ja mitä epäreilua siinä on? Kuvitteletko, että sulla on jokin hallintaoikeus siihen naiseen? Lopeta. Se nainen omistaa itse itsensä ja rakastelee ketä haluaa.
Ketä haluaa? Ethän sä saa edes inceleitä.
En ole velvollinen tekemään tiliä elämästäni eikä kukaan pysty sanomaan miesteni määrää. Sensijaan sun luku on 0
Miksi miehen kokemattomuutta käytetään lyömäaseena? "Sun luku on 0" kuulostaa loukkaukselta.
Jos ei haukuttais ketään, ei heitä joilla luku on 250 eikä heitä, joilla luku on 0, eikä ketään siltä väliltäkään.
Rouva joka vei miehensä poikuuden, ja hän minun neitsyyteni.
Miksi loukkaannut siitä, että sun luku on 0? Se on sun oma tunnereaktio, joka kertoo sinulle jotain sinusta itsestäsi. Mieti sen tunteen syitä ja opettele käsittelemään tunne terveesti.
Syytät minua omasta tunteestasi. Et ilmeisesti arvosta kokemattomuuttasi. Miksi? Jokainen on kokematon ennenkuin kokee. Ja hei, tämä ketju on naisiin kohdistettu vihaketju, jossa solvataan naisia näiden seksuaalisuudesta. Siltikin naiset suhtautuvat huumorilla ja säälillä solvaajamiehiin.
Itse arvostan kokemattomuuttani (vain 1, oma aviopuoliso), koska se on hyvän elämäni fakta ja pitkälti omaa valintaa.
Mutta et voi väittää, etteikö tuo "sun luku on 0" ollut tarkoitettu loukkaukseksi. Loukkaantui joku siitä tai ei.
Olen eri, mutta jännä reaktio. Alkuperäisessä artikkelissa mies ei arvosta naista, joka on ollut usean kanssa. Eli voisi olettaa, että arvostetaan vähän kokenutta ihmistä, jonka luku on lähellä nollaa.
Mutta kun miehestä arvioidaan, että hänen lukunsa on nolla, niin siitä lähtee jollain hepulit, että miksi loukataan kokemattomuudella. Miksi koet tämän olevan loukkaavaa? Eikö nolla ole hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan.
Minulta ei ainakaan riitä empatiaa mihinkään h*oraamiseen. Oletko lapsi? Ihan itse olet mennyt omalla päätökselläsi jakelemaan itseäsi, siitäkö pitäisi päätä silitellä? Huh, onneksi en ole mies niin ei tarvitse tälläisiä miettiä, en toki itsekään huoli mitään jakorasiaa miehekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on juuri se juttu, mitä artikkelissa ajetaan takaa. Panohommat on kahden kauppaa, mieluummin suhteita kuin irtosuhteita. Jostain syystä kun miehet sanovat näin naisista sitä pidetään pahana, vaikka samat miehet sanovat aivan samaa miehistä.Tämä ei todellakaan ole se juttu mitä artikkelissa ajetaan takaa. On eri asia sanoa että haluaa kokemattoman kumppanin kuin kertoa halventavin termein mitä ei halua. Mikä muu pointti kuin päästä haukkumaan naisia on kertoa mitä ei halua.
Voi että pahoittuiko mieli. Niin kuin ei lehdessä joka toinen päivä olisi naisia kertomassa millaista miestä ei halua, tai naiset tuomitsisi miehiä inceleiksi tai setämiehiksi tuosta noin vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Tuntemillani seksuaalisesti aktiivisilla naisilla on yleensä aina jotain mt ongelmia (kaksisuutainen) tai käsittelemättömiä traumoja. Runsas miesmäärä ei sinänsä ole ongelma mutta se on yleensä varoitusmerkki jostain muusta ongelmasta.
Haluat sanoa, ettei ole turvallista harrastaa irtosuhteita miesten kanssa miesten väkivaltaisuuden vuoksi vai, että irtoseksi miesten kanssa ei ole naisille nautinnollista? Vai jopa niin, että seksin haluaminen miesten kanssa johtuu naisilla mielenterveysongelmasta?
Kumpikin ensin mainittu on hyvä syy välttää myös parisuhteita miesten kanssa kokonaan. Kolmas lienee sinustakin ylilyönti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan.
Minulta ei ainakaan riitä empatiaa mihinkään h*oraamiseen. Oletko lapsi? Ihan itse olet mennyt omalla päätökselläsi jakelemaan itseäsi, siitäkö pitäisi päätä silitellä? Huh, onneksi en ole mies niin ei tarvitse tälläisiä miettiä, en toki itsekään huoli mitään jakorasiaa miehekseni.
Kuulostat kyllä vähän siltä, että päässäsi on jokin pieni pyörä hassussa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Osaavatko miehet olla altruistisia toisilleen? Eli jos on jossain houkutteleva nainen, jota tekisi mieli vähän hoonata, ja päättäisikin sitten jättää touhun sikseen. Ihan vain siksi, että joku kiva mies saisi hänestä sitten vaimomateriaalia, kun ei ole puhki pantu ;) Olkaa miehet reiluja toisillenne! <3
No sikäli joo että jos vastaan tulee helppo nainen jota itse en kelpuuta vinkkaan siitä kyllä kaverille joka valitellut hiljaista seksielämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään mielelläni ottaisi miestä, jolla on ollut hirveä määrä irtosuhteita.
Mäkin epäilisin olisiko uskollista sorttia jos paneskellut ympäri Suomea.
Minä ainakin "paneskelin ympäri Suomea" nuorempana. Nyt 20v suhteessa enkä vielä ole pettänyt. Muutenkin pitänyt aina kiinni siitä mitä olen sopinut. En ymmärrä miten asiat liittyisivät toisiinsa. Vähän sama kuin väittäsi että kun on ajanut autoa niin en luottaisi ettei varasta niitä.
Tomi ja kummpanit pakenevat sitten Aasiaan hakemaan itselleen sopivat konservatiivisia arvoja kannattavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on juuri se juttu, mitä artikkelissa ajetaan takaa. Panohommat on kahden kauppaa, mieluummin suhteita kuin irtosuhteita. Jostain syystä kun miehet sanovat näin naisista sitä pidetään pahana, vaikka samat miehet sanovat aivan samaa miehistä.Tämä ei todellakaan ole se juttu mitä artikkelissa ajetaan takaa. On eri asia sanoa että haluaa kokemattoman kumppanin kuin kertoa halventavin termein mitä ei halua. Mikä muu pointti kuin päästä haukkumaan naisia on kertoa mitä ei halua.
Todellakin. Olisi voinut sanoa etsivänsä toista yhtä kokematonta rinnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat sanoa, ettei ole turvallista harrastaa irtosuhteita miesten kanssa miesten väkivaltaisuuden vuoksi vai, että irtoseksi miesten kanssa ei ole naisille nautinnollista? Vai jopa niin, että seksin haluaminen miesten kanssa johtuu naisilla mielenterveysongelmasta?
Kumpikin ensin mainittu on hyvä syy välttää myös parisuhteita miesten kanssa kokonaan. Kolmas lienee sinustakin ylilyönti.
Olen eri mutta se on just näin että eihän kukaan omanarvontuntoinen mies huoli naista joka etsii vain dildonkorviketta ja jolle tuntuu kelpaavan puolet kylästä.
Sama aivan varmasti naisilla miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sikäli joo että jos vastaan tulee helppo nainen jota itse en kelpuuta vinkkaan siitä kyllä kaverille joka valitellut hiljaista seksielämäänsä.
Eli sinä ja kaverisi olette oikeasti osa ongelmaa. Ette osaa ottaa vastuuta.
Naisten kiukku on suunnatonta jos mies harjoittaa valtaansa valita millaisen naisen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosituilla ja seksuaalisesti aktiviisella naisella seuraa riittää, ei tarvitse jonkun Tomin happamia mielipiteistä ja haluamisista olla kiinnostunut.
Luulen kyllä, että Tomillekin ”kyläpyörän” tarjoilut kelpaisivat, mutta eipä taida olla pahemmin liikettä sillä saralla.
Panoseuraa naisilla tietenkin riittää, mutta ongelma onkin sitten yleensä siinä, kun kukaan kunnollinen mies ei halua sitoutua siihen joka miehen patjaan.
Nimenomaan ne suositut naiset ovat päätyneet pitkiin parisuhteisiin ja perheen perustamiseen niiden menestyvien, komeiden ja hauskojen miesten kanssa joilla ottajia olisi vaikka kuinka paljon.
Mäkin epäilisin olisiko uskollista sorttia jos paneskellut ympäri Suomea.