”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2642)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Jos mies saisi arvostusta neitsyydestään, hän toimisi päinvastoin
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Siinäpäs toivot. Minä en arvota ihmisiä heidän seksikumppaneidensa määrän perusteella. Seksi ei ketään pilaa.
Itsekin ihmettelisin ennemmin sitä, jos nelikymppinen tai nuorempi kertoisi olleensa kolme kertaa naimisissa ja että hän on ollut sen lisäksi neljä kertaa kihloissa. Aika heppoisin perustein on suhteessa edetty.
Montako tuollaista tunnet? 😂
Hän kirjoitti jos, eikä kun😂 Luetun sisällön ymmärtäminen...😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
En ikimaailmassa haluaisi miestä, joka "arvostaa kokemattomuutta". Siinähän mies "arvostaisi" sitä, että nainen on vältellyt elämästä elämäänsä eli toivoo haluamalleen naiselle pahaa, eli mies ei välitä naisesta. Sellaista miestä haluan nimenomaan välttää.
Ihan vain kokematonta miestä en tietenkään mitenkään pyrkisi välttämään. En tosin myöskään arvostaisi häntä yhtään enempää sillä perusteella.
Lisäksi tuo kokemattomuuden "arvostaminen" tietysti tarkoittaa sitä, että mies pitää naista vähemmän arvostettavana sen jälkeen, kun nainen on seurustellut hänen kanssaan. Eli mies pitää myös itseään niin huonona, että hänen kanssaan oleminen vähentää naisenkin arvoa... ja miehen mielestä hänen kanssaan suhteessa oleminen on naiselta huono, arvoa alentava päätös. Vaikea kuvitella, että sellainen mies pyrkisi rakentamaan hyvää suhdetta. Ja kun hyvään suhteeseen tarvitaan kaksi, niin ei nainen sitä yksin pysty kannattelemaan. Parempi skipata kokonaan sellaiset miehet, jotka asennoituvat noin.
Mitä helvettiä tämä äijä sönköttää täällä siitä millaisia orgasmeja kukakin nainen saa? Montako orgasmia sä olet naisena saanut? Olisiko vastaus että et yhtään. Toisekseen ainakaan itse en ole koko 20 vuoden avioliiton aikana kokenut niin pienintäkään tarvetta tehdä puolisolleni tiliä montako seksikumppania minulla ennen häntä on ollut, eikä hän ole normaalin itsetunnon omaavana ihmisenä kokenut mitään tarvetta moiselle tieto iskulle. Sama toisin päin, ei minuakaan voisi vähempää kiinnostaa kun asia ei kerta kaikkiaan vaikuta elämääni niin millään tavalla. Toki vastaisin jos kysyisi kun asia ei ole mikään salaisuus, ei vaan ole koskaan kumpaakaan kiinnostanut moinen tieto tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana mitä törkyä tuo yksi taas suoltaa.
Eikös sitä sanota, että totuus sattuu.
Niin, totuus on se, että häneltä tulee aina vaan käsittämätöntä sontaa, ...ja se, että hän saa täällä aina vaan sellaista suoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lanka täynnä huo rien copeitkua 🤣 Harmittaako teitä noin kovasti kun on vielä olemassa miehiä, joilla on terve itsetunto ja siitä johtuen eivät kelpuuta kyläpyöriä 😘
Vai että terve itsetunto. Päivän paras vitsi. :D
Kyllä. Ja sinulla ei, koska puolustat rappioittavaa käytöstä, mutta itke lisää huo ra 😘
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa. En ole huo ra enkä kyläpyörä. En vain siedä tätä jatkuvaa naisten halveksuntaa teiltä luusereilta.
Siinä voi välillä joutua epäkunnioitetuksi, jos on tapana hyökiä haukkuen päälle, kun keskustellaan parinmuodostuksen kannalta hyvin monille miehille tärkeästä arvovalinnasta.
Olemme sentään vapaassa Suomessa jossa naisillakin on sananvapaus. Tuppaa unohtumaan näiltä inceli-inisijöiltä.
Saatko orgasmin joka kerta kun sanot "inceli"? Joka tapauksessa aika lapsellista jankkausta eikä anna sinusta kovin kypsää kuvaa 🤭
Ymmärsin tämän keskustelun pohjalta, että miehen korkea body count on tuomittava. Eikö silloin incelien pitäisi olla juuri Tinderissä kiinnostavimpia?
Ei se miehen kokemattomuus moniakaan haittaa. Vaan ne syyt, jos ne on esim. mt-ongelma tai täysin puuttuvat sosiaaliset taidot.
Oma mieheni oli kokematon ennen minua, eikä todellakaan haitannut, hän oli normaali mies.
myös vain yhden kanssa ollut
Tuokin vääristymä syistä miesten kokemattomuuteen johtuu ihan siitä, että naisista 77%:lla on diagnosoitu loppuiän mt-ongelmia ja vakavia käytöshäiriöitä. En yhtään ihmettelisi, jos palstan naisista lähes 100% olisi tuollasia, koska kyllä niin sairasta vihaa suoltavat miesten päälle aamusta iltaan, joka päivä.
Sellaisia faktan vääristelyjä. Kenelläköhän sitä näit ongelmia oikeasti on? Katsoppa peiliin.
En tiedä puolisoni entisten seksikumppaneiden määrää eikä minua kiinnosta yhtään montako niitä on. Puolisokaan ei ilmeisesti ole koskaan ollut minun entisistäni kiinnostunut kun ei ole kysynyt. Ja vaikea kyllä ymmärtää miksi olisi kun ei vaikuta yhtään mihinkään meidän suhteessa moiset. Olen samaa mieltä siitä ettei voi olla kaikki itsellä kunnossa jos tuollaiset asiat mielessä pyörii. Itsetunto ongelmia tai jotain vastaavaa ongelmaa minäkin veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpäs toivot. Minä en arvota ihmisiä heidän seksikumppaneidensa määrän perusteella. Seksi ei ketään pilaa.
Itsekin ihmettelisin ennemmin sitä, jos nelikymppinen tai nuorempi kertoisi olleensa kolme kertaa naimisissa ja että hän on ollut sen lisäksi neljä kertaa kihloissa. Aika heppoisin perustein on suhteessa edetty.
Luehan itse uusiksi. Ylempi ei mitenkään olettanut että edellinen heitä tuntisi, vaan nimen omaan kysyi asiaa.
Tuollainen historia ihmisellä on niin harvinaista, että oli aivan asianmukainen kysymys. Tuskin täällä palstalla kukaan tuollaista tuntee, taas vain oli jonkun kylähullun fantasiaa koko ihminen.
Sinuna tutkiskelisin omaa luetuny ymmärtämistäni, enkä todellakaan naureskelisi muille kun aivan itse heidän tekstejään luet miten sattuu.
Käykö se kipeää olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lanka täynnä huo rien copeitkua 🤣 Harmittaako teitä noin kovasti kun on vielä olemassa miehiä, joilla on terve itsetunto ja siitä johtuen eivät kelpuuta kyläpyöriä 😘
Kyllä. Ja sinulla ei, koska puolustat rappioittavaa käytöstä, mutta itke lisää huo ra 😘
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa. En ole huo ra enkä kyläpyörä. En vain siedä tätä jatkuvaa naisten halveksuntaa teiltä luusereilta.
Siinä voi välillä joutua epäkunnioitetuksi, jos on tapana hyökiä haukkuen päälle, kun keskustellaan parinmuodostuksen kannalta hyvin monille miehille tärkeästä arvovalinnasta.
Olemme sentään vapaassa Suomessa jossa naisillakin on sananvapaus. Tuppaa unohtumaan näiltä inceli-inisijöiltä.
Saatko orgasmin joka kerta kun sanot "inceli"? Joka tapauksessa aika lapsellista jankkausta eikä anna sinusta kovin kypsää kuvaa 🤭
Ymmärsin tämän keskustelun pohjalta, että miehen korkea body count on tuomittava. Eikö silloin incelien pitäisi olla juuri Tinderissä kiinnostavimpia?
Ei se miehen kokemattomuus moniakaan haittaa. Vaan ne syyt, jos ne on esim. mt-ongelma tai täysin puuttuvat sosiaaliset taidot.
Oma mieheni oli kokematon ennen minua, eikä todellakaan haitannut, hän oli normaali mies.
Tuokin vääristymä syistä miesten kokemattomuuteen johtuu ihan siitä, että naisista 77%:lla on diagnosoitu loppuiän mt-ongelmia ja vakavia käytöshäiriöitä. En yhtään ihmettelisi, jos palstan naisista lähes 100% olisi tuollasia, koska kyllä niin sairasta vihaa suoltavat miesten päälle aamusta iltaan, joka päivä.
Sellaisia faktan vääristelyjä. Kenelläköhän sitä näit ongelmia oikeasti on? Katsoppa peiliin.
Olet oikeassa, että nuo faktat ovat vääristeltyjä. Olen itse ymmärtänyt, että suomalaistaustaisista naisista mielialalääkkeitä vetää vain noin 30 prosenttia. Näen kuitenkin naisten masennuksen syynä nimenomaan liialliset esiaviolliset suhteet, työelämän, lapsettomuuden ja miesvihan. Uskon, että he olisivat onnellisempia 1960-luvun arvomaailmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luehan itse uusiksi. Ylempi ei mitenkään olettanut että edellinen heitä tuntisi, vaan nimen omaan kysyi asiaa.
Tuollainen historia ihmisellä on niin harvinaista, että oli aivan asianmukainen kysymys. Tuskin täällä palstalla kukaan tuollaista tuntee, taas vain oli jonkun kylähullun fantasiaa koko ihminen.
Sinuna tutkiskelisin omaa luetuny ymmärtämistäni, enkä todellakaan naureskelisi muille kun aivan itse heidän tekstejään luet miten sattuu.
Käykö se kipeää olla noin tyhmä?
Minä kirjoitin tuon kommentin, josta puhutte. Kirjoitin jo aiemmin, että tunnen tuollaisia yhtä paljon mitä kyläpyöriä eli en yhtään. Tuo kyläpyöräksi nimittely on vain ilkeiden miesten nimittelyä, kun he haluaa loukata naisia. Samaa sarjaa huorittelun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, että nuo faktat ovat vääristeltyjä. Olen itse ymmärtänyt, että suomalaistaustaisista naisista mielialalääkkeitä vetää vain noin 30 prosenttia. Näen kuitenkin naisten masennuksen syynä nimenomaan liialliset esiaviolliset suhteet, työelämän, lapsettomuuden ja miesvihan. Uskon, että he olisivat onnellisempia 1960-luvun arvomaailmassa
Siinähän näet. Sinun näkemyksesi ei kuitenkaan asiasta totta tee.
Ihan ohiksena: miehillä on mt-ongelmia vähintään saman verran kuin naisilla, naiset vain ovat aktiivisempia hakemaan niihin apua joten niitä diagnosoidaan enemmän. Miesten tulisi hakea apua aktiivisemmin jotta heidän suurempia päihdeongelmia ja myös suurempaa itsemurhien määrää voitaisiin hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa avioliittoon, niin seksielämänne on tutkimusten mukaan parempaa ja pystytte sitoutumaan suhteeseenne. Seksuaalisen kokemuksen kerryttäminen on verrannollinen kovien huumeiden käyttöön, minkä jälkeen arkiseksi ei tunnu missään.
No myöhäistä on enää mitään odottaa, kun naimissa ollut jo useamman vuosikymmenen. Luulenpa, et aika moni muukin palstalainen elää elämänvaihetta, jossa ei enää odoteta sitä jotain. Näitä kehoituksia kannattanee suunnata nuorille, jos kokee sen tärkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: missä se kokemattomuus tulee ilmi?
Käytännön räpellyksessä kuten meillä :D
Toki tiedettiin asia valmiiksi, uskovaiset kun arvostaa kokemattomuutta. Tiedän kyllä että ei-uskovaiset ystävänikin ovat asiasta puhuneet avoimesti miehilleen, ei tässä mitään salattavaa pitäisi olla. Kannattaa valita puoliso jolla on samanlaiset arvot kuin itsellä.
Painu uskis vidduu
Synti- ja mätisäkki suu kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: missä se kokemattomuus tulee ilmi?
Käytännön räpellyksessä kuten meillä :D
Toki tiedettiin asia valmiiksi, uskovaiset kun arvostaa kokemattomuutta. Tiedän kyllä että ei-uskovaiset ystävänikin ovat asiasta puhuneet avoimesti miehilleen, ei tässä mitään salattavaa pitäisi olla. Kannattaa valita puoliso jolla on samanlaiset arvot kuin itsellä.
Painu uskis vidduu
Miksi et siedä meitä? Tosi suvaitsevaista ;)
Mutta joo, tämä viha puolin ja toisin riittää jo, moro.
Ei kukaan normaali ihminen uskovaisia vihaa, en minä ainakaan. Minun silmissä uskovaiset ihmiset ovat paljon hillitympiä ja fiksumpia kuin moni ei-uskova. Minä kunnioitan uskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa avioliittoon, niin seksielämänne on tutkimusten mukaan parempaa ja pystytte sitoutumaan suhteeseenne. Seksuaalisen kokemuksen kerryttäminen on verrannollinen kovien huumeiden käyttöön, minkä jälkeen arkiseksi ei tunnu missään.
No myöhäistä on enää mitään odottaa, kun naimissa ollut jo useamman vuosikymmenen. Luulenpa, et aika moni muukin palstalainen elää elämänvaihetta, jossa ei enää odoteta sitä jotain. Näitä kehoituksia kannattanee suunnata nuorille, jos kokee sen tärkeäksi.
Tämä. 18v onnellisessa parisuhteessa.
Inhottaaa tuollaiset miehet jotka haluavat kertoa nuorille naisille kuinka elämiään elää haukkumalla heitä. Aivan tyylipuhdasta alistamista. "Ole sellainen kuin minä haluan tai olet kyläpyörä".
Eihän se naisten seksin harrastaminen näiltä miehiltä mitenkään edes ole pois. Eivät vapaamieliset naiset huoli ahdasmielistä miestä oli seksikumppanien määrä mikä tahansa. Ovat liian erilaisia.
Ahdasmielisten kannattaa pariutua toisten ahdasmielisten kanssa, ja vapaamielisten toisten vapaamielisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. No, miksi irvailette, kun entinen ukkonne on löytänyt Thaimaasta paljon puhutun baaritytön tilallenne? Faktahan kuitenkin on, että suomalaisella kyläpyörällä yleensä on isompi body count, kuin nuorella baaritytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. No, miksi irvailette, kun entinen ukkonne on löytänyt Thaimaasta paljon puhutun baaritytön tilallenne? Faktahan kuitenkin on, että suomalaisella kyläpyörällä yleensä on isompi body count, kuin nuorella baaritytöllä.
Menehän nyt noiden voimatarinoidesi kanssa vaikkapa päiväunille. Nuo on todella noloja
Vierailija kirjoitti:
"Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry..."
Sulla on huonoja kavereita jotka tuollaisia valheita kertoo, ja lisäksi olet itse niin tyhmä että uskot. Taisi tosin kuitenkin vain taas olla mielikuvituksesi voimatuotosta... Muita pitää lytätä jotta itsesi tuntisit edes hieman paremmaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?
Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan.
Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.
Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.
Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...
"Kuulemma".
Joo, kuulemma on niin, että kun seksikumppaneita kertyy useampia, niin nainen lakkaa jostain syystä pesemästä persettään ja muuttuu huonommaksi seksissä niin, ettei osaa enää rauhassa itse syttyä ja lämmitellä kumppaniaan. Jostain syystä kokemattomuus seksissä tekee ihmisen taitavammaksi sekä seksissä että hygieniassa.
Eikun mitä v'ttua, miten sä edes itse uskot näihin horinoihin?
Keskustelussa on usein verrattu keskenään konservatiivisia naisia ja kyläpyöriä. Seuraavassa videossa on tärkeä opetus kyläpyörille. Ymmärtänette itsekin, miksi niin moni mies karttaa kyläpyöriä.
Miksi täällä haukutaan muita?
Jos joku haluaa kokemusta omaavan, niin ok. Jos jotkut haluaa olla toistensa ekat niin ok.
Mitä siitä, jos seurustelee, mutta ei mene intiimille tasolle, vaan haluaa säästää sen tietyn henkilön kanssa. Sitten vanhana voi muistella sitä yhdessä.
Riippuu siitä mitä haluaa. Ei seksikerrasta pysty päättelemään minkälainen joku on. Kyl sen näkee ihan muuten. Mutta joillekin se on tärkeä, niin se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne ei edelleenkään ole verrattavissa. Jos arkiseksi sun kanssa ei tunnu naisista miltään, niin sun on syytä katsoa peiliin.
Lol. Luoja mitä tuubaa.
Naisia kiinnostaa eniten, että mies on kaikin puolin mukava ja empaattinen, hyvä tyyppi muita ihmisiä kohtaan. Se bodycount on täysin toisarvoinen juttu.
Sosiaalinen omituisuus on se asia jota naiset välttelevät, siksi niillä inceleillä ei ole vientiä, ja ei olisi vaikka sitä vähäistä kumppaneiden määrää arvostettaisiin paljon enemmänkin. Se sosiaalinen puoli kun aina menee sen bodycountin edelle.