Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko sitoutumiskammoinen? Miten sanoa ystävällisesti etten kestä jatkuvaa viestittelyä. Olen pirun ahdistunut!

Vierailija
17.03.2024 |

Olen tavallaan kiinnostunut ja haluaisin katsoa miten juttu kehittyy mutta huomaan mitä enemmän toinen ihminen alkaa minusta kiinnostumaan (on ilmaissut jo ihastuneensa) niin rinnassa alkaa tekemään ahdasta. Tulee pakokauhu, tulee pelko, tulee tunne etten ole yhtään mitään ja ehkä minua halutaankin vain satuttaa. Tulee laaja skaala eri tunteita pintaan ja meinaan väsyä ihan totaalisesti pelkästään yhteydenottoihin. 

Sanoin jo, että en jaksa nyt tänään kirjoitella mutta mies jatkaa ja kertoo miten ihana olen, miten olen hänen mielessään, kuinka toivoo kaiken olevan hyvin ja miten paljon haluaisi minua piristää. 

En edes pysty vastaamaan. En pysty avaamaan viestejä ja haluaisin huutaa, että en kestä enempää. 

Mies on oikeasti tosi ihana mutta olemme olleet liian tiiviisti yhteyksissä ja tuntuu ihan fyysisenä pahoinvointina pelkästään se, että joku odottaa minun vastauksiani tai läsnäoloani. 

Mitä teen? Yritän olla tekemättä liian hätiköityjä päätöksiä ja hengittää. Nyt ahdistaa niin, että tekisi mieli vain sanoa, ettei minusta ole minkäänlaiseen suhteeseen varmaan sittenkään mutta en ole varma kadunko sitten kun olen saanut ns akut täyteen taas. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan nätisti ja kertoisin että on pakko elää omaa elämää, ettei voi roikkua puhelimen viestiosiossa jatkuvasti. Ja kertoisin mitä toivon ja jos haluaa jatkaa. Voisi sopia paremmista käytännöistä miten toimitaan viestinnässä, tarkemmin. Toinen sitten jää tai häipyy, jos on ahdasmielinen. Silloin sitä ei kiinnostanutkaan jos katoaa. Tai jos toinen on liian mustis, että siksi viestiosio on yliaktiivinen. -Vaikea ehkä selittää toiselle, mutta kai siitä aiheesta voi keskustella riittävän älykkään kanssa. En antaisi elämää jollekin toiselle, että hän kontrolloi viestein ja ajankäytöllä!

Vierailija
2/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin suoraan nätisti ja kertoisin että on pakko elää omaa elämää, ettei voi roikkua puhelimen viestiosiossa jatkuvasti. Ja kertoisin mitä toivon ja jos haluaa jatkaa. Voisi sopia paremmista käytännöistä miten toimitaan viestinnässä, tarkemmin. Toinen sitten jää tai häipyy, jos on ahdasmielinen. Silloin sitä ei kiinnostanutkaan jos katoaa. Tai jos toinen on liian mustis, että siksi viestiosio on yliaktiivinen. -Vaikea ehkä selittää toiselle, mutta kai siitä aiheesta voi keskustella riittävän älykkään kanssa. En antaisi elämää jollekin toiselle, että hän kontrolloi viestein ja ajankäytöllä!

Alkuun mies sanoi että ei häntä haittaa vaikka ei kuuluisi päivään tai kahteen, että ymmärtää kyllä. 

Nyt on kai ihastunut ja kertoo ajattelevansa minua alituiseen. Ymmärrän että ihastuneena toivoisi kommunikointia tiheämmin. Minulla valitettavasti käy päinvastoin että kiinnostunut lopahtaa ja rintaa puristaa. 

Yritän skarpata että jaksaisin kohta laittaa ystävällisen ja syvällisemmän viestin asiasta hänelle mutta nyt ei tekisi mieli avata lainkaan viestiketjua. Sydämet, kaikki ahdistaa ja haluaisi vain totaalisen hiljaiselon ainakin kahdeksi päiväksi ja sitten voisin katsoa asiaa uudelleen. 

Kyllä tiedän että minun kuuluu asia ottaa puheeksi mutta juuri nyt on liikaa jo kaikki. Etten jaksa yhtään keskustella. Ap

Vierailija
4/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vain tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
5/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota miehen käytöstä sanotaan rakkauspommittamiseksi. Kerro miehelle, että tykkäät hänestä ja haluat jatkaa yhteydenpitoa, mutta tarvitset hieman enemmän tilaa ja aikaa. Jos mies ei ota tästä onkeensa tai loukkaantuu, ette ole toisianne varten. Sinun ei myöskään tarvitse ryhtyä keskustelemaan tästä miehen kanssa tai perustelemaan ylenpalttisesti, vaan riittää, että ilmaiset tarpeesi suoraan, jämäkästi ja kohteliaasti.

Vierailija
6/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota miehen käytöstä sanotaan rakkauspommittamiseksi. Kerro miehelle, että tykkäät hänestä ja haluat jatkaa yhteydenpitoa, mutta tarvitset hieman enemmän tilaa ja aikaa. Jos mies ei ota tästä onkeensa tai loukkaantuu, ette ole toisianne varten. Sinun ei myöskään tarvitse ryhtyä keskustelemaan tästä miehen kanssa tai perustelemaan ylenpalttisesti, vaan riittää, että ilmaiset tarpeesi suoraan, jämäkästi ja kohteliaasti.

Tätä juuri. Kiitos sanan valinnoista. Olen niin väsynyt yhteydenottoihin etten enää jaksa aivoillani miettiä mitä vastaan. Olen siis vähentänyt itse viestittelyä mutta mies lisännyt ja lisännyt. Nyt kun sanoin, etten jaksa tänään niin tulee edelleen säännöllisesti jotain, joihin en kykene yksinkertaisesti sanonaan mitään ja se tuntuu itsestä töykeältä. 

Laitan pian hänelle jonkun viestin ja sitten pistän kiinni enkä avaa koko viestivälinettä ennen kuin ahdistus on lieventynyt merkillisesti. Sitten pystyn myös keskustelemaan jatkosta ja tilanteesta järkevästi mikäli mies on enää lainkaan linjoilla. Ap

Vierailija
7/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku henkinen ongelma sulla selvästi on. Kutsu sitä sitten vaikka sitoutumiskammoksi.

Vierailija
8/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri. Kiitos sanan valinnoista. Olen niin väsynyt yhteydenottoihin etten enää jaksa aivoillani miettiä mitä vastaan. Olen siis vähentänyt itse viestittelyä mutta mies lisännyt ja lisännyt. Nyt kun sanoin, etten jaksa tänään niin tulee edelleen säännöllisesti jotain, joihin en kykene yksinkertaisesti sanonaan mitään ja se tuntuu itsestä töykeältä. 

Laitan pian hänelle jonkun viestin ja sitten pistän kiinni e

Mitä jos et vaan vastaa just heti, jos ei huvita? Vastaa vaikka seuraavana päivänä. 

Vierailija
9/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun ensin miettiä mitä itse haluat ja mitä et halua.

Vierailija
10/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan pia

Näin ajattelin mutta kun viestejä tulee tasaisin väliajoin niin siksi parempi selittää tilanne paremmin. Täytyy katsoa mitä mies vielä vastaa tuohon, ymmärtääkö.

On kovin tärkeää se oma aika itselle, että jos se on toiselle hankala asia niin tulee sekin selväksi tässä. 

Ap 

Vierailija
11/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt tietysti hyvältä vaikuta jos ahdistamaan alkaa. Minuakin nainen pommitti herkeämättä kunnes sain sanottua että ahdistaa eikä minusta ole mihinkään parisuhteeseen. Se pommitus oli aivan kauheaa kun itse en tuntenut oikein minkäänlaista ihastumista. Parisuhteettomuuspäätöksessä olen pysynyt.

Vierailija
12/14 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun olin kyllä tosi kiinnostunut. Mut nyt kun akut on ihan loppu niin en jaksa yhtään. 

Myös pelottaa liika etenemisen ja samalla kyllästyttää. Mietin myös jos tässä on jotain hämärää mutta en vain näe sitä. Ap 

Vierailija
13/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luottaa omiin tuntemuksiin, et tuntisi noin, jos kaikki on kunnossa.

Vierailija
14/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kertaakaan edes tavanneet? Puhut vain viestittelystä. Kuinka hyvin tunnette?

Joka tapauksessa kuullostaa rakkauspommitukselta ja sinua ahdistaa silloin syystäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi