Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olet katsellut halutonta puolisoa?

Vierailija
13.05.2026 |

Olen yrittänyt keskustella, ei edes myönnä ongelmaa. Olen myös suoraan kysynyt, haluaako erota, tai haluaako avoimen suhteen, ei kuulemma halua. Vaikuttaa olevan täysin tyytyväinen, vaikka seksiä ei olisi enää ikinä. Itse en ole valmis siihen että ne hommat olisi myös minun osaltani lopullisesti ohi. Suhde muilta osin ok, joten aika iso kynnys on tämän takia pistää eropaperit vetämään ja yhteinen asunto myyntiin. 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin vaimo on lakannut haluamasta, eikä varmasti kehtaa sanoa miehelleen, että se johtuu hänen pallomahastaan. Vaimo on timmi ja melko nuorekkaan oloinen. Mies on semmoinen "setämäinen" ja ukkoontunut ennen aikojaan. Suurin ilo elämässä vaikuttaa olevan syöminen ja vatsa on viime aikoina hänellä kasvanut sellaiseksi pinkeäksi palloksi. Pitkällä ja muuten melko hoikalla miehellä tuo on jotenkin aika irvokas näky. Muistuttaa raskausvatsaa. En kyllä itsekään haluaisi. Voin kuvitella miltä tuntuu, kun sellainen pinkeä pallo pökkii sua seksin aikana. Yh.

Siis sun kaverin vaimo on kaverin selän takana kertonut sulle, ettei enää halua miestään ja eritellyt myös syyt tähän? Sängyssäkö kertoi? 

No ei varmaan yllätä, että kyllä naiset juttelee näistä asioista keskenään. Olin alunperin miehen kaveri ja nyt myöhemmin tietysti myös suhteellisen läheisissä väleissä vaimokkeen kanssa. 

Vierailija
62/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hel vetti jaksaa katsoa vuodesta toiseen jotain karvaista mummelia, öyks!

Vierailija
64/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hel vetti jaksaa katsoa vuodesta toiseen jotain karvaista mummelia, öyks!

TÄMÄ!

Vierailija
65/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat ovat nykyään niin läs kejä ja karvaisia, ettei ihan hirveesti kiinnosta!

Vierailija
66/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin näiden "suhde on muuten hyvä, mutta ei ole seksiä" kommenttien kohdalla, että onko vaan kova itsepetos meneillään? Ei pystytä tunnustamaan, että ei se suhde ole hyvä. En tiedä, varmaan aidosti haluttomiakin ihmisiä on, mutta jotenkin tuntuis siltä, että tuskin se seksi ekana katoaa vaan suhteessa on oltava muitakin ongelmia.

Ehkä joku haluton osapuoli voisi selittää, miksi ei halua?

Veikkaan, että esimerkiksi jos mies on salaa h*mo, seksi ei häntä naisen kanssa kiinnosta. Ehkä pettää miesten kanssa, ehkä ei - esimerkiksi moni uskovainen joutunee yhteisönsä vuoksi hautaamaan h*mosek suaa lisuuden todella syvälle, ehkä jopa kieltämään sen. Monestihan näiden vaimot ei koskaan tienneet mitään, mutta s*ksiä ei suhteessa ollut.

Ja onhan olemassa myös aseksuaaleja ihmisiä. En tunne ilmiötä tarkemmin, mutta voisiko se olla aivan hormonaalinen, biologinen ominaisuus. Ei vain ne viisarit värähdä.

Vierailija
67/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta tuli tayteen, puoliso ei pysty/halua sairauksien vuoksi. Muutenkaan ei mene hyvin, joten ero taitaa tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä