Auton pesu kotona? Kannattaako jo näillä hinnoilla
Katselin tuossa aamulla lähihuoltamon pesuhintoja ja jäi vähän toffeen maku suuhun. Kaksi peruspesua olisi ollut 47 euroa (tarjous) ja parempi premium pesu päälle kolmekymppiä kappaleelta. Ei se nyt maailman isoin raha ole, mutta jos auto on keväällä jatkuvasti kurassa, niin aika nopeasti tuosta kertyy turhaa menoa.
Onko muut pesseet autoa itse nyt kun pesuloiden hinnat tuntuu nousseen? Mietin vaan, että onko teillä jotkut tietyt välineet siihen ja tuleeko yhtä puhdasta kuin harjakoneessa?
Kommentit (142)
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Eikös auton pesu ole taajama-alueella kielletty?
Vierailija kirjoitti:
33€ Kk- soppari ollut jo 7 vuotta. Saa pesettää koska haluaa.
Maksat siis lähes 400 euroa vuodessa autonpesuista😵💫
Vierailija kirjoitti:
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Ei ole
oisko postaa jotain akuutti nippii tai budi hippii?
Helsingin Pukinmäen matonpesupaikalla käyvät härskeimmät pesemässä autonsa. On ollut niin kuumia ja aurinkoisia päiviä, että autonpesijät ovat olleet hyvin ruskettuneita.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina autoa autopesussa missä halvin eli harjaton pesu 20€ ja yöllä 22-06 16€. Se on ihan riittävä. Nyt innostuin auton puunaamisesta kun se on kivaa ja lopputulos miellyttää silmään. Ostin kaupasta kaksi ämpäriä, pesukintaan, esipesusuihkeen ja autoshampoon. Voi pojat kun Lexus kiiltää pesun jälkeen! Kyllä näköjään kannattaa aurinkoisena päivänä tunti lutrata veden kanssa 👍
Auton pesu omassa pihassa on laitonta.
Ehkä se oli tarkoitettu olemaan niin.
Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.
Olen samaa mieltä kuin ap.