”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Jos mies saisi arvostusta neitsyydestään, hän toimisi päinvastoin
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Siinäpäs toivot. Minä en arvota ihmisiä heidän seksikumppaneidensa määrän perusteella. Seksi ei ketään pilaa.
Itsekin ihmettelisin ennemmin sitä, jos nelikymppinen tai nuorempi kertoisi olleensa kolme kertaa naimisissa ja että hän on ollut sen lisäksi neljä kertaa kihloissa. Aika heppoisin perustein on suhteessa edetty.
Montako tuollaista tunnet? 😂
Hän kirjoitti jos, eikä kun😂 Luetun sisällön ymmärtäminen...😂
Luehan itse uusiksi. Ylempi ei mitenkään olettanut että edellinen heitä tuntisi, vaan nimen omaan kysyi asiaa.
Tuollainen historia ihmisellä on niin harvinaista, että oli aivan asianmukainen kysymys. Tuskin täällä palstalla kukaan tuollaista tuntee, taas vain oli jonkun kylähullun fantasiaa koko ihminen.
Sinuna tutkiskelisin omaa luetuny ymmärtämistäni, enkä todellakaan naureskelisi muille kun aivan itse heidän tekstejään luet miten sattuu.
Käykö se kipeää olla noin tyhmä?
En enempää mieti sinun luetun ymmärtämistäsi.
Tuo hymiö teki kysymyksestä pilkallisen. Ja sen kysymyksen muoto. Tilanne olisi toinen, jos olisit kysynyt: tunnetko tällaisia.
Tilanne itsessään ei ole tavaton. Onhan näitä sarjaliittolaisia olemassa. Avioerotilastoja vähän vääristää se, että useat erot sattuvat samoille henkilöille. Lisäksi kihloihin voidaan mennä helposti, ilman että sillä olisi syvempää merkitystä(tarkoituksena naimisiinmeno).
Ikävää, että pidät muita kommentoijia niin usein tyhminä. Esität tuon kysymyksen toistamiseen. Pitäiskö etsiä joku toinen palsta, jossa olisi veroisiasi keskustelijoita?
Niin se olikin pilkallinen. Pilkka meni siihen, että joku edes vaivautuu tuollaisia miettimään kun sellaiset ihmiset ovat niin harvassa ettei normaalit sellaisiin koskaan missään törmää.
En ole täällä aiemmin ketään tyhmäksi sanonut, ainoastaan sinua ja vain tuon yhden kerran, ja todellakin syystä, kuten vastauksesi todistaa.
Älä keksi omiasi.
On nää sun kommentit nähty ennenkin. Ja lisäksi itsekin myönnät olleesi pilkallinen. Miksi ihmeessä sit kilahdat? Oletko vähän tyhmä??
Mikä ihmeen kilahdus? 😁
Pidän sinua viihdyttävänä, joten vastailen sinulle ja katson mitä tuleman pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yksikään nainen halua suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka nimittää jotakuta kyläpyöräksi, saati olisi käynyt panemassa sellaista ja sitten kehtaa vielä nimitellä.
Hmm
Kyllä me jo lukioaikana silloisen tyttiksen kanssa naureskeltiin parille kumihuulibimbolle, jotka pyörivät suosituimpien jätkien käyttöesineinä. Ja ihan hyvin ollaan suhteessa edelleen.
Teillähän onkin sitten oltava pitkä elämänkokemus ja parisuhde takana, kun ihan jo lukiossa olette huulitäytteitä ottaneille nauraneet. Niitä on niin monen monituista vuotta Suomessa nuoriso ottanut, että saatatte olla jopa 25-vuotiaita?
Siis ihan kahdestaan myötisteltiin. Jos joku on niin pinnallinen, että ulkonäkö on kaikki kaikessa, ja itseään pitää validoida seksiä tyrkyttämällä, onhan se vähän... säälittävää kai? Siis ei olla mitään uskiksia tai fanaattisia monogamisteja, mutta ei tuollainen meininki että joka ilta uusi jätkä kainalossa nyt ainakaan markkina-arvoa pitkällä tähtäimellä nosta. Jos se on empatian puutetta tai naisvihaa niin perustele.
Jotkut nyt vaan on oman elämänsä Johanna Tukiaisia. En tuomitse, mutta en erityisemmin arvostakaan.
Just tuomitsit. Kaikikn tavoin. Ja ne jätkät on sit ok, mielestäsi, jotka näiden tyttöjen kanssa oli, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yksikään nainen halua suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka nimittää jotakuta kyläpyöräksi, saati olisi käynyt panemassa sellaista ja sitten kehtaa vielä nimitellä.
Hmm
Kyllä me jo lukioaikana silloisen tyttiksen kanssa naureskeltiin parille kumihuulibimbolle, jotka pyörivät suosituimpien jätkien käyttöesineinä. Ja ihan hyvin ollaan suhteessa edelleen.
Teillähän onkin sitten oltava pitkä elämänkokemus ja parisuhde takana, kun ihan jo lukiossa olette huulitäytteitä ottaneille nauraneet. Niitä on niin monen monituista vuotta Suomessa nuoriso ottanut, että saatatte olla jopa 25-vuotiaita?
En usko, et ihan 25v. vielä. Kuulostaa lähinnä 19...max 20v.
Lukiolaisiksi silti aika lapsellisiia. Meillä ainakin silloin oltiin päästy yli yläasteiän ikävyydet ja tarpeet toisten kiusaamiselle. Tai ne kiusaajat eivät lukioon päässeet.
Eipä meillä ketään lukiossa kiusattu. Ja nämä bimbothan olivat oikein suosittuja jätkien keskuudessa (tietenkin). Jos joku haluaa olla kiertopalkinto, se on hänen oma valintansa, mutta turha tulla itkemään, jos ei sitten ole yhtä haluttu vakikumppaniksi jos/kun haluaa sitoutua. South Parkissahan on melko hyvä jakso ulkonäöstä ja erittäin ulkonäkökeskeisestä nuoresta naisesta, joka oli hyvin suosittu nuoruudessaan. Huomiota ja palkintoja tuli ilman mitään vaivannäköä, kunnes pikkuisen ikäännyttyään huomasi olevansa yhtä kiinnostava kuin märkä porkkana.
Mistä lähtien pinnallisuus ja ympäriinsä paneskelu on ollut jokin hyve, jota ei saisi pilkata, kuten mitä tahansa muutakin ominaisuutta?
South Parkissahan??? Siis oikeasti nyt. Et ole tosissas.
Mikä ihmeen lupa pilkkaamiseen? Jo on ajat muuttuneet, kun se onkin luvallista, jopa suotavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kilahtaa termistä kyläpyörä = on kyläpyörä
That's it
Joka käyttää termiä kyläpyörä on idiootti.
That's it
Joidenkin miesten mielestä on niin kamalaa tuo naisen seksuaalisuus, sitä on hillittävä keinolla millä hyvänsä, vaikkapa niin kutsutulla ympärileikkauksella.
Samaa sakkiahan nämä tyypit ovat. Niin epävarmoja itsestään, että pitää kontrolloida naisia. Voisivat joskus kasvaa aikuisiksi miehiksikin, se olisi mukavaa vaihtelua näiden kohdalla.
Onneksi kuitenkin meitä aikuisiakin miehiä kuitenkin myös riittää, olemme itse asiassa vahvassa enemmistössä.
Nää epävarmat, epäaikuiset miehet on lähinnä vain rasittavia. Parisuhdemielessä niitä pystyy onneksi välttämään, koska ne paljastavat itsensä paljon nopeammin kuin esim. väkivaltaiset, kontrolloivat tai pettäjät. Sit voi etsiä aikuisen miehen. <3
Kauanko keskimäärin menee aikaa, että sellainen mies löytyy joka ei osaa aavistaa naisen synkkää menneisyyttä?
Seksi harrastaminen useamman kuin yhden miehen kanssa ei ole mikään synkkä menneisyys.
Ei olekaan. Ainakin aikuisiällä sitä olettaa, että ihmisillä on ollut parisuhteita.
Kuitenkin, rajansa kaikella. Jos olet joku Bonnie Blue, joka ottaa 1000 miestä sisäänsä vuorokaudessa, voit pitää tunkkisi.
Oletko kohdannut hänet? Tai kaltaisensa? Olitko yksi heistä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olin nuori 90-luvulla. Miehet olivat silloin paljon viisaampia. Tiesivät, että jos haluaa saada seksiä niin siihen tarvitaankumppani ja saaminen loppuu lyhyeen jos naisia ei arvosteta.
Kyllä on nykymiehillä tiedossa tylsä ja yksinäinen elämä. Kysykääs neuvoa isänne ikäisiltä.
Olin nuori 80-luvulla. Jo silloin vakavaan suhteeseen valittiin henkilö, jolla ei ollut takana holtitonta seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Ei kokemuksen puute ole ongelma miehellä, vaan incelien ajattelutapa.
Osaat lukea ajatuksia. Wow!
Heh, kerrottu ne täällä ihan itse. Eihän me muuten niistä mitään tiedettäisikään.
Et naaraana taida kyetä siihen, mutta näin miehenä kun lukee kommentteja, niin kyllä ne aikalailla menevät niin, että lauma helvetin vähäjärkisiä naisia keksivät omasta päästään, mitä miehet muka ajattelevat ja tekisivät. Kätevä keino rakennella olkiukkoja ja aiheuttaa eripuraa. Ja sitten kun mies kertoo mitä oikeasti ajattelee, sama pa sk asa kki vääntää kaiken päälaelleen ja keksii jälleen omasta päästään mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?
Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan.
Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.
Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.
Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...
Nyt on kyllä kioskikirjailijatrolli asialla... 😆
Kaikki kuitenkin pohjautuu mammojen omiin kertomuksiin ja seikkailuihin.
Pottukoira-rapajuopon satuunhan tuo kuvitelma pohjautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?
Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan.
Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.
Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.
Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...
Joku pyysi todistetta ja Pottukoira on vain yksi tuhansista kakkapyllynaisiin törmänneistä miehistä. Kunniallisten naisten kanssa tuollaista kokemusta ei joudu kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pyysi todistetta ja Pottukoira on vain yksi tuhansista kakkapyllynaisiin törmänneistä miehistä. Kunniallisten naisten kanssa tuollaista kokemusta ei joudu kärsimään.
Äitisi ei ollut kunniallinen nainen.
Sanoma oyj:n ylläpitämä rikollinen naisviha- h uoritteluketju sen kun täällä porskuttaa.
Se ei ole asenne vaan fakta. Kaikki seksi on naiselle surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olin nuori 90-luvulla. Miehet olivat silloin paljon viisaampia. Tiesivät, että jos haluaa saada seksiä niin siihen tarvitaankumppani ja saaminen loppuu lyhyeen jos naisia ei arvosteta.
Kyllä on nykymiehillä tiedossa tylsä ja yksinäinen elämä. Kysykääs neuvoa isänne ikäisiltä.
Olin nuori 80-luvulla. Jo silloin vakavaan suhteeseen valittiin henkilö, jolla ei ollut takana holtitonta seksielämää.
Niinpä. Vaimoksi haluttiin nainen, joka oli riuska työihminen. Mitä reippaammin nainen hakkasi matot ja kantoi painavat ruokaostokset, sitä houkuttelevampi hän oli miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemuksen puute ole ongelma miehellä, vaan incelien ajattelutapa.
Osaat lukea ajatuksia. Wow!
Heh, kerrottu ne täällä ihan itse. Eihän me muuten niistä mitään tiedettäisikään.
Et naaraana taida kyetä siihen, mutta näin miehenä kun lukee kommentteja, niin kyllä ne aikalailla menevät niin, että lauma helvetin vähäjärkisiä naisia keksivät omasta päästään, mitä miehet muka ajattelevat ja tekisivät. Kätevä keino rakennella olkiukkoja ja aiheuttaa eripuraa. Ja sitten kun mies kertoo mitä oikeasti ajattelee, sama pa sk asa kki vääntää kaiken päälaelleen ja keksii jälleen omasta päästään mitä sattuu.
Joo naiset keksii omasta päästään kaiken sillä kun mies r aiskaa niin kyseessä on "rakastelu" vaikka nainen ei haluaisi. Eli r aiskaus on naisen pään tuotosta. Eikös?
Lodiigganne ei päde maailmassa missä on itsemääräämisoikeus. Samoin tämä h uorittelu rikkoo itsemääräämisoikeutta. Teillä on oma elimenne mitä hallinnoitte ja toisen elimet jätätte rauhaan, piste.
Nainen, joka on antanut yli yhdelle miehelle on kyläpyörä. Palstalla on paljon entisiä kyläpyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, hillitkää himojanne.
Kyllä, myös parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Vaimoksi haluttiin nainen, joka oli riuska työihminen. Mitä reippaammin nainen hakkasi matot ja kantoi painavat ruokaostokset, sitä houkuttelevampi hän oli miesten mielestä.
Miten paljastaa olevansa gay paljastamatta olemansa gay.
Jos naista arvostetaan vain tämän maskuliinisten ominaisuuksien perusteella, kyseesä on homoseksuaali mies. Naisten ei tule sekaantua tällaisiin, vaan kohdella heitä kuin homoseksuaalia miestä. Eli pippeli poikki jos yrittää lähestyä sillä naista - ihan niinkuin mieskin uhkaa väkivallalla miestä joka yrittää r aiskata tämän. Ja tarvittaessa toteuttaa sen väkivallan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on antanut yli yhdelle miehelle on kyläpyörä. Palstalla on paljon entisiä kyläpyöriä.
Ja mies joka on katsonut yli 1 naista alasti on mädättänyt aivonsa h uoripukiksi, ainoastaan nössönä luuserina ei ole pystynyt tuomaan h uoripukkeuttaan tosielämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljastaa olevansa gay paljastamatta olemansa gay.
Jos naista arvostetaan vain tämän maskuliinisten ominaisuuksien perusteella, kyseesä on homoseksuaali mies. Naisten ei tule sekaantua tällaisiin, vaan kohdella heitä kuin homoseksuaalia miestä. Eli pippeli poikki jos yrittää lähestyä sillä naista - ihan niinkuin mieskin uhkaa väkivallalla miestä joka yrittää r aiskata tämän. Ja tarvittaessa toteuttaa sen väkivallan.
Ihan oikeassa minä olen. Ei nainen silloin voinut istuskella nättinä sohvalla odottamassa palvelua. Vakavaa parisuhdetta etsivä nuori mies joutui kiinnittämään huomiota siihen, miten nainen jaksaa kantaa toisella kädellä lasta ja toisella kädellä viikon ruokaostoksia. Riuska nainen oli tavoiteltu.
Tomi ei ollut mies mun makuun t. Kyläpyörä