Miksi aina yh-naisen lapsi on "erityis"lapsi?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yleensä nämä erityislasten yh-äidit ovat itse hoitoalalla, joten tiesivät jo opiskellessaan olevansa alinta kuraa. silti valitsivat porsia ja levittää huonoja geenejään.
Sinä taidat itse olla alinta kuraa kun puhut noin muista ihmisistä, täysin puuttuu sinulta käytöstavat. Eikö sinua kukaan kasvattanut ja jos kasvatti niin huonoa työtä teki.
Emakko sen porsi.
Erityislapsen veroprosenttia pitäisi korottaa aikuisena, koska häneen on käytetty lapsena enemmän resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yksinhuoltajat ovat pääasiassa narsistisia vieraannuttajia. Valehtelevat ja keksivät ongelmia lapselle, joilla pahoinpitelevät ja kontrolloivat heitä. Ks. Münchhausen by proxy.
Rikolliset isät ulisee ja valehtelee, projisoi omaa narsismiaan kunnollisiin yh äiteihin jotka korjaa jäljet. Suurin osa yh äideistä ihan kunnollisia ja empaattisia. Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa.
Ennen kuin hyökkäät lapsen isän ja äitipuolen kimppuun, mieti, mitä sinä biologisena äitinä teit tai et tehnyt.
Estän rikollisten pääsyyn lapseeni. Se ei ole vieraannuttamista. Älä tee rikoksia vaan ole kunnollinen isä. Oman lapseni isällä on rikosrekisteri joten hän ei voi väittää että minä valehtelen kun hän valehtelee itse! Ja joo se äitipuoli samanlainen roskasakkiin kuuluva alamaailman kieroliero jolle en lastani suo.
“Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa. ”
Ketä tämä kohta kuvailee?
Koko tuo teksti on allegoria naisten typeryydelle. Meni tekemään lapsen rikolliselle ja nyt valittaa kun lapsen isä on rikollinen.
Sinä olet kiusaaja ja huonosti kasvatettu typerys itse kun et mitään ymmärrä siitä, että miten rikolliset voi naisten elämään päästä. Minä en tietoisesti ole rikollisen kanssa lasta tehnyt. Kysyin onko hänellä rikosrekisteriä johon hän vastasi että ei ole, eli hän valehteli. Ymmärrätkö typerys? Rikollisilta myös pyyhkiytyy tietyn ajan päästä rikosrekisteri joten naisen on vaikea tietää edes rekisteriä pyytämällä mitä taipumuksia miehellä voi olla.
Menit. Sänkyyn. Rikollisen. Kanssa.
Mikä tuosta on vaikea ymmärtää?
Tälleihän se tietenkin meni: "Moi, mä oon Jaska, linnakundi ja sairas luonne. Haluatko tehdä mun kanssa lapsen, jonka hylkään? Kunhan on kehissä uusi rikollinen ja häiriintnyt mimmi, niin vaadin sitten tietenkin tapaamisoikeuden. En kerro, missä sen lapsen kanssa luuhataan." (eri)
Ei se noin mennyt. Sinä et ymmärrä. Rikollinen valehteli. Hän väitti, että ei ole tehnyt rikoksia. Lue tämä teksti niin monta kertaa kuin on tarve, jotta aivosi lopulta sisäistävät sen: rikollisilta myös poistuu rikosrekisteri tietyn ajan kuluttua. Ei meillä naisilla ole kunnollista suojaa rikollisilta.
Ymmärrän hyvin. Tarkoitin tuon Jaska-jutun sarkastisesti sille yhdelle typerykselle, jonka mielestä nainen saa syyttää kaikista ongelmista vain itseään. Siitäkin jos lapsen isästä tulevaisuudessa tulee rikollinen (tai menneisyydestä löytyy salaisuuksia).
Eli naisella ei ole mitään vastuuta omista tekemisistään ja valinnoistaan. Näin pitkälle on jo tultu.
Eiköhän omat lapsesi ole piakkoin yh-lapsia, kun se Aasiasta itsellesi raahaama palvelijatar kyllästyy konservatiivisesti puurtamaan perheen eteen sinun käyttäessä aikasi ventovieraiden naisten tauottomaan solvaamiseen. Mikä saalis! Kannattikohan jättää kotimaa moisen takia?
Yh mammat todistavat olevansa....niin
Varmaan parikin syytä. Ensinnäkin nepsyys periytyy, jolloin moni nepsyn vanhempi on itsekin nepsy. Se voi vaikuttaa kykyyn ylläpitää parisuhdetta - voi olla impulsiivisuutta tai sitten vain hyvin rasittava kumppani. Toinen asia on tosiaan tuo, että erityislasten isät katoavat kuvioista.
Pitäähän sitä nyt olla edes jotain erityistä.
Vierailija kirjoitti:
No lapseni oli nepsy jo kun olin naimisissa hänen isänsä kanssa. Isä ei osannut yhtään toimia autistinen lapsen kanssa. Tästä aiheutui riitoja jatkuvasti, toki myös muissa asioissa oli ongelmia. Jätin mieheni lopulta. Eron jälkeen isä hylkäsi lapsensa koska lapsi oli niin haastava. No olen sitten yh.
Tutkittu on että nepsy perheissä tapahtuu enemmän avioeroja.
Millä tavalla se sun arki parani eron jälkeen, kun joudut tekemään kaiken yksin?
Mun työkaveri sai 1980-luvulla lapsen tunisialaisen miehen kanssa. Lapsi oli 6-vuotias kun sairastui diabetekseen ja tällöin isä hylkäsi lapsensa, kun se diabetes oli niin iso juttu hänen kulttuurissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lapseni oli nepsy jo kun olin naimisissa hänen isänsä kanssa. Isä ei osannut yhtään toimia autistinen lapsen kanssa. Tästä aiheutui riitoja jatkuvasti, toki myös muissa asioissa oli ongelmia. Jätin mieheni lopulta. Eron jälkeen isä hylkäsi lapsensa koska lapsi oli niin haastava. No olen sitten yh.
Tutkittu on että nepsy perheissä tapahtuu enemmän avioeroja.
Millä tavalla se sun arki parani eron jälkeen, kun joudut tekemään kaiken yksin?
En ole sama, mutta uskoisin että ns. mieslapsen kanssa äiti joutuu tekemään parisuhteessakin kaiken yksin. Eli miehen heivaamisen myötä vain vapautuu jaksamista ja energiaa. Jos on nalkuttava mies, niin saa myös elää sellaista arkea mikä palauttaa, eikä tarvitse tanssia miehen pillin mukaan.
Jopas siinä olikin paljon diagnooseja. Noillahan irtoaa vaikka mitä Kelan tukia + sitten kaikki muut tuet. Eipä tarvitse äipän töitä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi somaliperheet saavat 100x useammin autistilapsen? Somaliassa eivät saa. Vain maissa joissa on hyvä sosiaaliturva.
D-vitamiinin puute raskausaikana. Tummaihoisten pitää syödä paljon enemmän D-vitamiinia täällä. Autismia ilmeisesti oikeasti ilmenee tämän takia enemmän tummaihoisilla pohjoisessa! Melko tuore löytö. Ohjeistuksia on muutettu.
Voisikohan se olla niinkin. Että heidät onkin tarkoitettu asumaan vähän lämpimimmillä pituuspiireillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri sai 1980-luvulla lapsen tunisialaisen miehen kanssa. Lapsi oli 6-vuotias kun sairastui diabetekseen ja tällöin isä hylkäsi lapsensa, kun se diabetes oli niin iso juttu hänen kulttuurissaan
Tuo nainen sai ihan mitä tilasi. Siinä olis peiliin katsomista.
Hyvin harva mies jaksaa hoitaa ja kasvattaa erityislasta. Siksi äiti jää monessa perheessä yksin kantamaan vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva mies jaksaa hoitaa ja kasvattaa erityislasta. Siksi äiti jää monessa perheessä yksin kantamaan vastuuta.
Naisethan aina valitsevat ne parhaat miehet. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Koska erityislasten isät lähtevät karkuun.
Niinpä! Jos nainen saa terveen, normaalin lapsen, miehen ei tarvi lähtä karkuun erikoishoitoa ja - hoivaa, erikoiskohtelua vaativaa lasta, 10 kertaa raskaampaa arkea ja 10 kertaa hankalampaa lasta. Helpompi häipyä jatkamaan omaa elämää ja kaivaa kuvetta, maksaa elarit.
Vierailija kirjoitti:
Jopas siinä olikin paljon diagnooseja. Noillahan irtoaa vaikka mitä Kelan tukia + sitten kaikki muut tuet. Eipä tarvitse äipän töitä hakea.
Itse kylläkin ajattelin töihin mennä ja olenkin töissä ollut vaikka minulla on nepsy lapsi. Olen tehnyt luultavasti paljon raskaampaa työtä kuin sinä ja pidempiä tunteja. Oletko kenties joku helpolla päässyt suojatyöpaikkalainen?
Vierailija kirjoitti:
Erityislapsen veroprosenttia pitäisi korottaa aikuisena, koska häneen on käytetty lapsena enemmän resursseja.
Erityislapsiin tarkoitettuja resursseja ei kylläkään ole korvamerkitty eikä aina käytetä erityislapsiin, esim eräs opettaja kertoi opettaneensa uskontoa koulussa erityislapsille tarkoitetuilla rahoilla. Että siksi niitä resursseja ei ole kun ne käytetään muuhun ja tyynnytellään sillä rikkaampia erityislasten vanhempia, että muka suodaan resursseja jota ei todellisuudessa käytetä siihen mihin on tarkoitettu. Ja se on myös fakta että erityiset työllistää ison määrän erilaisia ammattilaisia kuten erikoislääkäreitä, terapeutteja, ohjaajia, avustajia, sosionomeja ym ym. joten miks erityisten pitäisi maksaa korkeampaa veroa kun heillä on erittäin hyvin muita työllistävä vaikutus.
Erityislapsi kuormittaa parisuhdetta, mikä johtaa usein eroon.
Se nyt on ihan sama missä noin moniongelmainen lapsi on... koulua on turha käydä kun ei tuosta paskakasasta enää ihmistä saa. Nyt täytyy vain toivoa että lapsi ymmärtää itse poistaa itsensä maan päältä. Kukaan ei jää tollasia kaipaamaan.
Onkin varmaan onnistunut sinulta sataprosenttisesti. Naissuhteiden "väistely".