Miksi aina yh-naisen lapsi on "erityis"lapsi?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yksinhuoltajat ovat pääasiassa narsistisia vieraannuttajia. Valehtelevat ja keksivät ongelmia lapselle, joilla pahoinpitelevät ja kontrolloivat heitä. Ks. Münchhausen by proxy.
Rikolliset isät ulisee ja valehtelee, projisoi omaa narsismiaan kunnollisiin yh äiteihin jotka korjaa jäljet. Suurin osa yh äideistä ihan kunnollisia ja empaattisia. Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa.
Ennen kuin hyökkäät lapsen isän ja äitipuolen kimppuun, mieti, mitä sinä biologisena äitinä teit tai et tehnyt.
Estän rikollisten pääsyyn lapseeni. Se ei ole vieraannuttamista. Älä tee rikoksia vaan ole kunnollinen isä. Oman lapseni isällä on rikosrekisteri joten hän ei voi väittää että minä valehtelen kun hän valehtelee itse! Ja joo se äitipuoli samanlainen roskasakkiin kuuluva alamaailman kieroliero jolle en lastani suo.
“Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa. ”
Ketä tämä kohta kuvailee?
Koko tuo teksti on allegoria naisten typeryydelle. Meni tekemään lapsen rikolliselle ja nyt valittaa kun lapsen isä on rikollinen.
Isä on usein se heikoin lenkki uusissa erityislapsiperheissä. Alkuun ollaan niin kovin innoissaan hankkimassa lapsia mutta jos ne vaativatkin sitten enemmän sitoutumista niin into loppuu ja perhe menee vaihtoon kuin vanha auto. Etenkin jos taustalla on ollut tarkoitus hankkia statuslapsi, erityislapsella ei oikein voi elvistellä sukulaisille ja tuttaville.
yleensä nämä erityislasten yh-äidit ovat itse hoitoalalla, joten tiesivät jo opiskellessaan olevansa alinta kuraa. silti valitsivat porsia ja levittää huonoja geenejään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi somaliperheet saavat 100x useammin autistilapsen? Somaliassa eivät saa. Vain maissa joissa on hyvä sosiaaliturva.
Ehkä siellä ei saa diagnoosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi somaliperheet saavat 100x useammin autistilapsen? Somaliassa eivät saa. Vain maissa joissa on hyvä sosiaaliturva.
Ehkä siellä ei saa diagnoosia.
En ole käynyt Somaliassa, mutta kyseinen maa ei ole varsinaisesti tunnettu yhteiskunnan toimivuudesta, sosiaaliturvasta tai korkeasta teknologiasta.
Siksi, että se yh-kyläpyöräkin on "erityisnainen".
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiä vaivaa kun ne tekee jostakin naisesta "kyläpyörän", eikö miehillä ole mitään itsekontrollia, hyväksikäyttävät jotakin naista tarpeidensa tyydyttämiseen, varatutkin ja sitten kaksinaismoralistisesti esittävät että se nainen on siinä likainen kyläpyörä. Älkää tehkö kenestäkään naisesta kyläpyörää, hankkikaa selkäranka ja itsekontrollia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olot huonosti kasvatettu kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Koivukylän 🐖
Vierailija kirjoitti:
yleensä nämä erityislasten yh-äidit ovat itse hoitoalalla, joten tiesivät jo opiskellessaan olevansa alinta kuraa. silti valitsivat porsia ja levittää huonoja geenejään.
Sinä taidat itse olla alinta kuraa kun puhut noin muista ihmisistä, täysin puuttuu sinulta käytöstavat. Eikö sinua kukaan kasvattanut ja jos kasvatti niin huonoa työtä teki.
Vierailija kirjoitti:
Niiden isät on todiste siitä, että huonoinkin mies saattaa päästä söhimään kerran.
Niiden äidit on todiste siitä, että huonoinkin mt-nainen saattaa saada kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yksinhuoltajat ovat pääasiassa narsistisia vieraannuttajia. Valehtelevat ja keksivät ongelmia lapselle, joilla pahoinpitelevät ja kontrolloivat heitä. Ks. Münchhausen by proxy.
Rikolliset isät ulisee ja valehtelee, projisoi omaa narsismiaan kunnollisiin yh äiteihin jotka korjaa jäljet. Suurin osa yh äideistä ihan kunnollisia ja empaattisia. Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa.
Ennen kuin hyökkäät lapsen isän ja äitipuolen kimppuun, mieti, mitä sinä biologisena äitinä teit tai et tehnyt.
Estän rikollisten pääsyyn lapseeni. Se ei ole vieraannuttamista. Älä tee rikoksia vaan ole kunnollinen isä. Oman lapseni isällä on rikosrekisteri joten hän ei voi väittää että minä valehtelen kun hän valehtelee itse! Ja joo se äitipuoli samanlainen roskasakkiin kuuluva alamaailman kieroliero jolle en lastani suo.
“Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa. ”
Ketä tämä kohta kuvailee?
Koko tuo teksti on allegoria naisten typeryydelle. Meni tekemään lapsen rikolliselle ja nyt valittaa kun lapsen isä on rikollinen.
Sinä olet kiusaaja ja huonosti kasvatettu typerys itse kun et mitään ymmärrä siitä, että miten rikolliset voi naisten elämään päästä. Minä en tietoisesti ole rikollisen kanssa lasta tehnyt. Kysyin onko hänellä rikosrekisteriä johon hän vastasi että ei ole, eli hän valehteli. Ymmärrätkö typerys? Rikollisilta myös pyyhkiytyy tietyn ajan päästä rikosrekisteri joten naisen on vaikea tietää edes rekisteriä pyytämällä mitä taipumuksia miehellä voi olla.
Kyllä erityislapsia on myös ydinperheissä, mutta heistä ei useinkaan tehdä juttuja mediaan. Suurempi ongelma on erityislasten suuri määrä ylipäätään (mistä johtuu, että niin moni lapsi tarvitsee erityistä tukea?) ja erojen suuri määrä (miksi molemmat vanhemmat eivät sitoudu täysillä perheeseen?).
Koska yh-nainen tavallisesti pilaa lapsensa. Lapsi usein kasvaa kieroon ilman isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden isät on todiste siitä, että huonoinkin mies saattaa päästä söhimään kerran.
Niiden äidit on todiste siitä, että huonoinkin mt-nainen saattaa saada kerran.
Suomessa kaikki hyvät ja parhaat ihmiset saa mt ongelman, täällä on niin paljon huonosti kasvatettuja kiusaajia, näkeehän sen täälläkin palstan kommenteista, ei mitään tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä erityislapsia on myös ydinperheissä, mutta heistä ei useinkaan tehdä juttuja mediaan. Suurempi ongelma on erityislasten suuri määrä ylipäätään (mistä johtuu, että niin moni lapsi tarvitsee erityistä tukea?) ja erojen suuri määrä (miksi molemmat vanhemmat eivät sitoudu täysillä perheeseen?).
Lasten erityisyydet tulevat luultavasti vahvemmin esille näissä uusissa kouluissa, jotka eivät muutenkaan ole rakennettu lapsiystävällisesti. Aikaisemmin pienissä maalais ja kyläkouluissa on varmaankin ollut stressittömämpää erityisillä olla. Nyt kun ihmiset on pakotettu asumaan isoihin kaupunkeihin ja lapset jättikouluissa niin erityiset ei enää pärjää. Huonoja poliittisia päätöksiä tehty kun on keskitetty liikaa kaikkea isoihin kaupunkeihin. Kyllä minunkin nepsy lapsi olisi pärjännyt ja ollut onnellisin maalla asuessa, mutta ei siellä enää ole kouluja eikä palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta pitihän teidän saada taas naisvihaketju aikaseks.
Älä jaksa. Tuolla on ihan äly paljon ihan paskoja vanhempia, jotka yrittää ulkoistaa kaiken päiväkodille tai koululle, sen sijaan että olisivat itse läsnä, välittäisi ja opettaisi pitkäjänteisesti miten yhteiskunnassa toimitaan ja miten pettymyksiä kestetään. Sit kun nää asiat hoidetaan kotona päin vittua, meillä kulkee tuolla kaduilla räjähdysherkkiä ihmisiä, joiden pettymyksensietokyky on nolla. Sit ihmetellään kun ne ei saa kavereita, eikä tule kenenkään kanssa toimeen. Haetaan penskalle joku diagnoosi ja syytetään ongelmia "neuroepätyypillisyydestä”.
Ja sitten kun se yh:n lapsi sattuukin olemaan täydellinen (terve, kaunis, älykäs, lahjakas, menestyvä, suosittu kaveri, harrastava), niin sossutantat yrittää kilvan keksimällä keksiä virheitä lapsessa, ja oikeasti kampittaa sitä lasta ja yh-äitiä. Nyt aikuisena lapsi, jota yritettiin lapsena väkisin huostaanottaa, on yhteiskunnan huipulla. Yh:n kasvatus ei aikoinaan sitten kelvannut millään, vaikka sillä tyylillä kasvatettiin erittäin menestyvä ja pidetty ihminen.
Aina oletetaan automaattisesti, että yh on paska vanhempi. Oikein poliisin ja oikeuden avulla piti takoa sossutanttojen päähän, ettei muuten ole.
Sossutantat pitää laittaa Suomessa ruotuun, ei ne mitään Jumalia ole. Uusia lakeja säätämään, että eivät voi enää mielivaltaisesti huseerata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat itse olla alinta kuraa kun puhut noin muista ihmisistä, täysin puuttuu sinulta käytöstavat. Eikö sinua kukaan kasvattanut ja jos kasvatti niin huonoa työtä teki.
Naiset eivät pidä siitä, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Mikä muu on uutta?
Eikä naiset ikinä tee virheitä...