Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurina narkkari

Vierailija
14.05.2026 |

Meidän talossa on nyt jonkun hetken asunut nuori nainen, joka pyörittää asunnossaan huumebisnestä. Rapussamme luuhaa ja sekoilee yötä päivät narkkiporukkaa huutamassa ja riehumassa. Poliiseja on soitettu, isännöitsijälle ilmoitettu. Mitä muuta tässä voi enää tehdä kuin muuttaa itse pois? 

Tampereesta on kyllä tullut oikea narkkizombieland.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä naisellisia miehiä siellä. Yksi harrikkamies paikalle. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
142/143 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Tikkurilassa, asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa. 1. Ja 2. kerroksessa seurakunnan tukiasuntoja, vähän ihmejengiä, (en ikinä olisi tämän takia muuttanut tähän taloon jos olisin tiennyt, vuokralla yms) mutta harvoin näkee ja ovat siellä omissa kerroksissa ja rauhallisia niin ei juuri vaikuta. 

Mutta yhdessä asunnossa on kunnon narkki ja ehkä myös kannabiskasvattamo (kuullut kiertoteitä, koska ei päästä vuokranantajaa edes asuntoon), joskus välillä pihan edessä, ja rappukäytävässä törmää peukku-nisteihin, tekee järkyttävän turvattoman olon, ja sen ettei ajattele oma asuinalue on viihtyisä, että en koskaan ole tossa pihalla ja menen salamana aina vain kotiin, viemään roskat tai asioille. 

Välillä olen joutunut kiertämään toisen oven kautta kun toisella ovella 1-3 nistiä haluaa myös rappuun 🙏🤣🤡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pahaa aavistamatta, jossa elelee kaksi päihteidenkäyttäjää. Lisäksi rapussa elelee vanhempi mielenterveysongelmainen nainen, joka kertoi kaikille vastaantulijoille, että rapun muut asukkaat (minä mukaan lukien) ovat päihteidenkäyttäjiä, prostituoituja ja pitävät asunnoissa hirveää mekkalaa. En ole koskaan ollut edes työtön, en ole koskaan kokeillutkaan mitään huumeita, eikä minulla todellakaan ole mitään bileitä. Kun minulle oltiin tuomassa kukkalähetystä ja kukkakauppias ensin soitti kauhuissaan että voiko osoite olla oikea, ja kukkalähetyksen annettuaan juoksi pois, päätin muuttaa taloyhtiöstä. Nyt siinä asunnossa asuu päihteidenkäyttäjiä.