Mitä viette päiväkodin kevätjuhlaan hoitajille?
Vinkkejä otetaan vastaan :) Kuudelle hoitajalle pitäisi jotain keksiä.
Kommentit (64)
jouluna saivat jokainen n. 10e arvoiset dermosilin kosmetiikkalahjapakkaukset ja nyt aion ostaa kullekin myös about kympillä jotain pientä kivaa pentikiltä. nämä annetaan kevätjuhlissa.
lisäksi ajattelin viedä viimeisenä eskaripäivänä koko pk:n henkilökunnalle jonkin sortin herkkukorin arvoltaan ehkä 15e.
Olen saanut myös monenlaista vuosien aikana, ihania juttuja mutta myös niitä " turhia" .
Parhaat muistamiset jotka olen lapsilta saanut ovat juuri ne lasten piirtämät kortit, jotka tallennan kansiooni, niitä on mukava joskus katsella, ihan oikeasti.
Jos sitten välttämättä jotain lahjaa pitäisi toivoa niin se olisi jotain syötävää, kahvia, teetä tms käyttötavaraa. Lasten kanssa on joskus syöty kakkua viimeisen hoitopäivän kunniaksi :-) Kivoja juttuja!
Kahden lapsen luokanvalvojat saavat taimitarhalta ostetut yrtit kauniisti pakattuina. Kortit ovat aina itsetehdyt.
Koko pk:n hlökunta saa herkkukorin. Ovat olleet siitä aivan otettuja joka kerta :-)
Musta on itsestäänselvää muistaa jollain tavalla niitä henkilöitä, jotka osallistuvat lasteni kasvattamiseen.
Lastentarhanope täällä on sitä mieltä, että muumimukit on ihan kivoja, olen saanut niitä useita vuosien aikana ja niitä käytetään meillä kotona paljon! Mutta tosiaankin nuo tiimarimukit vois jäädä antamatta... itse ajattelin viedä lasteni hoitajille marimekon servettipakkaukset itsetehtyjen korttien kera - lapsia ja hoitajia on yhteensä 8, joten tuollainen 5e/ hoitaja on ihan hyvä. Ja kesällä lautasliinoja kuluu grillatessa... ja ehdottomasti haluan muistaa ja kiittää hyvästä hoidosta lasteni hoitajia!!!
Ja vien kun jäädään lomalle, koska muksun päikyssä ei ole kevätjuhlaa.
Samaa pähkäilen vielä itsekin. Tosin en tiedä, onko kevätjuhlia, mutta jotain pientä kivaa haluan tytön kanssa antaa hoitajille. Varmaan jotain pientä paikallista käsityötä tai muuta tuotetta...
Kuusi hoitajaa kuulostaa jo niin paljolta, että ehkä nämä meidän ehdotukset menee " yli" , mut me ollaan ostettu usein esim. kevätkukkakassi (tyyliin 8 orvokkia kassissa) tai sitten joku kiva kippo täynnä karkkeja. Mut ei nuokaan nyt kovin montaa euroa per hlö ole maksanut, ehkä 8 e nuppi korkeintaan, mut jos noin monelle pitäisi ostaa, niin ehkä saattaisin ostaa vielä edullisemmat, kuten tuo gerbera tai sitten joku hyvälaatuinen kahvi tai teekin vois olla kiva.
ajattelin ostaa orvokin tai kaksi ja laittaa sen läpinäkyvään kauniiseen pakettiin. Tuntuuhan se naurettavan pieneltä lahjalta, kun jotkut kantavat suuria kukkapuskia, mutta suurperheessä vain nyt on näin.
itse sain aikanaan kaikenlaista roinaa-
haluan ostaa kunnon käyttötavaraa (esim. kahvia)
tai kaunista lahjatavaraa (esim. kynttilöitä)
aion ostaa jotakin Body Shopista, alle kympin per nenä. Jalkavoidetta, käsivoidetta, what ever...
Kuulostaa kivalta. Säilyykö ne jos ostaa jo edellisenä iltana ennen juhlia vai kantsiiko ostaa samana iltana?
(lahjottavia ollut 6 kpl) mutta joskus olen pihistänyt ja vienyt esim pullaa tms. kahvihuoneeseen kortin kera. Jos 9 e maksaa per täti niin kuudesta tulee jo iso potti, tosin mä nyt olen sellaista sorttia, joka vain laittaa kassalla silmät kiinni kun maksun aika tulee :)
Leivon sinne yleensä jotain suolaista ja makeaa, ostan suklaata, marmeladeja, keksejä, kahvia, teetä, servettejä, kynttilöitä tai mitä nyt sattuu kaupassa mieleen juolahtamaan. Lisäksi yksi ruukkukukka pöytää koristamaan.
Tästä on aina tykätty ja hyvin ovat kelvanneet. Tein tämän ratkaisun jo aikoja sitten, koska rahatilanne ei anna myöten ostaa jokaiselle lahjaa erikseen ja lisäksi on tosi vaikea keksiä mitään.
ovat kuitenkin niin tärkeitä tytön elämässä
sitä en tiedä, vienkö toukokuussa vai lomalle jäädessä
Minä joudun pulittamaan lapseni päivähoidosta täyden 200 egen päivähoitomaksun, vaikka olen työllisyyskurssilla (en siis töissä ja tulot olemattomat, mutta avoukolla tulot vähän alle 3000, joten just ja just yhteiset tulot menee yli sen tulorajan), joten mielestäni maksan ruhtinaallisesti noita hoitomaksuja olemattomaan maksukykyyni nähden.
Pitäisikö tässä vielä jostain ihmeestä repiä rahat noihin lahjomisiin ja huom: ukolta ei sellaiseen tipu latin latia, itse joutuisin nekin maksamaan. Mitä, jos en lahjo, joutuuko lapseni " kärsimään" nahoissaan siitä jotenkin päiväkodissa..? =/
toki ole, mutta saan siitä lapsen kanssa iloisen mielen kun voi luontevasti muistaa ja kiittää hyvästä työstä. Saahan ne hoitajatkin palkkaa, mutta muistaminen on mun mielestä mukavaa.
Ideahan on kiittää hyvästä hoidosta. Yhtä hyvin olisin voinut ostaa jotain muuta, mutta en tunne hoitajien makua, niin ajattelin, että lahjakortti on turvallisempi.