Auton pesu kotona? Kannattaako jo näillä hinnoilla
Katselin tuossa aamulla lähihuoltamon pesuhintoja ja jäi vähän toffeen maku suuhun. Kaksi peruspesua olisi ollut 47 euroa (tarjous) ja parempi premium pesu päälle kolmekymppiä kappaleelta. Ei se nyt maailman isoin raha ole, mutta jos auto on keväällä jatkuvasti kurassa, niin aika nopeasti tuosta kertyy turhaa menoa.
Onko muut pesseet autoa itse nyt kun pesuloiden hinnat tuntuu nousseen? Mietin vaan, että onko teillä jotkut tietyt välineet siihen ja tuleeko yhtä puhdasta kuin harjakoneessa?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vanhalla hilseshampoolla, esim. Head & Shoulders, ja 30-asteisella vedellä ja autoharjalla / -sienellä tulee puhdas ja kiiltävä auto, huuhtelu kastelukannusta. Ei maksa paljon.
Joo, tuo hilshampoo on unohtunut mulla, kun mun vuoden -07 Pösöstä alkoi kuoriutua lakka takapuskurista tänä vuonna.
Se alkoi pienestä knöölistä ja nyt hilse on levinnyt koko takapuskurin alueelle.
Pösö 207.
Terapiaa jo 7 vuotta ja sairauslomalla. Syytän todellakin muita.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Itse koen varallisuuden todella tavoiteltavana juttuna
Ei se elämä ole pelkkää pullaa, paitsi sun kohdallasi ehkä.
Mulla on autoja ollut vuodesta -80 ja kahdesti olen pesulassa päättänyt tuona aikana. En kyllä joka vuosi pese muutenkaan. Autot on ollut kulkuvälineitä.
No anyway toisen Fatboyn päälle me laitettiin AMBRONITE-colat.
Olen aina soittanut poliisit kun naapuri pessyt autoa pihassaan.
Nykyään on ympäristörikos pestä omaa autoaan omalla pihalla. Kiitos vihervassareiden.
Möi möi vaan.