”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (636)
Voi luoja mitä reppanoita. Miten heikko miehen täytyy olla että voimaantuu kuvitellusta naisten alistamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä naisena, että on merkittäviä eroja siinä kuinka jotkut jakoivat itseään jo nuorena. Ei mitään itsekunnioitusta sen suhteen. En ihmettele, että miehet pitävät näitä naisia tietyssä arvossa. Näin on ollut kautta historian.
Minä taas muistan yhden tytön joka sai *uoran maineen vain koska hänellä oli isot rinnat. Poikaystävä hänellä ei ollut ikinä kouluaikana mutta pakkeja oli antanut muutamalle ja hehän keksivät kostaa tytölle pilaamalla tytön maineen. Eli torjutut miehet nämä jutut keksii.
Näinkin se on. Juorut lähtevät liikkeelle joskus hyvin pienestä, ja "maine" kiirii, vaikka se olisi täyttä valhetta.
Yksi kuuluisampi tyyppi kiinnitti minuun huomiota yhdessä tapahtumassa, antoi pusunkin poskelle, ja siitä lähti puheet että olen "antanut" tälle, ja olen *uora. Vaikka olin neitsyt vielä tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ottaisi miestä parisuhteeseen kyläpyörämentaliteetilla. Ja tämä siksi, ettei miehet pääse yleensä toteuttamaan kyläpyöräilyä ja tämä jää kytemään pinnan alle, josta seuraa se, että mies haluaa "kokeilla muitakin". Siksihän parisuhteelliset isät ovat yleisin maksullisten käyttäjä.
Tää on niin totta!
Eipä kukaan järkevä ja mukava mies ölise netin uumenissa naisten luokattomuudesta. Nämä miehet käyvät harrastuksissa, tapaavat ystäviään ja viettävät aikaa vaimojensa tai tyttöystäviensä kanssa. Eikö nää incelölisijät oikeasti ymmärrä sitä, että heidän tilanteensa on ihan itse aiheutettua? Joka päivä näkee kadulla/kaupassa/ravintolassa miehiä, joilla ei ole kovinkaan kummoinen ulkonäkö, mutta silti kainaloa koristaa kumppani. Mä en käsitä miten jotkut miehet ovat niin käsittämättömän sokeita sille, että se naisettomuus johtuu ihan omasta käytöksestä ja asenteista.
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmiset ajattelevat näistä eri tavoilla, ja samanmielisten kannattaa olla yhdessä.
Moraali pitää olla kaikille itselle kuin toisellekin. Ei ole ok itse olkea kyläpyörää, jos jälkikäteen moralisoi toista. Itse oli mukana.
Sä voit keksiä itsellesi ihan mitä sääntöjä haluat, mutta ei muiden tarvitse sun naisen logiikalla pähkäiltyjen sääntöjen mukaan elää.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä reppanoita. Miten heikko miehen täytyy olla että voimaantuu kuvitellusta naisten alistamista?
Miksi se on alistamista haluta valita millaisen ihmisen kanssa on ja puhua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme asenne palsran naisilla!
Taidatte itse olla niitä kyläpyöriä, vai miten ihmeessä voitte puolustella moisia tyttöjä?
En todellakaan hyväksyisi miniäkseni mitään jakorasiaa. Jokin moraali ja elämänarvot on sentään oltava tulevien lastenlasteni äidillä!
Luulisi olevan kaikille itsestään selvä asia, mutta ei näköjään.
-Ja todellakin otan miniäkseni mieluummin kunnollisen aasialaisen, kuin suomalaisen hepsankeikan, joka kumminkin pettää tai hakee eroa heti ensimmäiaen riidan tullen.
Voi Luoja auta, mihin tämä maa onkaan vajoamassa.
Pojallesi vähän kokeneempia kyläpyöriä sieltä pattayalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisten rajoittaa haarojensa avaamista?
Kenelle ne naiset niitä aukoo? Toisilleen?
Yleensä miehille.
Mutta ei siis sulle tai Tomille? Niin. Mutta joku mies jossain selitti, että miehille auotaan ja ihan koko ajan ja väkisin vielä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyläpyörä on se joka tunnetusti antaa helposti ja on antanut monelle. Kyllä sellasta mielellään kerran käy panemassa, mutta ei sitä missää nimessä parisuhteeseen kukaan markkina-arvonsa tuntema mies ota. Nää kyläpyörät jää vanhetessaan ressukoille, jotka ei ole naisia juuri saaneet ja siksi tyytyvät kyläpyörään, joka on saanut kyllä paljon hyvää seksiä meihiltä, mutta joutuu lutkimiseltaan tyytymään ressukkaan.
Myöskin lähiövalailla body count voi olla tosi korkea, koska antavat usein aina kun joku heidät viimeisenä vaihtehtona kerran sänkyyn huolivat. Sanomattakin tietysti selvää etteivät lihavat naiset tietenkään parisuhteeseen kelpaa.Näinhän se on.
Ja voi mikä huutoitku tulee sitten siinä kohtaa se joka "antaa kaikille" tai on "lihava lähiövalas" ei sitten suostukaan edes treffeille. Siinä ei sitten auta muu kuin tulla uhoomaan vauvapalstalle että määpäs haenkin vaimon aasiasta heti kun saan säästettyä työkkäreistä matkarahat.
Rasisti valas tuli huutoitkemään.
Ihmiskaupan ja naisiin kohdistuvan väkivallan vastustaja ei ole rasisti.
Sensijaan rasistifasisti harjoittaa näitä rikoksia, kuten näimme Tampereella vappuna. Mikään ei ole suurempi vaara naiselle kuin suomalainen mies. (se 25% luusereita, jonka Nytkis tutkimuksessaan vuosi sitten löysi ja nosti esille, ja johon sinäkin juuri tunnutit kuuluvasi.)
Puhutaanko tässä nyt siitä 25%, jossa nainen voi ansaita oikeutetusti väkivaltaa omalla käytöksellään? Esim. hyökkäämällä toisen kimppuun fyysisesti ja siitä, kun toisen osapuoli puolustaa itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ajattelee naisista kuin Tomi, mutta eivät vaan sano sitä ääneen. Miettikää naiset tätä, kun seuraavan kerran avaatte haaranne.
Mitä mun pitää miettiä? Elän omaa elämääni, ja toivottavasti sinä elät omaasi....puutteessa.
Sinun pitäisi miettiä, että miltä tuntuu kun seksikumppanisi todennäköisesti ajattelee samoin tavoin naisista kuin Tomi.
En ole Tomin kaltaisten aivottomien nyhvöjen kanssa, hyvä lapsi :D
Jos mies halveksii naista ja tämän seksuaalisuutta, sen huomaa miehestä. Ja sellaista miestä ei sänkyyn viedä.
Niinhän sinä luulet. Suurin osa miehistä kuitenkin ajattelee naista kyläpyöränä jos tietää naisella olleen monia seksikumppaneita. Osaavat vaan olla asiasta hiljaa.
Mieshän on itsekin sitten k*läpyörä, typerimmät miehet toki eivät kaksinaismoralismissaan näe sitä :D
Kukaan nainen ei halua kumppanikseen miestä, joka sallii itselleen mitä vaan, mutta laatii kumppanilleen pitkän listan sääntöjä.
Miehille on vaan meriitti jos pääsee kastamaan kärkensä moneen naiseen. Vaikka tasa-arvo onkin, niin naisissa ja miehissä on eroja.
Kenen mielestä meriitti? Toisten miesten vai samaa harrastavien naisten? Toivottavasti samantyyppiset ihmiset kohtaavat toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä miten paljon nainen on elostellut, kun miesten krooninen pillunpuute takaa sen että nainen vaikka minkälaisella maineella kelpaa kuin väärä raha.
En tajua tätä miesten kauheaa kitinää naisten elostelusta, kun samalla miehet itkuhuutavat p*llunpuutettaan. Jos naiset olisivat miehiä elostelevampia, mitään puutetta näillä miehillä ei olisi. Ja koska naiset eivät suureen ääneen valita k*llinpuutetta, olettaisin miesten jakelevan itseään estoitta eli olevan se seksuaalimoraaliltaan löyhempi sukupuoli. Näistä lähtökohdista katsoen miesten harjoittama h*orittelu on pelkkä etuoikeutetun lapsen kiukkukohtaus kaupan karkkihyllyllä.
Kuten olen jo aiemmissa kommentoissa kirjoittanut, niin miehet valittavat vain, jos eivät itse saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hänen mielipide. Saa olla.
Ei kai pelkästään hänen. Kyseessä taitaa olla jonkinasteinen ilmiö. Nuorilla on aina ollut radikaaleja mielipiteitä ja he harjoittelevat elämää. En toivoisi poikani puhuvan naisista yleisesti rumasti, mutten haluaisi, että hän ottaisi kevytkenkäistä naista.
Ei sun poikasi ole ottamassa ketään. Hyvä jos joku hänet huolii, mutta tuskin, jos kasvatit pojastasi sovinistisen, seksuaalisuuttaan vihaavan ja häpeävän incelin.
Ai sinusta naisista saa puhua rumasti :O ? Ainakin kokemattomista miehistä puhut itse puhut nolosti.
Jos ihmisellä on ajatus että haluaa odottaa sitä oikeaa, se ei tarkoita että vihaisi seksuaalisuutta. Joskus päinvastoin, se on niin ihanaa ja arvokasta että käytetään vain spessun ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ajattelee naisista kuin Tomi, mutta eivät vaan sano sitä ääneen. Miettikää naiset tätä, kun seuraavan kerran avaatte haaranne.
Kiitos, en ole kiinnostunut sinun tai kenenkään muunkaan miehen naisia pilaavasta munasta. Sitä saat mitä tilaat, yksinäisyyttä kuolemaasi asti.
Älä ole ilkeä. Kerroin vain faktan.
Niin minäkin. Itke ja uhriudu, mieshiutale.
Voiko joku kopioida ton lehtijutun tähän ni pääsis lukemaan mitä Tomi sanoo kun nyt täälä nää huhut leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on alistamista haluta valita millaisen ihmisen kanssa on ja puhua siitä.
"Löysimme internetistä kaninkolon, jossa nainen on suomalaisen miehen omaisuutta ja mies ”alfauros”.
Mieti hetki ja kysy uudestaan jossei aukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tällekin pojalle on noita juttuja syöttänyt ja laittanut pikkuisen pään sekaisin? Teinejä on liian helppo manipuloida.
Todennäköisesti Antti Taateli, mustan miehen värillinen poika, joka kusettaa incelnasuleilta rahaa manosfäärinpaskalla.
Pojat oppivat naisista kokemuksen perusteella kun kasvavat, että ei siihen manosfääriä tarvita, kun on feminismi. Naiset vain eivät osaa ottaa vastuuta teoistaan, vaan aina syyttävät muita virheistään.
Miltä muuten naiset tuntuu jättää tyttärillenne sellainen maailma, jossa te olette nauttineet kaikista etuoikeuksista ja samalla tuhonneet tyttärienne turvalliauudentunteen. Naiset saavat sen kohtelun, jonka omalla käytöksellään ansaitsevat, koska herrasmiesmäisyys on enää muisto vain patriarkaaisesta maailmasta.
Ei kukaan huili, mutta joidenkin on sellaisiinkin pakko tyytyä, koska suuri osa naisista on sellaisia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä miltä nämä kyläpyörää hokevat miehet näyttävät.
Tuo jutun Tomi on tyypillinen aivoton salipullistelija. Käyttää "lisäravinteita" ja on tatskoja täynnä. Uusnasuporukoissa kuljeskelee naisia potkimassa.
-Tomin tunteva
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole voimakkaan ihmisen merkki, kun tietää mitä haluaa? Miksi miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä millä kumppaninsa valitsee?
Varmasti tuossa tapauksessa, mutta usein puheille on myös katetta. Eli sinun kokemuksesi ei pyyhi pois minun kokemuksia.