Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurina narkkari

Vierailija
14.05.2026 |

Meidän talossa on nyt jonkun hetken asunut nuori nainen, joka pyörittää asunnossaan huumebisnestä. Rapussamme luuhaa ja sekoilee yötä päivät narkkiporukkaa huutamassa ja riehumassa. Poliiseja on soitettu, isännöitsijälle ilmoitettu. Mitä muuta tässä voi enää tehdä kuin muuttaa itse pois? 

Tampereesta on kyllä tullut oikea narkkizombieland.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tekee jotain epätoivoisesti että saisivat ylihintaiset vuokrat maksettua, vaikka rikoksia, mutta toiset vaan odottelee milloin joutuvat lastensa kansas kadulle. Passiivisina odottelevat, eivät varasta mitään tai yritä parantaa tilannetta, kuvittelevat että joku tulee ja pelastaa. 

Nämä huumeita myyvät taistelee elämänsä puolesta etteivät joudu kadulle.

Ei kaikki aineita siksi käytä että rahaa olisi, tässä asuu yksi narkki jolle isä maksaa kaiken ja lienee välitystili sossun kautta. Kun vanhemmat /sossu maksaa niin oppii ettei tarvitse itse tehdä mitään eikä ota vastuuta. Ei edes tarvitse oppia maan kieltä, jopa Ruotsissa joutuu oppia on vaatimus. Lisäksi sossut asuttaa vihaisia narkkareita toisten viereen. En tarkoita omissa oloissa olevia, vaan niitä jotka riehuu ja tappelee, joista haittaa muille. Vantaalla sellaista. 

Vierailija
102/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla sama meno, mutta tässä isännöitsijä tykkää. Alkoi puolustaa narkkia joka riehuu ja polttaa. Päihteetön ei saa edes valittaa enää, kielsi. Poliisi ei tee mitään tällä alueella on kuin ns. vapaakaupunki. Vuokranantaja katosi tietysti, ei vastaa kun vuokrarahat viety niin ei vastuuta. Biletys ja ainepolttelu jatkunut vuosia ja myös tappelu äänet. 

Joku sukulainen se häirikkö.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttö on kasvanut ainakin 30 vuotta. Jo ysärillä asiantuntijat sanoivat että kasvavalle huumeongelmalle pitää tehdä jotain. Vielä ei ole tehty mitään eikä näytä siltä että päättäjät tekisivät jotain. Voi sanoa aika suurella varmuudella että huumeongelma menee vielä paljon pahemmaksi ennen kuin sille tehdään mitään.

Vierailija
104/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla narkki sukulainen, niin näin hänelle hommataan asuntoa yms. Luultavasti sossu. Toistuvasti. Ja naapurin narkki kaikki ilmaista ja ei käy työssä ja ei halua oppia kieltä ei tarvitse. Itse päihteetön niin kaikki täytyy itse maksaa, jos ei muuten niin velaksi tai säästäen tulee maksaa. Jos laittaa hakemus sossuun tulee kielteinen vihainen vastaus heti. Sellainen on tämä pk-seudulla meno. 

Vierailija
105/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkari ei ole pahin naapuri. Eräs porukka ei ole 500 vuoden aikana oppinut käyttäytymään ihmisten tavalla.

Just mietin pari päivää sitten että nää ois kyllä melkein pahempi vaihtoehto naapurina. 

Omasta kokemuksesta nää jotka eivät tapojaan muuta ovat helppoja naapureita, omiensa kesken he aikaa viettävät ja tappelevat. Narkit on arvaamattomia ihan kaikille. 

Vierailija
106/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vantaalla sama meno, mutta tässä isännöitsijä tykkää. Alkoi puolustaa narkkia joka riehuu ja polttaa. Päihteetön ei saa edes valittaa enää, kielsi. Poliisi ei tee mitään tällä alueella on kuin ns. vapaakaupunki. Vuokranantaja katosi tietysti, ei vastaa kun vuokrarahat viety niin ei vastuuta. Biletys ja ainepolttelu jatkunut vuosia ja myös tappelu äänet. "

Sellaisia isännöitsijöitä on nähty, jotka itsekin käyttivät päihteitä. Taloyhtiöt menivät todella huonoon kuntoon, kun kukaan ei huolehtinut rakennuksista. Narkkarit käyttivät päihteitä, kunnes kuolivat nuorina.

Vierailija
107/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Parhaassa tapauksessa voit käydä itse ostamassa sieltä jotakin.

Vierailija
108/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis vuokra ei ole tae ettei olisi narkkeja naapurissa. Itse maksan tuhat pk-seudulla ja talo silti täynnä narkkeja ja Airbnb asuntoja vaihtuvia asukkaita, polttaminen myös sallittu. Lisäksi ainakin osalla on uusia hienoja autoja, jos ei muuten niin lainassa. Omistajalla lisäksi tapana kadota ettei ota vastuuta jos valittaa jostain, tienannut melko paljon vuokralla. Itse käytän korvatulpat ja nukun miten sattuu, yleensä yöllä ei saa nukkua melun ja hajun takia. En tiedä asuuko talossa enää aamu työssä käyviä. Ja valitti moni, mutta ei vaan kukaan puutu. Viime kesänä oli sellaiset jotka muutti pois ja valitti ympäri kaikille. 

Vierailija
109/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on ongelma? Parhaassa tapauksessa voit käydä itse ostamassa sieltä jotakin."

Pöh.

Vierailija
110/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin vakituksen yhdessä parin muun naaourin kanssa. Narkille häätö 

Vierailija
111/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksen naapurin kanssa

Vierailija
112/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kallis vuokra ei ole tae ettei olisi narkkeja naapurissa. Itse maksan tuhat pk-seudulla ja talo silti täynnä narkkeja ja Airbnb asuntoja vaihtuvia asukkaita, polttaminen myös sallittu. Lisäksi ainakin osalla on uusia hienoja autoja, jos ei muuten niin lainassa. Omistajalla lisäksi tapana kadota ettei ota vastuuta jos valittaa jostain, tienannut melko paljon vuokralla. Itse käytän korvatulpat ja nukun miten sattuu, yleensä yöllä ei saa nukkua melun ja hajun takia. En tiedä asuuko talossa enää aamu työssä käyviä. Ja valitti moni, mutta ei vaan kukaan puutu. Viime kesänä oli sellaiset jotka muutti pois ja valitti ympäri kaikille. "

No huh huh! Täälläkin samanlaista. 

Vierailija
113/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla narkki sukulainen, niin näin hänelle hommataan asuntoa yms. Luultavasti sossu. Toistuvasti. Ja naapurin narkki kaikki ilmaista ja ei käy työssä ja ei halua oppia kieltä ei tarvitse. Itse päihteetön niin kaikki täytyy itse maksaa, jos ei muuten niin velaksi tai säästäen tulee maksaa. Jos laittaa hakemus sossuun tulee kielteinen vihainen vastaus heti. Sellainen on tämä pk-seudulla meno. 

Koko Suomessa samaa. Mun mielestä lakia vois muuttaa, pitäis saada enemmän tukia jos on päihteetön, koska se olisi kannustavaa. Kun käyttää päihteitä tuet menee päihteisiin, jolloin voisi olla niin että sossu maksaisi suoraan vuokran ja muut menot, käteistä ei saisi lainkaan vain maksusitoumuksen ruokaan ja muihin tarvikkeisiin. Kyllä minusta on oikeus rajata sairaan ihmisen rahankäyttöä niin että riippuvuus ei rahoja vie. 

Vierailija
114/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä vuokran hyvitys vaatimus, koska isännöitsijä ei piittaa ja kannustaa narkki naapuria ja omistaja vain katosi. Tehkää muutkin. Tässä vuokra tuhat. 

Vierailija
115/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä on ongelma? Parhaassa tapauksessa voit käydä itse ostamassa sieltä jotakin."

Pöh.

Voi tulla joskus tarpeeseen.

Vierailija
116/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi tulla joskus tarpeeseen."

Ei tule.

Vierailija
117/117 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset