Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina yh-naisen lapsi on "erityis"lapsi?

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Miten saataisiin tänne Suomeen syntymään terveitä lapsia joilla ei olisi näitä erityislapsien ominaisuuksia?

Naiset huolehtivat osaltaan että lapsilla on isät myös syntymän jälkeen ettei niistä tule yhteiskunnan tuilla elätettäviä erityislapsia.

Vierailija
202/208 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain avauksen, mutta ekana tulee mieleen, että yleensä kai ihmiset eivät halua leimautua, mutta jos erityislapsista saa jotakin lisärahaa, niin sellainen varmasti houkuttelee.

-Ulkosuomalainen jo kauan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee jonkun diagnoosin niin voi nostaa korotettuja tukia, itse en tuota ymmärrä ja tuntuu että 80% adhd ja nepsyistä, sekä mitä näitä muita trendisanoja on, ovat pelkkää keksittyä sepitystä perseelleen menneelle kasvatukselle. T.yh

Vierailija
204/208 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein miehen psyyke ei vain kestä sairasta/vammaista lasta, vaan menee sieltä mistä aita matalin. 

Entisillä naapureilla oli kolme lasta vain yksi terve, kaksi muuta toinen lievästi kehitysvammainen ja toinen mongoloidi. Mongoloidi asui vanhempiensa kanssa, kyllä isä ja äiti. Minä säälin näitä vanhempia yli 30 vuotta tuon yhden kanssa joutuneet elämään, kävi mielessä että minä voisin vain jättää menemättä kotiin joku päivä, ja olen nainen 

Vierailija
205/208 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähtökohtaisesti yhden vanhemman perheessä kasvaneet lapset ole ihan tavallisia. Barack Obama on esim. yhden vanhemman perheestä, ja ihan fiksulta vaikuttaa. Eiköhän kyse ole enemminkin, siitä että itse nepsy-äidit eivät pysty luomaan kestäviä parisuhteita, ja heidän nepsy-piirteitä on myös heidän lapsissa, eikä niin että yh-äitiys olisi haitaksi lapselle.

Vierailija
206/208 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Saman olen huomannut kun olen treffaillut yh-äitejä. 

Aika luodin väistämistähän se tuo parin etsiminen on.

M47

On se varmaan raskasta yrittää löytää vastaavanlainen helmi kuin mitä itse on.

Vierailija
207/208 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin saatiin taas yksi typerä keskusteluketju riitelemään aiheesta miehet vastaan naiset. Ja huomenna sitten eläinvihaajat vastaan eläinrakkaat.

Keksikää nyt vit*tu jotain uutta. 

Vierailija
208/208 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Sukulaisnainen jäi miehen kuoltua 10 lapsen yksinhuoltajaksi. Ei yhtään erityislasta, ja nykyään kaikki kasvaneet tavallisiksi aikuisiksi.

Älä nyt pilaa suomi-incelin ulinaa faktoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan