Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö työtäsi?

Vierailija
06.03.2026 |

Itse nimittäin häpeän. Olen lähihoitaja. Muita?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät häpeävät ammattiaan ja lähihoitajan ammatti ei ole hävettävä vaikka naisvihan vuoksi siitä on jotkut pyrkineet tekemään sellaisen, mutta omia aivoja kannattaa käyttää.

Vierailija
2/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen ylpeä omastani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Viihdyn työssäni mainiosti.

Vierailija
4/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä lähihoitajuudestasi, tärkeää työtä.

Itse häpeäisin silmät päästäni mikäli olisin pappi, tosin mikäli olisin en todennäköisesti osaisi enkä ymmärtäisi hävetä. Onneksi en ole, elämä on valintoja.

Vierailija
5/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse häpeäisin silmät päästäni mikäli olisin pappi, tosin mikäli olisin en todennäköisesti osaisi enkä ymmärtäisi hävetä. Onneksi en ole, elämä on valintoja.

Mikä siinä työstä tekee tärkeää? Hoidan ihmisiä, jotka eivät halua hoitoa. Väkivalta eri muodoissa on jatkuvaa. Tälläkin palstalla lähihoitajia arvostellaan ja haukutaan jatkuvasti. Uudet tuttavuudet pitävät minua tyhmänä, kun kerron olevani lähihoitaja. 

- ap

Vierailija
6/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmät häpeävät ammattiaan ja lähihoitajan ammatti ei ole hävettävä vaikka naisvihan vuoksi siitä on jotkut pyrkineet tekemään sellaisen, mutta omia aivoja kannattaa käyttää.

Olen fiksu, mutta lähihoitajia pidetään yleisesti tyhminä. 

- ap 

Vierailija
7/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka olen duunariammatissa. Siivoojana ollessa kyllä kohtasin paljon alaspäin katsomista, mutta ei se sen työn vika ollut, vaan typerien ihmisten.

Vierailija
8/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksu, mutta lähihoitajia pidetään yleisesti tyhminä. 

- ap 

Ei sinun silti tarvitse hävetä.

Vierailija
9/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Palasin ensimmäiseen ammattiini, en sovi päätetyöhön. Tässä olen elementissäni, keittönatsi.

Sairaalahuoltaja 

Vierailija
10/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen sihteeri.

Vierailija
11/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, enkä koe ylpeyttä. Viihdyn työssäni, mutta en niin paljon, ettenkö tekisi mieluummin jotain muuta, jos se olisi taloudellisesti mahdollista.

Olen virkamies.

Vierailija
12/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu, mutta lähihoitajia pidetään yleisesti tyhminä

ihmiset jotka yleistää rankalla kädellä, on tyhmiä itse. Esim vaikka Blondit on tyhmiä. Kertoo enempi sanojasta ja mielenmaiseman köyhyydestä kun siitä, että määrittääkö hiusväri ihmisen älykkyystason.

Vierailija
13/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hävennyt. Nyt täydellä, hyvällä eläkkeellä. 

Vierailija
14/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin ja sain onneksi potkut. 

Vierailija
15/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en tosin ylpeilekään. Itselle ihan yhden tekevä myös mitä muut tekevät. Itse olen kemian- ja fysiikan tohtori, professorina samalla tutkien hiukkasfysiikkaa.

Vierailija
16/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä työstä tekee tärkeää? Hoidan ihmisiä, jotka eivät halua hoitoa. Väkivalta eri muodoissa on jatkuvaa. Tälläkin palstalla lähihoitajia arvostellaan ja haukutaan jatkuvasti. Uudet tuttavuudet pitävät minua tyhmänä, kun kerron olevani lähihoitaja. 

- ap

Jokainen ihminen joka työskentelee muita auttaakseen tekee tärkeää työtä. Lähihoitajia arvostelevat tällä palstalla ja muuallakin henkisesti pienet ihmiset.

Vierailija
17/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en tosin ylpeilekään. Itselle ihan yhden tekevä myös mitä muut tekevät. Itse olen kemian- ja fysiikan tohtori, professorina samalla tutkien hiukkasfysiikkaa.

Itel samat setit, mut lisäksi olen avaruuskirurgi ja mulla on 30 cm pitkä muna.

Vierailija
18/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan normaalissa ammatissa. Jos kertoisin mitä teen työkseni niin 80 prosenttia ihmisistä olisi heti lynkkaamassa ja tuomitsemassa. Kuitenkin olemme yksi Suomen kovimmista tekijöistä tällä alalla tällä hetkellä ja yleisesti todella arvostettuja.

Ajattelemattomille ja osaamattomille onkin vain parempi kertoa laatikkoleukakoulutus ja kyseiseen alaan liittyvä tutkimustyö. Heille voisi kertoa myös totuuden mutta sitten... :D

Vierailija
19/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä häpeät minun työtäni?

Vierailija
20/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin töitä. Häpeän työttömyyttäni.