Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedustelen muuttofirmoista?

09.05.2008 |

Heips!

Olemme muuttamassa Keskieurooppaan (4hlö) ja tiedustelen mikä muuttofirma on koettu hyväksi? Muutossa kun tuppaa rikkoutumaan tavaraa sekä ilmaa on hinnoissa aloittelen tässä firmojen kilpailutusta.

Kiitos etukäteen!

PS. Jos jollakin on muita hyviä vinkkejä - kiitos ! :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

suosittelen lämpimpästi muuttopalvelu M. Kähäriä Pälkäneeltä. Muutimme itse tosi hankalan muuton heidän kanssaan ja tiedän ainakin kuusi perhettä, jotka ovat onnistuneesti muuttaneet joko Eurooppaan tai takaisin Suomeen ilman minkäänlaisia ongelmia juuri Kähärin muuttamana.

Olivat lisäksi edullisin kilpailuttamamme firma, saimme pakkaustarvikkeet ym kotiin kuljetettuina ja palvelu oli muutenkin erinomaista.

Neljän kaupungin ja kahden maan välisessä muutossa särkyi yksi pieni koristelasi, ei muuta. Tuokin oli sellainen, että olisi miltei ollut ihme, jos ei olisi hajonnut, kun on superohutta lasia ja siinä oli jalka eli oli tosi hankala pakata.

Firman nettisivut ovat muistaakseni http://www.muuttopalvelumkahari.com/

2/6 |
11.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huolellista ja tehokasta, plussana oli että miehet olivat hulvattoman hauskoja heppuja. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilta sain ystävällistä puhelinpalvelua sekä samat hinnat ja ilmaisia neuvoja kun lopulta jouduttiin itse hoitamaan muutto aikataulun (joulunpyhät) takia. Olisi maksanut saman verran kuin tuli maksamaan itse hoidettu pakettiautomuutto :)

Vierailija
4/6 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ja muutamalla muullakin perheellä homma meni huonosti, koska käyttivät "alihankintana" jotain pikkufirmaa, jonka miesten intressinä oli lähinnä tupakan polttaminen. Kaverin posliinikaappi pakattiin laittamalla kaappi lukkoon! Pakkauslistoista eivät olleet kuulleetkaan, joten seuraavana aamuna (muuttopäivä) kirjoitettiin listoja hiki hatussa...

Vierailija
5/6 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Juhani Puljulaa!!!

erittäin täsmällisiä kavereita ja tunnollisia....hinta verrattuna muihin...ero on suuri.

olemme käyttäneet Puljulaa ja suositelleet tuttavillemme jotka ovat muuttaneet suomesta ulkomaille tai ulkomailta takaisin suomeen.

Vierailija
6/6 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos itse maksatte niin Kähäriä. AJL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän