”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (582)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas naisvihamielistä. Kuka sen päättää, kuka on „kyläpyörä“? Jotkut juoruilijat, jotka kertovat toisilleen valheitaan? Päteekö sama myös miehiin: ei me ketään „h***ipukkia“ otettaisi?
Yleensä se mies joka on kelvannut monelle naiselle, kelpaa kyllä kaikille.
Naisilla tämä asia ei ole meriitti vaan pitkä miinus.
Miehelle naisten arvottaminen tuolla tavoin on pitkä miinus.
Minun elämänkokemukseni mukaan ne naiset, jotka ovat olleet miesten keskuudessa suosituimpia myös saavat yleensä lopulta ne suosituimmat miehet. Suositut ja menestyvät päätyvät yhteen.
? Miksi pitäisi saada suosittu mies? Kuulostaa joltain Instabeibe- jutulta....
Itse halusin ja sain sen kenen kanssa elämäntyyli ja -arvot sekä tuleaisuuden toiveet osuivat yhteen ja kenen kanssa oli helppo olla ja rakastaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on saavutus saada naisia, naiselle on saavutus olla siveä ja löytää se yksi laadukas mies, joka sitoutuu naiseen. En suinkaan suosittele miehellekään kevytkenkäisyyttä, mutta sanonpahan vain, että biologisesti miehet ja naiset ovat toistensa vastakohtia tässä asiassa.
Ainoa ongelma tässä on, ettei miehen saaminen sitoutuneeseen parisuhteeseen ole naisille mikään etu itsessään. Nainen tekee enemmän kotitöitä ja saa vähemmän orgasmeja kuin miespuolisonsa parisuhteessa.
Miehethän elävät selvästi pidempään, jos saavat pysyvän parisuhteen eli pitkän liiton tulisi olla juuri miehille prioriteetti.
Todella pitkän ja terveen elämän nainen saa usein elämällä yksin, tätä on tullut nähtyä.
Miehillä päinvastoin.
No, miehethän ei ole mitään logiikan kuningattaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä mitä Tomi haluaa. Ei ne suositut, vetävät, seksistä pitävät ja mukavat naiset joilla riittää seuraa mistään Tomista edes ole kiinnostuneita.
Ihan nollauutinen heille.
Sellaiset naiset tuskin edes pyörii tällä palstalla :D
No se on kyllä nähty, että palstanaisilla pysyy reidet visusti säpissä:DD
Ja nytkö se on ongelma? Koko ketjun ajan ootte marisseet kylä pyöristä.
Ei niille mikään kelpaa. Yhtenä päivänä vinkuvat että naiset ei anna ja toisena päivänä vinkuvat että naiset antaa.
Eihän noista ota selvää erkkikään. Tuskin tietävät itsekään mitä haluavat.
Ne haluaa pillua. Ei siitä ole kahta kysymystä. Saamattomat miehet kitisevät, vanha viidakon sananlasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettivätkö naiset mainettaan nykyään enää ollenkaan?
Entä miehet? Tuon "Tomin" maine tässä ainoastaan meni.
Tomi on ÄIJÄ!
Tomi on incel.
Sellainen kunnianloukkaus sieltä. Täytyy vinkats Tomille tästä ketjusta TikTokissa. Helpot korvausmassit tiedossa.
Joo, voit kertoa tässä ketjussa Tomin sukunimenkin niin päästään helpommin kaikki kunnianloukkaamaan inceliä :D
Tomihan kunnianloukkasi kaikkia naisia.
Kunnianloukkaus on yksittäiseen henkilöön kohdistuva rikos.
Yksittäiseen ja tunnistettavaan. Tomi ei ole tunnistettavissa.
Aina huvittaa, kun nämä uusnasut alkaa vinkua kunniansa perään mölistyään ensin muista ihmisistä paskaa :D Hei Tomi, sulla ei ole kunniaa, mutta kasvot sentään on piilossa hämärässä salikuvassa, jossa näkyy, että papua on hauiksessa muttei korvien välissä.
Pointtina varmaankin oli, että naisia ei voi kollektiivisesti lain mukaan kunnianloukata. Tiedän, että lukemisen ymmärtäminen on vaikeaa kaltaisellesi imbesillille.
Voi sua pikku Pauli-parka. Jatka valitsemallasi tiellä kohti sukupuuttoa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on saavutus saada naisia, naiselle on saavutus olla siveä ja löytää se yksi laadukas mies, joka sitoutuu naiseen. En suinkaan suosittele miehellekään kevytkenkäisyyttä, mutta sanonpahan vain, että biologisesti miehet ja naiset ovat toistensa vastakohtia tässä asiassa.
Ainoa ongelma tässä on, ettei miehen saaminen sitoutuneeseen parisuhteeseen ole naisille mikään etu itsessään. Nainen tekee enemmän kotitöitä ja saa vähemmän orgasmeja kuin miespuolisonsa parisuhteessa.
Miehethän elävät selvästi pidempään, jos saavat pysyvän parisuhteen eli pitkän liiton tulisi olla juuri miehille prioriteetti.
Ei se elämä naisen takia pitene vaan varallisuuden. Köyhät miehet ovat todennäköisemmin sinkkuja kuin rikkaat.
Pitenee se varakkaillakin miehillä, turha yrittää mitätöidä todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130 viestiä jonkun mielipiteestä. Mitä väliä mitä täysin tuntematon ihminen ajattelee?
No kun meni tunteisiin :(
Kyllä, aiheutti myötähäpeää. Se on aika ikävä tunne. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se elämä naisen takia pitene vaan varallisuuden. Köyhät miehet ovat todennäköisemmin sinkkuja kuin rikkaat.
Pitenee se varakkaillakin miehillä, turha yrittää mitätöidä todellisuutta.
Miesten tuntuu olevan mahdotonta myöntää, että he hyötyvät parisuhteesta enemmän kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar
Mutta sitten ette myöskään halua miestä joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Tämäkin on niin nähty.
Tarkoitat siis itseäsi? Niin, siihen löytyvät syyt sinusta, käytöksestäsi ja asenteestasi. Et saa ketään haluamaan sinua.
Ei vaan mulle aikanaan suoraan sanottiin, että "miks et oo ollu kenenkään kaa, aika outoa", ja sitten poistettiin tai estettiin. Siitä viisastuneena aloin esittämään, että olin kokenut, kunnes sain ne ensimmäiset kokemukset. Naisilla toimii vahvana ns. sosiaalinen tutka, eli vain ne kelpaavat, jotka ovat kelvanneet muille.
Siis miksi ihmeessä tutustuessa menet jauhamaa jostain bodycounteista ja niiden puutteesta? Tulet takuulla estetyksi, kuten huomaat!
Te naiset olette kyllä kaikessa kuvittelemassanne "viisaudessa" aika yksinkertaisia. Tuskin kukaan sitä itsekseen sanoo, vaan se tuli ilmi naisen sitä kysyessä tai koska somessa ei ollut ketään seuraajaa/kaveria. Alkuun vastasin rehellisesti, mutta koska se ei tuottanut tulosta aloin hieman kaunistelemaan ja hankin someen muutaman feikkitilin seuraajaksi.
Siis sinulla on 0 kaveria? Ja luulet naiskokemuksen puutteen olleen suurin hälytysmerkki :D
Sori nyt vaan, mutta en itse päättänyt tulla aikanaan koulukiusatuksi. Ja kyllä, naisenpuute oli suurin ongelma🤷🤷
Kai sä aikuinen oot nyt? Kavereita saa myös aikuisena.
Älä nyt pilaa hyvää uhristatusta. Elämänsä kaikki epäonnistumiset voi laittaa kiusaamisen piikkiin eikä ottaa itse mitään vastuuta mistään enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kovia juoruilemaan ja keksimään omiaan. Jos mies saa pakit joltain naiselta, mies levittää juorun miten nainen paneskelee jokaisen kanssa.
Tämä. Nainen on huo ra jos antaa ja nainen on huo ra jos ei anna. Ihan sama mitä tekee niin happamat paskapäät keksi juoruja. Kokemusta on. Itsekin olen tuollaisen juoruilun kohteeksi joutunut eikä kyllä pitänyt paikkaansa.
Kiinnostavista ihmisistä juoruillaan.
Minusta kiersi juoru, että olen jättänyt mieheni ja mennyt erään rock-muusikon kanssa kimppaan. Otan nää juorut osoituksena kateudesta ja kiinnostuksesta elämääni ja henkilöäni kohtaan. Ei mua valeet ja sadut tietenkään satuta vaan huvittaa, mutta en tosiaan ryhdy juoruajien kanssa mihinkään tekemisiin. Yleensä heidät tunnetaan juoruämmiksi (miespuolisia vaikka ovatkin) ja heistä varoitetaan.
Jostain syystä miehet kuvittelevat, että naiset juoruavat, kun tosiasiassa miehet tekevät sitä enemmän ja nimenomaan ihmissuhdeasioista.
Asiaa on tutkittu https://www.hs.fi/tiede/art-2000004323694.html
"Miehet juoruavat ihmissuhteista naisia enemmän, paljasti salakuuntelu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä mitä Tomi haluaa. Ei ne suositut, vetävät, seksistä pitävät ja mukavat naiset joilla riittää seuraa mistään Tomista edes ole kiinnostuneita.
Ei niille mikään kelpaa. Yhtenä päivänä vinkuvat että naiset ei anna ja toisena päivänä vinkuvat että naiset antaa.
Ne haluaa pillua. Ei siitä ole kahta kysymystä. Saamattomat miehet kitisevät, vanha viidakon sananlasku.
Naisten pitäisi jakaa anteliaasti plllua, mutta vain heille.
Ihan ok kriteeri miehille ja naisille, jos niin haluaa. Mitä sitä muut arvostelemaan. Mutta kommunikaatiotapa kertoo, että älykkyyttä puuttuu ja ilman sitä on vaikea saada ketään puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar
Mutta sitten ette myöskään halua miestä joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Tämäkin on niin nähty.
Tarkoitat siis itseäsi? Niin, siihen löytyvät syyt sinusta, käytöksestäsi ja asenteestasi. Et saa ketään haluamaan sinua.
Ei vaan mulle aikanaan suoraan sanottiin, että "miks et oo ollu kenenkään kaa, aika outoa", ja sitten poistettiin tai estettiin. Siitä viisastuneena aloin esittämään, että olin kokenut, kunnes sain ne ensimmäiset kokemukset. Naisilla toimii vahvana ns. sosiaalinen tutka, eli vain ne kelpaavat, jotka ovat kelvanneet muille.
Siis miksi ihmeessä tutustuessa menet jauhamaa jostain bodycounteista ja niiden puutteesta? Tulet takuulla estetyksi, kuten huomaat!
Te naiset olette kyllä kaikessa kuvittelemassanne "viisaudessa" aika yksinkertaisia. Tuskin kukaan sitä itsekseen sanoo, vaan se tuli ilmi naisen sitä kysyessä tai koska somessa ei ollut ketään seuraajaa/kaveria. Alkuun vastasin rehellisesti, mutta koska se ei tuottanut tulosta aloin hieman kaunistelemaan ja hankin someen muutaman feikkitilin seuraajaksi.
Sä katsot vääriä tyttöjä :( Kukaan normaali järkevä ei kysele ekoilla treffeillä toisen seksikumppaneiden määrää.
Ei se normaalilla itsetunnolla varustettua kiinnosta koskaan. Toki ne ihmiset kiinnostaa, koska jokainen on ihmissuhteidensa ja elämänsä jatkuvasti muuttuva summa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kovia juoruilemaan ja keksimään omiaan. Jos mies saa pakit joltain naiselta, mies levittää juorun miten nainen paneskelee jokaisen kanssa.
Tämä. Nainen on huo ra jos antaa ja nainen on huo ra jos ei anna. Ihan sama mitä tekee niin happamat paskapäät keksi juoruja. Kokemusta on. Itsekin olen tuollaisen juoruilun kohteeksi joutunut eikä kyllä pitänyt paikkaansa.
Kiinnostavista ihmisistä juoruillaan.
Minusta kiersi juoru, että olen jättänyt mieheni ja mennyt erään rock-muusikon kanssa kimppaan. Otan nää juorut osoituksena kateudesta ja kiinnostuksesta elämääni ja henkilöäni kohtaan. Ei mua valeet ja sadut tietenkään satuta vaan huvittaa, mutta en tosiaan ryhdy juoruajien kanssa mihinkään tekemisiin. Yleensä heidät tunnetaan juoruämmiksi (miespuolisia vaikka ovatkin) ja heistä varoitetaan.
Jostain syystä miehet kuvittelevat, että naiset juoruavat, kun tosiasiassa miehet tekevät sitä enemmän ja nimenomaan ihmissuhdeasioista.
Asiaa on tutkittu https://www.hs.fi/tiede/art-2000004323694.html
"Miehet juoruavat ihmissuhteista naisia enemmän, paljasti salakuuntelu"
Miehet kutsuvat sitä tiedon jakamiseksi. Kun naiset tekevät samaa, se on juoruilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi jakaa anteliaasti plllua, mutta vain heille.
Ding Ding Ding, täysosuma🥳🥳 Tässä tuli ainoa oikea syy koko keskustelussa.
Nainen voi tänä päivänä elää kuten mies, jos haluaa, mutta joutuu sitten kantamaan sitä patrarkaatin painavaa viittaa harteillaan.
Se on väärin, eletään 2020-lukua, eikä 1920.
Tämä keskustelu kertoo miesten ikävästä vallankäytöstä, ja tarpeesta kontrolloida naisia ikuisesti, eikä mistään muusta.
Vaihtakaa jo levyä ja herätkää tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvähän se on että nämä tuovat asenteensa esiin. Itse kyllä pidän siitä että nainen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja nauttii elämästään ilman että patavanhoillisilla on sananvaltaa siitä milloin, miksi ja miten.
Nainen saa kyllä nauttia, mutta silloin kyllä tuntuu vähän epäreilulta, jos tämä antaa kaikille muille kuin itselle myös.
Ja mitä epäreilua siinä on? Kuvitteletko, että sulla on jokin hallintaoikeus siihen naiseen? Lopeta. Se nainen omistaa itse itsensä ja rakastelee ketä haluaa.
Ketä haluaa? Ethän sä saa edes inceleitä.
En ole velvollinen tekemään tiliä elämästäni eikä kukaan pysty sanomaan miesteni määrää. Sensijaan sun luku on 0
Miksi miehen kokemattomuutta käytetään lyömäaseena? "Sun luku on 0" kuulostaa loukkaukselta.
Jos ei haukuttais ketään, ei heitä joilla luku on 250 eikä heitä, joilla luku on 0, eikä ketään siltä väliltäkään.
Rouva joka vei miehensä poikuuden, ja hän minun neitsyyteni.
Miksi loukkaannut siitä, että sun luku on 0? Se on sun oma tunnereaktio, joka kertoo sinulle jotain sinusta itsestäsi. Mieti sen tunteen syitä ja opettele käsittelemään tunne terveesti.
Syytät minua omasta tunteestasi. Et ilmeisesti arvosta kokemattomuuttasi. Miksi? Jokainen on kokematon ennenkuin kokee. Ja hei, tämä ketju on naisiin kohdistettu vihaketju, jossa solvataan naisia näiden seksuaalisuudesta. Siltikin naiset suhtautuvat huumorilla ja säälillä solvaajamiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies on sitä hienompi, mitä useampaa naista on pannut? Kyllä minä ainakin pidän tämmöisiä miehiäkin täyslorttoina, enkä edes harkitsisi sellaiseen sekaantumista!
Se varmaan tuntuu tosi pahalta noista miehistä, joilla on paljon naisia. Joku vanha ja lihava täti vauvapalstalla ei kuulemma huolisi heitä. 🤣
Ei ne sellaiset miehet palstaa lue. Sinä sen sijaan...
Totta. Mulle riittää tää yksi nainen. Ja hän ei ole vanha eikä lihava, koska mitä sellaisella naisella tekee?
Miksi siis naiset palstalla naisista joita sulla ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvähän se on että nämä tuovat asenteensa esiin. Itse kyllä pidän siitä että nainen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja nauttii elämästään ilman että patavanhoillisilla on sananvaltaa siitä milloin, miksi ja miten.
Nainen saa kyllä nauttia, mutta silloin kyllä tuntuu vähän epäreilulta, jos tämä antaa kaikille muille kuin itselle myös.
Ja mitä epäreilua siinä on? Kuvitteletko, että sulla on jokin hallintaoikeus siihen naiseen? Lopeta. Se nainen omistaa itse itsensä ja rakastelee ketä haluaa.
Ketä haluaa? Ethän sä saa edes inceleitä.
En ole velvollinen tekemään tiliä elämästäni eikä kukaan pysty sanomaan miesteni määrää. Sensijaan sun luku on 0
Miksi miehen kokemattomuutta käytetään lyömäaseena? "Sun luku on 0" kuulostaa loukkaukselta.
Jos ei haukuttais ketään, ei heitä joilla luku on 250 eikä heitä, joilla luku on 0, eikä ketään siltä väliltäkään.
Rouva joka vei miehensä poikuuden, ja hän minun neitsyyteni.
Miksi loukkaannut siitä, että sun luku on 0? Se on sun oma tunnereaktio, joka kertoo sinulle jotain sinusta itsestäsi. Mieti sen tunteen syitä ja opettele käsittelemään tunne terveesti.
Syytät minua omasta tunteestasi. Et ilmeisesti arvosta kokemattomuuttasi. Miksi? Jokainen on kokematon ennenkuin kokee. Ja hei, tämä ketju on naisiin kohdistettu vihaketju, jossa solvataan naisia näiden seksuaalisuudesta. Siltikin naiset suhtautuvat huumorilla ja säälillä solvaajamiehiin.
Mielestäni kyllä naiset ovat puolustuskannalla, ja osoittavat vihaa.
- eri
Tikkitokkaajapoitsu taitaa olla epävarma omasta koostaan ja taidoistaan vällyissä, kun pelkää riskiä vertailukohdista.
Tomin buffet-pöydässä ei taida olla tarjolla edes sieniä ja selleriä. Sitten on helppo huudella, että en söis vaikka olisi mansikoita ja leivoksia.