Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut

Kommentit (2639)

Vierailija
2101/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä puolisoni entisten seksikumppaneiden määrää eikä minua kiinnosta yhtään montako niitä on. Puolisokaan ei ilmeisesti ole koskaan ollut minun entisistäni kiinnostunut kun ei ole kysynyt. Ja vaikea kyllä ymmärtää miksi olisi kun ei vaikuta yhtään mihinkään meidän suhteessa moiset. Olen samaa mieltä siitä ettei voi olla kaikki itsellä kunnossa jos tuollaiset asiat mielessä pyörii. Itsetunto ongelmia tai jotain vastaavaa ongelmaa minäkin veikkaan. 

Minulla oli kaksi naisystävää ennen vaimoa. Alkoi kiinnostaa kumppanin aiempien seksikumppanien määrä, kun kumpikin ex syyttivät minua sukupuolitaudista. Sitä ei sitten minulla ollutkaan, joten kärähtivät kumpikin, että olivat pettäneet minua.

Miten he sinulta tai sinä heiltä olisit saanut sukupuolitaudin, kun teillä oli koko ajan kondomi käytössä?

Vierailija
2102/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kilahtaa termistä kyläpyörä = on kyläpyörä

That's it

Joka käyttää termiä kyläpyörä on idiootti.

That's it

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's it

That's it

Joidenkin miesten mielestä on niin kamalaa tuo naisen seksuaalisuus, sitä on hillittävä keinolla millä hyvänsä, vaikkapa niin kutsutulla ympärileikkauksella.

Vierailija
2104/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

That's it

Tai sitten vain haluaa parempaa muille naisille kuin mitä itse on joutunut kokemaan? 

Vierailija
2105/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's it

Tai sitten vain haluaa parempaa muille naisille kuin mitä itse on joutunut kokemaan? 

Tavaranjakaja on tavaranjakaja.

Vierailija
2106/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's it

Sun kaltaisten tollojen mielestä nainen on jakaja, jos on ollut enemmän kuin yksi mies. Teidän mielestä seksi on naisen osalta vain antamista ja jakamista. Kuvottavaa.

Vierailija
2107/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's it

Ei luoja miten tyhmä sä olet. Tässäkin ketjussa on moni yhden miehen nainen tuonut esille sen, että eivät hyväksy miehiltä sitä, että naisia haukutaan. 

Lisäksi nainen voi saada huonon maineen toisten paskojen ihmisten vuoksi, kun nämä keksivät perättömiä juttuja. 

Tais kyläpyörällä mennä tunteisiin

Jaksat aina tuota samaa lausahdusta jankata vaikka mitään syytä ei ole. Keksi jo jotain muuta? Näytät todella hölmöltä kun kuvittelet siellä muiden raivoavan. Tuo kommentti näytti lähemmälti epäuskoiselta kuin miltään tunnepurkaukselta. 

Vierailija
2108/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's it

That's it

Joidenkin miesten mielestä on niin kamalaa tuo naisen seksuaalisuus, sitä on hillittävä keinolla millä hyvänsä, vaikkapa niin kutsutulla ympärileikkauksella.

Samaa sakkiahan nämä tyypit ovat. Niin epävarmoja itsestään, että pitää kontrolloida naisia. Voisivat joskus kasvaa aikuisiksi miehiksikin, se olisi mukavaa vaihtelua näiden kohdalla. 

Onneksi kuitenkin meitä aikuisiakin miehiä kuitenkin myös riittää, olemme itse asiassa vahvassa enemmistössä. 

Vierailija
2109/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkö se vanhan kitisevän kyläpyörän ärsyttävä vikinä tulikin?

Vierailija
2110/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's it

Kuka on tavaranjakaja? Minäkö? Muutamia partnereita, sopiva määrä. Ei övereitä eikä vajareita. Olen mies sukupuoleltani. 

Vierailija
2111/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.

Jos mies saisi arvostusta neitsyydestään, hän toimisi päinvastoin

Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä. 

Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.

Siinäpäs toivot. Minä en arvota ihmisiä heidän seksikumppaneidensa määrän perusteella. Seksi ei ketään pilaa. 

Itsekin ihmettelisin ennemmin sitä, jos nelikymppinen tai nuorempi kertoisi olleensa kolme kertaa naimisissa ja että hän on ollut sen lisäksi neljä kertaa kihloissa. Aika heppoisin perustein on suhteessa edetty.

Montako tuollaista tunnet? 😂 

Hän kirjoitti jos, eikä kun😂 Luetun sisällön ymmärtäminen...😂

Luehan itse uusiksi. Ylempi ei mitenkään olettanut että edellinen heitä tuntisi, vaan nimen omaan kysyi asiaa. 

Tuollainen historia ihmisellä on niin harvinaista, että oli aivan asianmukainen kysymys. Tuskin täällä palstalla kukaan tuollaista tuntee, taas vain oli jonkun kylähullun fantasiaa koko ihminen. 

Sinuna tutkiskelisin omaa luetuny ymmärtämistäni, enkä todellakaan naureskelisi muille kun aivan itse heidän tekstejään luet miten sattuu. 

Käykö se kipeää olla noin tyhmä? 

En enempää mieti sinun luetun ymmärtämistäsi.

Tuo hymiö teki kysymyksestä pilkallisen. Ja sen kysymyksen muoto. Tilanne olisi toinen, jos olisit kysynyt: tunnetko tällaisia. 

Tilanne itsessään ei ole tavaton. Onhan näitä sarjaliittolaisia olemassa. Avioerotilastoja vähän vääristää se, että useat erot sattuvat samoille henkilöille. Lisäksi kihloihin voidaan mennä helposti, ilman että sillä olisi syvempää merkitystä(tarkoituksena naimisiinmeno). 

Ikävää, että pidät muita kommentoijia niin usein tyhminä. Esität tuon kysymyksen toistamiseen. Pitäiskö etsiä joku toinen palsta, jossa olisi veroisiasi keskustelijoita?

Niin se olikin pilkallinen. Pilkka meni siihen, että joku edes vaivautuu tuollaisia miettimään kun sellaiset ihmiset ovat niin harvassa ettei normaalit sellaisiin koskaan missään törmää. 

En ole täällä aiemmin ketään tyhmäksi sanonut, ainoastaan sinua ja vain tuon yhden kerran, ja todellakin syystä, kuten vastauksesi todistaa. 

Älä keksi omiasi. 

On nää sun kommentit nähty ennenkin. Ja lisäksi itsekin myönnät olleesi pilkallinen. Miksi ihmeessä sit kilahdat? Oletko vähän tyhmä??

Vierailija
2112/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.

Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä. 

Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.

Siinäpäs toivot. Minä en arvota ihmisiä heidän seksikumppaneidensa määrän perusteella. Seksi ei ketään pilaa. 

Itsekin ihmettelisin ennemmin sitä, jos nelikymppinen tai nuorempi kertoisi olleensa kolme kertaa naimisissa ja että hän on ollut sen lisäksi neljä kertaa kihloissa. Aika heppoisin perustein on suhteessa edetty.

Montako tuollaista tunnet? 😂 

Hän kirjoitti jos, eikä kun😂 Luetun sisällön ymmärtäminen...😂

Luehan itse uusiksi. Ylempi ei mitenkään olettanut että edellinen heitä tuntisi, vaan nimen omaan kysyi asiaa. 

Tuollainen historia ihmisellä on niin harvinaista, että oli aivan asianmukainen kysymys. Tuskin täällä palstalla kukaan tuollaista tuntee, taas vain oli jonkun kylähullun fantasiaa koko ihminen. 

Sinuna tutkiskelisin omaa luetuny ymmärtämistäni, enkä todellakaan naureskelisi muille kun aivan itse heidän tekstejään luet miten sattuu. 

Käykö se kipeää olla noin tyhmä? 

En enempää mieti sinun luetun ymmärtämistäsi.

Tuo hymiö teki kysymyksestä pilkallisen. Ja sen kysymyksen muoto. Tilanne olisi toinen, jos olisit kysynyt: tunnetko tällaisia. 

Tilanne itsessään ei ole tavaton. Onhan näitä sarjaliittolaisia olemassa. Avioerotilastoja vähän vääristää se, että useat erot sattuvat samoille henkilöille. Lisäksi kihloihin voidaan mennä helposti, ilman että sillä olisi syvempää merkitystä(tarkoituksena naimisiinmeno). 

Ikävää, että pidät muita kommentoijia niin usein tyhminä. Esität tuon kysymyksen toistamiseen. Pitäiskö etsiä joku toinen palsta, jossa olisi veroisiasi keskustelijoita?

Niin se olikin pilkallinen. Pilkka meni siihen, että joku edes vaivautuu tuollaisia miettimään kun sellaiset ihmiset ovat niin harvassa ettei normaalit sellaisiin koskaan missään törmää. 

En ole täällä aiemmin ketään tyhmäksi sanonut, ainoastaan sinua ja vain tuon yhden kerran, ja todellakin syystä, kuten vastauksesi todistaa. 

Älä keksi omiasi. 

"Suomessa noin joka viides (noin 20–22 %) avioeronsa ottaneista on eronnut useamman kerran."

Tilastokeskus

Tiedän miehen, jolla on lapsia kolmen ex-vaimon kanssa ja nyt kihloissa. Lapsia eivät enää kyl saa.

Vierailija
2113/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's it

Ei luoja miten tyhmä sä olet. Tässäkin ketjussa on moni yhden miehen nainen tuonut esille sen, että eivät hyväksy miehiltä sitä, että naisia haukutaan. 

Lisäksi nainen voi saada huonon maineen toisten paskojen ihmisten vuoksi, kun nämä keksivät perättömiä juttuja. 

Tais kyläpyörällä mennä tunteisiin

Sinä taidat olla kylähullu.

Vierailija
2114/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemuksen puute ole ongelma miehellä, vaan incelien ajattelutapa.

Vierailija
2115/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?

Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan. 

Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.

Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.

Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...

Nyt on kyllä kioskikirjailijatrolli asialla... 😆

Vierailija
2116/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?

Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan. 

Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.

Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.

Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...

Nyt on kyllä kioskikirjailijatrolli asialla... 😆

Kaikki kuitenkin pohjautuu mammojen omiin kertomuksiin ja seikkailuihin.

Vierailija
2117/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että Tomi itse on säilyttänyt poikuutensa sille oikealle. :)

Vierailija
2118/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas niin sekava juttu ettei selvinnyt mistä oli kyse. Lisäksi jälleen kerran uutinen maksumuurin takana 

Vierailija
2119/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemuksen puute ole ongelma miehellä, vaan incelien ajattelutapa.

Osaat lukea ajatuksia. Wow!

Vierailija
2120/2639 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on neitsyt pippeli. Haluaisin edes kerran päästä naisen emmättimen sisälle

Eli ei se neitsyys oikeasti olekaan mikään hyvä juttu tai tee elämästä parempaa. Niin arvelinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä