Kuinka pitkään olet katsellut halutonta puolisoa?
Olen yrittänyt keskustella, ei edes myönnä ongelmaa. Olen myös suoraan kysynyt, haluaako erota, tai haluaako avoimen suhteen, ei kuulemma halua. Vaikuttaa olevan täysin tyytyväinen, vaikka seksiä ei olisi enää ikinä. Itse en ole valmis siihen että ne hommat olisi myös minun osaltani lopullisesti ohi. Suhde muilta osin ok, joten aika iso kynnys on tämän takia pistää eropaperit vetämään ja yhteinen asunto myyntiin.
Kommentit (67)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kuka hel vetti jaksaa katsoa vuodesta toiseen jotain karvaista mummelia, öyks!
Vierailija kirjoitti:
Kuka hel vetti jaksaa katsoa vuodesta toiseen jotain karvaista mummelia, öyks!
TÄMÄ!
Akat ovat nykyään niin läs kejä ja karvaisia, ettei ihan hirveesti kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Mä aina mietin näiden "suhde on muuten hyvä, mutta ei ole seksiä" kommenttien kohdalla, että onko vaan kova itsepetos meneillään? Ei pystytä tunnustamaan, että ei se suhde ole hyvä. En tiedä, varmaan aidosti haluttomiakin ihmisiä on, mutta jotenkin tuntuis siltä, että tuskin se seksi ekana katoaa vaan suhteessa on oltava muitakin ongelmia.
Ehkä joku haluton osapuoli voisi selittää, miksi ei halua?
Veikkaan, että esimerkiksi jos mies on salaa h*mo, seksi ei häntä naisen kanssa kiinnosta. Ehkä pettää miesten kanssa, ehkä ei - esimerkiksi moni uskovainen joutunee yhteisönsä vuoksi hautaamaan h*mosek suaa lisuuden todella syvälle, ehkä jopa kieltämään sen. Monestihan näiden vaimot ei koskaan tienneet mitään, mutta s*ksiä ei suhteessa ollut.
Ja onhan olemassa myös aseksuaaleja ihmisiä. En tunne ilmiötä tarkemmin, mutta voisiko se olla aivan hormonaalinen, biologinen ominaisuus. Ei vain ne viisarit värähdä.
Kahdeksan vuotta tuli tayteen, puoliso ei pysty/halua sairauksien vuoksi. Muutenkaan ei mene hyvin, joten ero taitaa tulla.
No ei varmaan yllätä, että kyllä naiset juttelee näistä asioista keskenään. Olin alunperin miehen kaveri ja nyt myöhemmin tietysti myös suhteellisen läheisissä väleissä vaimokkeen kanssa.