Hei ihana mies! Mitä kaikkea olet elämäsi aikana saanut aikaan kikkelilläsi?
Kommentit (7)
Taivutin sitä ja kosketin terskalla peräaukkoani
Perttihän se siellä kyselee, kun hänellä on penis jäänyt vaille muuta käyttöä kuin virtsaamista.
Vierailija kirjoitti:
Perttihän se siellä kyselee, kun hänellä on penis jäänyt vaille muuta käyttöä kuin virtsaamista.
Mulla ei ole kikkeliä
Mä olen oikeasti naishenkilö
Käytän puolijäykkää peenistä voiveitsenä. Tai jotain margariinia se oikeasti on.
Menehän Hokkajankkis = Pera55 eli oikeasti ulvilalainen vanhempiensa kanssa asuva mt-eläkeläinen Pauliina 36 v. nyt jo pois trollaamasta ja hyppää vaikka rotkoon
Paljon rahanmenoa, harmia ja pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Menehän Hokkajankkis = Pera55 eli oikeasti ulvilalainen vanhempiensa kanssa asuva mt-eläkeläinen Pauliina 36 v. nyt jo pois trollaamasta ja hyppää vaikka rotkoon
Mistä sä voit tietää mun nimen???
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä voit tietää mun etunimen???
Enkä mä kyllä niillä asu olen vaan usein
Äläkä vedä hokkajankkis nimeä tähän mulla ei ole mitään kytköksiä siihen mä en fanita sitä enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä voit tietää mun etunimen???
Enkä mä kyllä niillä asu olen vaan usein
Äläkä vedä hokkajankkis nimeä tähän mulla ei ole mitään kytköksiä siihen mä en fanita sitä enää
Tiedän sinusta paljon enemmänkin. Jos jatkat täällä spämmäämistä, kerron sinusta vielä lisää ja lisää. Kohta sinulla voi olla ikiomia "faneja" kotiovella :)
Piirsin sydämen lumihankeen