”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2642)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Jos mies saisi arvostusta neitsyydestään, hän toimisi päinvastoin
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
En ikimaailmassa haluaisi miestä, joka "arvostaa kokemattomuutta". Siinähän mies "arvostaisi" sitä, että nainen on vältellyt elämästä elämäänsä eli toivoo haluamalleen naiselle pahaa, eli mies ei välitä naisesta. Sellaista miestä haluan nimenomaan välttää.
Ihan vain kokematonta miestä en tietenkään mitenkään pyrkisi välttämään. En tosin myöskään arvostaisi häntä yhtään enempää sillä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?
Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan.
Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.
Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.
Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...
"Kuulemma".
Joo, kuulemma on niin, että kun seksikumppaneita kertyy useampia, niin nainen lakkaa jostain syystä pesemästä persettään ja muuttuu huonommaksi seksissä niin, ettei osaa enää rauhassa itse syttyä ja lämmitellä kumppaniaan. Jostain syystä kokemattomuus seksissä tekee ihmisen taitavammaksi sekä seksissä että hygieniassa.
Eikun mitä v'ttua, miten sä edes itse uskot näihin horinoihin?
Miksi edes keskustelette miesten kanssa pilluasioistanne?
Ihan oikeasti, jos joku tulee juttelemaan sinulle pillustasi niin tere ihminen ei ala puhumaan siitä vaan jättää sekopään rähisemään ja verbaalir aiskaamaan ilmaa.
Pillunne eivät kuulu tippaakaan miehille ja vaikka mies puhuisi siitä läpi elämänsä niin yhdenkään naisen ei tarvitse siihen osallistua. Ihan sama millä sävyllä mies siitä puhuu tai missä asemassa naiseen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lanka täynnä huo rien copeitkua 🤣 Harmittaako teitä noin kovasti kun on vielä olemassa miehiä, joilla on terve itsetunto ja siitä johtuen eivät kelpuuta kyläpyöriä 😘
Vai että terve itsetunto. Päivän paras vitsi. :D
Kyllä. Ja sinulla ei, koska puolustat rappioittavaa käytöstä, mutta itke lisää huo ra 😘
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa. En ole huo ra enkä kyläpyörä. En vain siedä tätä jatkuvaa naisten halveksuntaa teiltä luusereilta.
Siinä voi välillä joutua epäkunnioitetuksi, jos on tapana hyökiä haukkuen päälle, kun keskustellaan parinmuodostuksen kannalta hyvin monille miehille tärkeästä arvovalinnasta.
Olemme sentään vapaassa Suomessa jossa naisillakin on sananvapaus. Tuppaa unohtumaan näiltä inceli-inisijöiltä.
Saatko orgasmin joka kerta kun sanot "inceli"? Joka tapauksessa aika lapsellista jankkausta eikä anna sinusta kovin kypsää kuvaa 🤭
Ymmärsin tämän keskustelun pohjalta, että miehen korkea body count on tuomittava. Eikö silloin incelien pitäisi olla juuri Tinderissä kiinnostavimpia?
Ei se miehen kokemattomuus moniakaan haittaa. Vaan ne syyt, jos ne on esim. mt-ongelma tai täysin puuttuvat sosiaaliset taidot.
Oma mieheni oli kokematon ennen minua, eikä todellakaan haitannut, hän oli normaali mies.
myös vain yhden kanssa ollut
Tuokin vääristymä syistä miesten kokemattomuuteen johtuu ihan siitä, että naisista 77%:lla on diagnosoitu loppuiän mt-ongelmia ja vakavia käytöshäiriöitä. En yhtään ihmettelisi, jos palstan naisista lähes 100% olisi tuollasia, koska kyllä niin sairasta vihaa suoltavat miesten päälle aamusta iltaan, joka päivä.
Johan oli järisyttävät prosenttiluvut. Jos vietät aikaa vihasivustoilla, niin aivan varmasti siellä 98% kaikista kirjoittajista on ongelmaisia. Sukupuolta katsomatta.
Fakta on, että monilla on nuorena masennusta, ahdistusta ym, mutta suurin osa selviää elämään ajan kanssa.
Oikeassa maailmassa ihmiset on suurimmaksi osaksi kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: missä se kokemattomuus tulee ilmi?
Normaaleilla ihmisillä on tapana keskustella avoimesti keskenään. Minä olen yleensä sanonut, että en halua edetä sänkyyn heti alussa, myös moni nainen on sanonut samaa ja se omalta osaltaan poistaa jännitystä ihmisten väliltä. Ei asia tietenkään välttämättä tule esiin ekoilla treffeillä. Siis normaaleilla ihmisillä. Kyläpyörillä asia on taas aivan toisenlainen, eli yleensä kaikki tapahtuu siten, että nainen lähtee baariin, juo itsensä vahvaan humalaan, alkaa panettaa, lähdetään jonkun jantterin mukaan, pannaan, aamulla ei muisteta panosta mitään, hävettää, kun neitsyys meni eikä muista miltä se tuntui, miesviha alkaa kyteä, sama kuvio toistuu joka viikonloppu, 20 vuoden jälkeen nainen löytää itsensä pilkkaamasta ja vihaamasta miehiä ja naisia, jotka ensin tutustuvat kunnolla selvinpäin ja menevät vasta kuukausien päästä ensimmäisen kerran sänkyyn ja naiset saavat voimakkaita orgasmeja toisin kuin kyläpyörät.
Kyllä taas yksi v i t u n manspleini miten mies kuvittelee että naisen vartalo ja elimistö toimii. Juttu on kuin p ornonovellit sivulla, se onkin varmasti kirjoittajan ainoa tiedon lähde seksiin ja naisiin liittyen. On erittäin hyvä ettet ole päässyt koskaan pukille etkä polkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa haluaisi miestä, joka "arvostaa kokemattomuutta". Siinähän mies "arvostaisi" sitä, että nainen on vältellyt elämästä elämäänsä eli toivoo haluamalleen naiselle pahaa, eli mies ei välitä naisesta. Sellaista miestä haluan nimenomaan välttää.
Ihan vain kokematonta miestä en tietenkään mitenkään pyrkisi välttämään. En tosin myöskään arvostaisi häntä yhtään enempää sillä perusteella.
Lisäksi tuo kokemattomuuden "arvostaminen" tietysti tarkoittaa sitä, että mies pitää naista vähemmän arvostettavana sen jälkeen, kun nainen on seurustellut hänen kanssaan. Eli mies pitää myös itseään niin huonona, että hänen kanssaan oleminen vähentää naisenkin arvoa... ja miehen mielestä hänen kanssaan suhteessa oleminen on naiselta huono, arvoa alentava päätös. Vaikea kuvitella, että sellainen mies pyrkisi rakentamaan hyvää suhdetta. Ja kun hyvään suhteeseen tarvitaan kaksi, niin ei nainen sitä yksin pysty kannattelemaan. Parempi skipata kokonaan sellaiset miehet, jotka asennoituvat noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännön räpellyksessä kuten meillä :D
Toki tiedettiin asia valmiiksi, uskovaiset kun arvostaa kokemattomuutta. Tiedän kyllä että ei-uskovaiset ystävänikin ovat asiasta puhuneet avoimesti miehilleen, ei tässä mitään salattavaa pitäisi olla. Kannattaa valita puoliso jolla on samanlaiset arvot kuin itsellä.
Painu uskis vidduu
Vihaa toista sukupuolta ja uskiksia, kuka yllättyi.
Viha lisää vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella optimistinen GenZ:n suhteen. He vaikuttavat olevan tympääntyneitä 1980-luvulla syntyneiden vapaaseen seksuaalisuuteen, joka on aiheuttanut muun muassa heidän vanhempiensa sukupolven avioerot ja jättänyt heihin pysyviä traumoja
"...1980-luvulla syntyneiden vapaaseen seksuaalisuuteen, joka on aiheuttanut muun muassa heidän vanhempiensa sukupolven avioerot..."???
Miten tää näiden seksuaalisuus on aiheuttanut vanhempiensa erot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lanka täynnä huo rien copeitkua 🤣 Harmittaako teitä noin kovasti kun on vielä olemassa miehiä, joilla on terve itsetunto ja siitä johtuen eivät kelpuuta kyläpyöriä 😘
Kyllä. Ja sinulla ei, koska puolustat rappioittavaa käytöstä, mutta itke lisää huo ra 😘
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa. En ole huo ra enkä kyläpyörä. En vain siedä tätä jatkuvaa naisten halveksuntaa teiltä luusereilta.
Siinä voi välillä joutua epäkunnioitetuksi, jos on tapana hyökiä haukkuen päälle, kun keskustellaan parinmuodostuksen kannalta hyvin monille miehille tärkeästä arvovalinnasta.
Olemme sentään vapaassa Suomessa jossa naisillakin on sananvapaus. Tuppaa unohtumaan näiltä inceli-inisijöiltä.
Saatko orgasmin joka kerta kun sanot "inceli"? Joka tapauksessa aika lapsellista jankkausta eikä anna sinusta kovin kypsää kuvaa 🤭
Ymmärsin tämän keskustelun pohjalta, että miehen korkea body count on tuomittava. Eikö silloin incelien pitäisi olla juuri Tinderissä kiinnostavimpia?
Naisen logiikassa ei ole koskaan mitään järkeä. Sanotaan yhtä, mutta tehdään toista. Valehtelun mestareita.
Voi näitä. Kun lukevat netissä yhden mielipiteen ja sit jossain joku toinen sanoo muuta, ovat kaikki valehtelijoita. Tämähän tekee miehistä sitä myös. Eli ei mitään sukupuolittunutta ole tämäkään. Kuten ei isot bct.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä yhtä jankkaajaa ilmeisesti harmittaa kun edes se kyläpyörä ei häntä ole lähelleen huolinut...
Jatka vain itkucopeulinaasi huo ra 😘 Kaikki näkee pahoinvointisi 😆 Et tule koskaan saamaan miehekästä miestä vaan joudut tyytymään vihervassarisoijapoikaan jonka johdosta tulet itkemään palstalla loppuelämäsi kuinka et saa miehekästä miestä ja kuinka perseestä miehet ovat 😆 Jaxuhaleja sinne 😘
Söpö voimafantasia taas.
Jaxuja!
Tais osua nappiin kun huo ralla iski spämmilukko päälle 🤭
Ja taas, osaatko sä mitään muuta kuin keksiä satuja päässäsi? Oletko harkinnut jotain satukirjailijan uraa? 😄
Valkoisia miehiä vihaava feministihuo ra jo pillu märkänä odottaa karvaranteiden invaasiota ja rais katuksi sekä seksiorjaksi joutumista 🤣 Kovin alhainen on itsetuntosi 🤭
Ja taas voimasatu... Jopas näitä riittää. Voisit mielikuvituksesi paremminkin valjastaa kuin siihen että keksit palstalaisista typeriä kuvitelmia.
Mutta ymmärtäähän sen, että itseään pitää nostaa keksimällä muista ikäviä satuja jos muuhun ei kykene.
Tuo on todella sairas huo rittelija. Ei mene hänellä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikassa ei ole koskaan mitään järkeä. Sanotaan yhtä, mutta tehdään toista. Valehtelun mestareita.
Tavalliset, normaalit miehet ovat niitä halutuimpia.
Jos Cheek saa 10000 matchiä ja tavallinen mies kaksi, niin Cheek on haluttavampi
Cheekin tunnistaa monin, monin, moninkertainen määrä naisia. Tietysti hän saa enemmän matcheja.
Tämä Jere on tainnut itse kertoa kyvyttömyydestään sitoutua ja siitä, kuin haastavaa elämä on ollut hänelle. Ei mikään määrä mätsejä siinä kohtaan auta. Se joku, joka saa sen kaksi, tai vaikka yhden, mutta jonka haluaa ja saa parisuhteeseen, on monin verroin onnekkaampi.
Mut toki jos haluat vain paneskella ympäriinsä, on kateus Jereä kohtaan ymmärrettävää.
Onko tämä kyläpyörä sama. kuin kaupunkipyöra? Onko se sähköpyörä vai manuaalinen? Miten sen saa käyttöön? Tarvitaanko älypuhelin? Kyselee vanha täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella optimistinen GenZ:n suhteen. He vaikuttavat olevan tympääntyneitä 1980-luvulla syntyneiden vapaaseen seksuaalisuuteen, joka on aiheuttanut muun muassa heidän vanhempiensa sukupolven avioerot ja jättänyt heihin pysyviä traumoja
"...1980-luvulla syntyneiden vapaaseen seksuaalisuuteen, joka on aiheuttanut muun muassa heidän vanhempiensa sukupolven avioerot..."???
Miten tää näiden seksuaalisuus on aiheuttanut vanhempiensa erot?
1980-syntyneillä on lapsia ja he eroavat massoittain. Heijastuu heidän lapsiensa eli GenZ:n traumoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista nyt jo kokemuksesi. Naiset arvostavat miehen luonnetta ja sitä, miten mies suhtautuu muihin ihmisiin. Jos tuollainen ihmisten arvottaminen ja tuomitseminen tulee ilmi, karkottaa se monet naiset. Riippumatta siitä, koskeeko se tuomitseminen naista itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huoli kyläpyörää mutta kuitenkin sellaista polkisi/polkee, hyi hlvetti mitä tekopyhyyttä miehiltä
Äläpäs nyt tee oletuksia omasta päästäsi. Ja miksi sinua liikuttaa ketä hän polkee?
Ymmärtämisen haasteita vaihteeks. Eihän tuo kirjoittaja ollutkaan siitä kiinnostunut, ketä polkee. Vaan niistä kaksoinstandardeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaleilla ihmisillä on tapana keskustella avoimesti keskenään. Minä olen yleensä sanonut, että en halua edetä sänkyyn heti alussa, myös moni nainen on sanonut samaa ja se omalta osaltaan poistaa jännitystä ihmisten väliltä. Ei asia tietenkään välttämättä tule esiin ekoilla treffeillä. Siis normaaleilla ihmisillä. Kyläpyörillä asia on taas aivan toisenlainen, eli yleensä kaikki tapahtuu siten, että nainen lähtee baariin, juo itsensä vahvaan humalaan, alkaa panettaa, lähdetään jonkun jantterin mukaan, pannaan, aamulla ei muisteta panosta mitään, hävettää, kun neitsyys meni eikä muista miltä se tuntui, miesviha alkaa kyteä, sama kuvio toistuu joka viikonloppu, 20 vuoden jälkeen nainen löytää itsensä pilkkaamasta ja vihaamasta miehiä ja naisia, jotka ensin tutustuvat kunnolla selvinpäin ja menevät vasta kuukausien päästä ensimmäisen kerran sänkyyn ja naiset saavat voimakkaita orgasmeja toisin kuin kyläpyörät.
Voi luoja näitä sun tekstejäs. Kaikesta tulee ilmi, ettet pahemmin tunne ihmisiä, miehiä tai naisia. Paitsi kuvitelmissas (näihin olemme ikävä kyllä saaneet tutustua).
Ymmärräthän, että jos menettää neitsyyden humalapäissään, ei ole kyläpyörä. On vain jonkun idiootin hyväksikäyttämä. Humalaista kun ei saa hyväks käyttää.
Body count toimii viehättävyydessä käänteisesti sukupuolittain. Eli naisella kiinnostavin on body count on 0 ja miehellä sitä saa olla enemmänkin. Toivoisin itsekin, että sama asteikko pätisi molempiin sukupuoliin, jolloin incel-luuserit (bc = 0) olisivat kaikkein halutuimpia. Nythän he syrjäytyvät massoittain ja heidän tragediansa on aikamme suurin yhteiskunnallinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?
Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan.
Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.
Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.
Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...
Miten tämän hommaasinäkinvaimoaasiatamiehen saisi täältä pois? Tai edes keksimään jotain uusia tarinoita. Niin kulunutta ja nähtyä nää hänen fantasiansa...tai tulis edes se mieikuvitusaasiavaimo lapsineen takas. Mieluummin niitä tiluksien katseluita, kuin hänen päänsisäistä muuta ala-arvoista...
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana mitä törkyä tuo yksi taas suoltaa.
Puutteessa, kun mielikuvitusvaimokin jätti.
Odottakaa avioliittoon, niin seksielämänne on tutkimusten mukaan parempaa ja pystytte sitoutumaan suhteeseenne. Seksuaalisen kokemuksen kerryttäminen on verrannollinen kovien huumeiden käyttöön, minkä jälkeen arkiseksi ei tunnu missään.
"Kuulemma".
Joo, kuulemma on niin, että kun seksikumppaneita kertyy useampia, niin nainen lakkaa jostain syystä pesemästä persettään ja muuttuu huonommaksi seksissä niin, ettei osaa enää rauhassa itse syttyä ja lämmitellä kumppaniaan. Jostain syystä kokemattomuus seksissä tekee ihmisen taitavammaksi sekä seksissä että hygieniassa.
Eikun mitä v'ttua, miten sä edes itse uskot näihin horinoihin?