Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittymällä Sinimustan Liikkeen jäseneksi olet mukana palvelemassa ja puolustamassa suomalaisen kansan kulttuuria, elinympäristöä ja elämänt

Vierailija
13.05.2026 |

Liittymällä Sinimustan Liikkeen jäseneksi olet mukana palvelemassa ja puolustamassa suomalaisen kansan kulttuuria, elinympäristöä ja elämäntapaa.

Poliittinen toimintamme ei nojaudu pelkästään muutaman vuoden välein käytäviin vaaleihin vaan tekoihin sekä taipumattomaan ja kompromissittomaan aktiivisuuteen, jonka päämääränä on kansallisen olemassaolomme turvaaminen. Liikkeen ytimessä eivät ole poliittiset opportunistit, vaan periksiantamattomat ihmiset, jotka näkevät kanssa-aktivistit verisiteiden yhdistämänä perheenä yhteisessä taistelussa kansallisten päämäärien puolesta.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että aika moni suomalainen on kiinnostunut puolustamaan suomalaista kansaa, kulttuuria ja elinympäristöä. Sen sijaan aika harva on kiinnostunut juutalaisvastaisuudesta ja muusta rasismista. Huom. aika moni Suomessa suhtautuu jopa erittäin kriittisesti maaham muuttoon, mutta sen sijaan harvempi on valmis yhdistämään siihen ihka-aidon rasismin. Joten en oikein usko, että sinimusta liike tulee saamaan suurta kannatusta. Toivotaan, että olemassa olevat puolueet kaivelevat päänsä hanurinsa uumenista ja alkavat puolustaa Suomea ja suomalaisia tämän nykyisen hulluuden sijaan. Kyllä mä  luulen, että Suomessakin woke kohta kuopataan. 

Vierailija
2/3 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitää spämmätä useampi näitä aloituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roska porukkaa🤢

Vierailija
4/3 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako teiltä tanhuparin?