Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurina narkkari

Vierailija
14.05.2026 |

Meidän talossa on nyt jonkun hetken asunut nuori nainen, joka pyörittää asunnossaan huumebisnestä. Rapussamme luuhaa ja sekoilee yötä päivät narkkiporukkaa huutamassa ja riehumassa. Poliiseja on soitettu, isännöitsijälle ilmoitettu. Mitä muuta tässä voi enää tehdä kuin muuttaa itse pois? 

Tampereesta on kyllä tullut oikea narkkizombieland.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tehdä vuokran hyvitys vaatimus, koska isännöitsijä ei piittaa ja kannustaa narkki naapuria ja omistaja vain katosi. Tehkää muutkin. Tässä vuokra tuhat. 

Täälläpäin paikkakuntaa missä asun olen porrassiivooja ja aina silloin tällöin osuu noita huumetaloja, niissä myös haisee pahimmin lika, roska, tunkkaisuus, yleiset tilat siivottomassa kunnossa ja joissakin taloissa ei tee todellakaan mieli yksin siivota mut sinne vaan työnantaja heittää "susille", kerrankin oli tilanne että joku mies möllötti ja selvästi kamoissa ja lähti laahustamaan perässä, oli kyl pelottava tilanne varsinkin kun olen tosi lyhyt ja siro nainen ja tääkin oli yli 180 cm ja roteva... Onneks mitään ei sattunut

Vierailija
122/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa teidän taloyhtiön huumeettomat asukkaat laittaisivat hänen kuriin eivätkä vain lymyilisi omissa asunnoissaan. Eikö siellä ole armeijahenkisiä asukkaita, jotka eivät pelkää vastakkainasettelua huumehörhön kanssa?

jospa..  epäilen, että aihe on sinulle niin kaukainen ja vieras, ettei sinulla ole mitään käsitystä, millainen tilanne pahimmoillaan voi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee nettivinkkiä tai soita poliisille ?

Mitä se auttaisi?

No niinpä, mutta onneksi ilmoitus vauvapalstalle auttaa, ihan ongelmassa kuin ongelmassa. 

Vierailija
124/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kunnon ihmisille, että muuttakaa maalle.

Seuraavassa hallituksessa tullee olemaan huu memyönteisiä puolueita, eli SDP, Vihreät, Vasemmisto ja hyysäys sen kun jatkuu. Maahan muuttajat diilaavat huu meita, kuten Ruotsin tilanteesta olemme vuosia saaneet lukea. Tilanne oli tiedossa, mutta mitään tarpeeksi kovia otteita ei tehty. 

Marinin hallituksen aikana puhuttiin paljon käyttö huoneista. Uskon, että mm. näitä seuraava hallitus laittaa isoihin kaupunkeihin, isolla rahalla. Eli laillistavat laittoman aineen käytön. 

SDP, Vihreät, Vasemmisto ovat  huolissaan vain nisteistä ja viis veisaavat tavallisista kunnon kansalaisista.

Vierailija
125/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vasikka saatana mössöttää fazerin sinistä joka päivä kaksi kiloo ja syyllistää meitä laihoi ollaa muka riehumassa vaik vaan ollaa olemassa ja jutellaan normaalisti normaaliäänee

siellä taitaa nyt asian varsinainen asiantuntija olla paikalla. 

Vierailija
126/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla narkki sukulainen, niin näin hänelle hommataan asuntoa yms. Luultavasti sossu. Toistuvasti. Ja naapurin narkki kaikki ilmaista ja ei käy työssä ja ei halua oppia kieltä ei tarvitse. Itse päihteetön niin kaikki täytyy itse maksaa, jos ei muuten niin velaksi tai säästäen tulee maksaa. Jos laittaa hakemus sossuun tulee kielteinen vihainen vastaus heti. Sellainen on tämä pk-seudulla meno. 

Koko Suomessa samaa. Mun mielestä lakia vois muuttaa, pitäis saada enemmän tukia jos on päihteetön, koska se olisi kannustavaa. Kun käyttää päihteitä tuet menee päihteisiin, jolloin voisi olla niin että sossu maksaisi suoraan vuokran ja muut menot, käteistä ei saisi lainkaan vain maksusitoumuksen ruokaan ja muihin tarvikkeisiin. Kyllä minusta on oikeus rajata sairaan ihmisen rahankäyttöä niin että riippuvuus ei rahoja vie. 

Siis viihdekäyttö on ok kunhan rahat riittää? 

Vierailija
127/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9mm burana auttaa ongelmaan.

Vierailija
128/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaista?

Lisääntynyt  joka kaupungissa..

Vierailija
129/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tohon voi vähän vaikuttaa itse. Esim ei muuta minkään vuokrafirman taloon. 

Omistus-asuntoja ostavat pistävät vuokralle..

Ei koske enään pelkkiä vuokrataloyhtiöitä.

Vierailija
130/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tohon voi vähän vaikuttaa itse. Esim ei muuta minkään vuokrafirman taloon. 

Vuokrafirmoilla on asuntoja melkein joka talossa. Ja myös yksityisellä voi olla narkki vuokralaisena, tai jollain säätiöllä. 

Vierailija
131/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen huumepolitiikka toimii loistavasti.

Mitään muutoksia ei saa tehdä.

Sehän toimii suomessa parhaiten. Huomattavaa kasvua jo kymmeniä vuosia.

Niin pitäisi kiristää tuomioita huomattavasti!

Vierailija
132/132 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kunnon ihmisille, että muuttakaa maalle.

Seuraavassa hallituksessa tullee olemaan huu memyönteisiä puolueita, eli SDP, Vihreät, Vasemmisto ja hyysäys sen kun jatkuu. Maahan muuttajat diilaavat huu meita, kuten Ruotsin tilanteesta olemme vuosia saaneet lukea. Tilanne oli tiedossa, mutta mitään tarpeeksi kovia otteita ei tehty. 

Marinin hallituksen aikana puhuttiin paljon käyttö huoneista. Uskon, että mm. näitä seuraava hallitus laittaa isoihin kaupunkeihin, isolla rahalla. Eli laillistavat laittoman aineen käytön. 

SDP, Vihreät, Vasemmisto ovat  huolissaan vain nisteistä ja viis veisaavat tavallisista kunnon kansalaisista.

Perseloisilla on ollut 3,5 vuotta aikaa tehdä asialle jotain ja mitään ei ole tapahtunut.

Tyhjät kattilatvkolisevat eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä