”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2639)
Vierailija kirjoitti:
Jos kilahtaa termistä kyläpyörä = on kyläpyörä
That's it
Ai vaikka olisi harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa koko elämässään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
That's it
Joka käyttää termiä kyläpyörä on idiootti.
That's it
Joidenkin miesten mielestä on niin kamalaa tuo naisen seksuaalisuus, sitä on hillittävä keinolla millä hyvänsä, vaikkapa niin kutsutulla ympärileikkauksella.
Samaa sakkiahan nämä tyypit ovat. Niin epävarmoja itsestään, että pitää kontrolloida naisia. Voisivat joskus kasvaa aikuisiksi miehiksikin, se olisi mukavaa vaihtelua näiden kohdalla.
Onneksi kuitenkin meitä aikuisiakin miehiä kuitenkin myös riittää, olemme itse asiassa vahvassa enemmistössä.
Nää epävarmat, epäaikuiset miehet on lähinnä vain rasittavia. Parisuhdemielessä niitä pystyy onneksi välttämään, koska ne paljastavat itsensä paljon nopeammin kuin esim. väkivaltaiset, kontrolloivat tai pettäjät. Sit voi etsiä aikuisen miehen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Jos mies saisi arvostusta neitsyydestään, hän toimisi päinvastoin
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Ei kokemuksen puute ole ongelma miehellä, vaan incelien ajattelutapa.
Incelit ovat lähes aina naisia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuota voi käydä polkaisemassa, mutta ei tuollaisesta parisuhteeseen ole.
Ketä? Tomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
That's it
Joka käyttää termiä kyläpyörä on idiootti.
That's it
No, meillä oli alakerrassa naapurina tällainen, joka nuoruudessaan sai ns. jakorasian maineen. Nyt se on 44-vuotias yh, jolla kolme lasta kolmen eri miehen kanssa. Sitä ensimmäistä varoitin, että älä ala suhteeseen ks. naisen kanssa. Sanoi myöhemmin, että olisi kannattanut kuunnella.
Kuka siis on idiootti tässä tapauksessa, se joka käyttää nimitystä vai alkaa suhteeseen nimityksen omistajan kanssa?
Minkälaisen osan Tomi on tehnyt sen eteen etteivät rikkinäiset ja traumatisoituneet naiset päädy miesten leikkikaluiksi? Aivan.
Koska tuosta yhtälöstä jää miehelle pelkät elarit, paha mieli ja aisankannattajan maine. Siksi ei kyläpyörän kanssa naimisiin
Voi se sen fillarin mielestä olla ihan kivaakin
Naiseni tulee olla käyttämätön. En huoli naista joka on imenyt toisten miesten karvaisia kikkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen osan Tomi on tehnyt sen eteen etteivät rikkinäiset ja traumatisoituneet naiset päädy miesten leikkikaluiksi? Aivan.
Ovatko aikuiset naiset täysivaltaisia henkilöitä, jotka itse osaavat päättää, kenen kanssa harrastavat seksiä?
Vai joitain holhottavia, joita pitää erikseen varjella, etteivät päädy jonkun kanssa sänkyyn? Mikä ihmeen logiikka nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Naiseni tulee olla käyttämätön. En huoli naista joka on imenyt toisten miesten karvaisia kikkeleitä.
Entä jos on sheivattu?
Eipä yksikään nainen halua suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka nimittää jotakuta kyläpyöräksi, saati olisi käynyt panemassa sellaista ja sitten kehtaa vielä nimitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko aikuiset naiset täysivaltaisia henkilöitä, jotka itse osaavat päättää, kenen kanssa harrastavat seksiä?
Vai joitain holhottavia, joita pitää erikseen varjella, etteivät päädy jonkun kanssa sänkyyn? Mikä ihmeen logiikka nyt taas?
Feminististä logiikkaa, senkin sika!
Tottakai nainen saa päättää kaikesta, mutta jos nainen tekee virheen, se on miesten ja patriarkaatin syy!
Vierailija kirjoitti:
Eipä yksikään nainen halua suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka nimittää jotakuta kyläpyöräksi, saati olisi käynyt panemassa sellaista ja sitten kehtaa vielä nimitellä.
Hmm
Kyllä me jo lukioaikana silloisen tyttiksen kanssa naureskeltiin parille kumihuulibimbolle, jotka pyörivät suosituimpien jätkien käyttöesineinä. Ja ihan hyvin ollaan suhteessa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa sinäkään et ole saanut nusaista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla ihan varma, että se ei ime sinuakaan.
Eipä tuota kait monikaan näe mistä jutussa on kyse niin ei voi vastata.
Mitä ihmettä? Eikö miehet enää halua seksiä ennen avioon astumista? Vai keskenäänkö he vaan puuhaavat. 🤣 Muutenhan noita impiä on aika hankala löytää kaikille.
Ongelmahan on helposti ratkaistu. Miehet selipaatissa ennen avioliittoa = 0 kpl kyläpyörää. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm
Kyllä me jo lukioaikana silloisen tyttiksen kanssa naureskeltiin parille kumihuulibimbolle, jotka pyörivät suosituimpien jätkien käyttöesineinä. Ja ihan hyvin ollaan suhteessa edelleen.
Teillähän onkin sitten oltava pitkä elämänkokemus ja parisuhde takana, kun ihan jo lukiossa olette huulitäytteitä ottaneille nauraneet. Niitä on niin monen monituista vuotta Suomessa nuoriso ottanut, että saatatte olla jopa 25-vuotiaita?
Ehkä olen erilainen, mutta haluaisin puolisoksi entisen seksityöntekijän
Kyllä tuota voi käydä polkaisemassa, mutta ei tuollaisesta parisuhteeseen ole.