Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olet katsellut halutonta puolisoa?

Vierailija
13.05.2026 |

Olen yrittänyt keskustella, ei edes myönnä ongelmaa. Olen myös suoraan kysynyt, haluaako erota, tai haluaako avoimen suhteen, ei kuulemma halua. Vaikuttaa olevan täysin tyytyväinen, vaikka seksiä ei olisi enää ikinä. Itse en ole valmis siihen että ne hommat olisi myös minun osaltani lopullisesti ohi. Suhde muilta osin ok, joten aika iso kynnys on tämän takia pistää eropaperit vetämään ja yhteinen asunto myyntiin. 

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla pieni ja tiukka ja mulla suuri.

Vaimolle liian suuri joten mitäs teet?

Liika pois latvasta ja rungon kavennusra riittävästi. Kirurginen veto toimii siihen pulmaan. Niin se toimii kuin aidanseiväs kosteassa ketunkolossa. 

Vierailija
42/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pistää poikki mieluummin ennemmin kuin myöhemmin, koska harvemmin sen haluttoman osapuolen libido siitä enää mihinkään herää. Toki jos itseäkään ei haittaa niin eri asia. 

Riippuu ihan siitä, mistä se haluttomuus johtuu. Jos se johtuu uupumuksesta, epätasaisesta kotitöiden jaosta, huonosta seksistä tai siitä, miten puoliso kohtelee, niin kyllä, nämä asiat voivat muuttua, jos molemmat oikeasti haluaa niin.

Vuodesta toiseen kaikissa tilanteissa jatkuva haluttomuus harvemmin on väliaikaista tai olosuhteisiin liittyvää, vaikka näin se haluamaton osapuoli asian usein esittääkin. Mulla oli mies, joka usein puhui että ei jaksa kun on niin stressaavaa ja väsyttävää tämä arki, mutta kummasti sillä kuitenkin riitti energiaa harrastaa ja käydä viihteellä. Laskin äijän menemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 v, sitten tuli työtarjous toiselta paikkakunnalta, muutin yksin, vielä vuoden jatkui etäsuhteena ja lopulta hiipui pois. Ei oltu naimisissa

2 kokonaista vuotta katselit häntä. On varmasti tullut aika pitkäksi. Mitäs vessareissut ja kauppareissut, olitko mukana ja katsoit häntä taukoamatta?

-Luppis 10v

Vierailija
44/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen vaihto auttoi aluksi, mutta kun exä haastoi uuden tappeluun parkkipaikalla ja uusi mies sai pahasti turpaansa, niin itsetunto jotenkin heikkeni ja ilmeni myöhemmin impotenssia. Taas loppui suhde haluttomuuteen aika pian.

Tuossa on aika halveksiva sävy "sai pahasti turpaansa", vaikka aloittaja oli tämä exä. 

Kuulostaa kovasti siltä, että muija katsoi pimpula supistellen vierestä, että kumpi uros voittaa kilpailun hänestä, ja jälkikäteen on näennäisesti voivoteltu humaanina. 

Vierailija
45/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla on diabetes, jota hän ei hoida, koska potee lääkärikammoa. Se vaikuttaa myös alakertaankin, ei toimi. Olen pyytänyt menemään lääkäriin useita kertoja, mutta ei. 

Kaipaan meidän seksielämää, joka oli hyvää. Mikään dildo ei sitä korvaa. Nyt on mennyt vuosi. Voisin kestää tilanteen, jos tietäisin että hän on tehnyt kaikkensa mutta kun sinne lääkäriin ei mennä....koen ettei hän välitäkään minusta niinkuin pitäisi. 

Asiat on muuten kunnossa. Oikeasti olen alkanut pohtia että etsisin muualta. Pettäminen vaan on itselle täysin moraaliton ajatus, joten eroan kai ensin....

Ei se olematon seksielämä kohta enää ole ainoa ongelma, diabetes on ennen ollut tappava tauti mitä pelättiin ja kyllä siihen edelleen voi kuolla jos sitä ei hoida 

Vierailija
46/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitisen vuotta nyt on mennyt niissä merkeissä että aina välillä yritän lähestyä ja saan vastaukseksi että nyt just ei jaksa tai huvita. Olen yrittänyt kertoa, miltä tämä torjunta minusta tuntuu mutta sillä ei ilmeisesti ole mitään väliä. En jaksa ottaa eroa kun sekin on sitten tässä vaiheessa oma saagansa kun on yhteinen talo. Arvon kuitenkin ihan selvä että jos tähän joku komea mies tulisi sopivasti lirkuttamaan niin minua ei tarvitsisi pitkään suostutella. Lähestulkoon jokainen mies olisi tässä tilanteessa ottanut eron ajat sitten. 

Äijäs on h o m o.

No sitten seuraava kysymys on että miksi h0m0 vielä tässä maailmanajassa suotta kiduttaa itseään ryhtymällä suhteeseen naisen kanssa. 

Vierailija
47/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen vaihto auttoi aluksi, mutta kun exä haastoi uuden tappeluun parkkipaikalla ja uusi mies sai pahasti turpaansa, niin itsetunto jotenkin heikkeni ja ilmeni myöhemmin impotenssia. Taas loppui suhde haluttomuuteen aika pian.

Tuossa on aika halveksiva sävy "sai pahasti turpaansa", vaikka aloittaja oli tämä exä. 

Kuulostaa kovasti siltä, että muija katsoi pimpula supistellen vierestä, että kumpi uros voittaa kilpailun hänestä, ja jälkikäteen on näennäisesti voivoteltu humaanina. 

Ystävä hyvä, sinua trollattiin tuossa. 

Vierailija
48/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en katsoisi halutonta puolisoa yhtään ellei olisi kyse fyysisestä, vakavasta sairaudesta. Korvien väliä ei lasketa sellaiseksi. 

Vierailija
49/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalinta on se, että ongelma voisi olla ratkaistavissa, mutta kun ei miestä voi pakottaa lääkäriin. Uskoo, että jollain luonnon konsteilla muka pärjää, mutta entäs mun tarpeeni? Epäilen siis vahvasti testosteronivajetta eikä ne luonnon konstit seksielämää ainakaan näytä parantavan. 

Miksi oletat, että kysyjä on nainen?

Hänhän puhui omasta tilanteestaan eikä aloituksesta? -eri

Niin juuri. Tosin aloitus kuulosti minusta naisen tekstiltä ja miehet ovat huonompia puhumaan ja menemään lääkäriin. 

Vierailija
50/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut viimeisen vuoden aikana seksiä ehkä neljä kertaa. Olen päättänyt odotella olosuhteiden vuoksi vielä puolisen vuotta, sen jälkeen ilmoitan, että minä alan taas harrastaa seksiä jonkun kanssa ja mies voi itse valita, onko se hän vai joku muu. 

Vierailija
51/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pyri muittenkaan pöksyihin. Stressitöntä elämää.

Vierailija
52/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksin elävällä masturbeisson on ok, niin miksi ei haluttoman kanssa suhteessa olevalla

jos laskelmoi nii parempihan se on runkku ja ystävä kuin runkku ja ei ystävää?

Mulla on ystäviä kyllä. En miehestä kaipaa sellaista. Pitää olla intohimoa, eihän muuten suhteessa ole mitään järkeä.

Vierailija
53/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla pieni ja tiukka ja mulla suuri.

Vaimolle liian suuri joten mitäs teet?

Pakko mahtua, ku on vihitty, sanois pohjalainen.

Jännä parivalinta kyllä.

Vierailija
54/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ole koskaan osunut halutonta kumppania, vaikka usein on ollutkin niin, että olen itse ollut se enemmän haluava osapuoli. Välillä panettaa ihan koko päivän. Ei kuitenkaan ole ollut niin eriparista se haluaminen, että olisi suuremmin ongelmia aiheuttanut. Kerran oli hetken aikaa sellainen miesaarre, joka halysi itsekin yhtä paljon. Siinä meni kyllä elämä yhdeksi jyystämiseksi, en tiedä onko sekään sitten hybä. En olisi kuitenkaan sellaisen henkilön kanssa luultavasti mihinkään pitkään suhteeseen edes ryhtynyt, jonka kanssa halut ei osu lainkaan yksiin.

Voin kyllä kuvitella, että tuo tuntuu aika pahalta siitä kumppanista. Sulla on siinä rakas ihminen ja läheisyyttä olisi ikään kuin käden ulottuvilla, mutta et saa sitä toiselta. Vähän kuin janoon kuolis vesihanan vieressä. Itselle tulisi tosi torjuttu ja epähaluttu olo. Tuskin olisin kovinkaan kauaa sellaisessa suhteessa.

Vierailija
55/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina mietin näiden "suhde on muuten hyvä, mutta ei ole seksiä" kommenttien kohdalla, että onko vaan kova itsepetos meneillään? Ei pystytä tunnustamaan, että ei se suhde ole hyvä. En tiedä, varmaan aidosti haluttomiakin ihmisiä on, mutta jotenkin tuntuis siltä, että tuskin se seksi ekana katoaa vaan suhteessa on oltava muitakin ongelmia.

Ehkä joku haluton osapuoli voisi selittää, miksi ei halua?

Vierailija
56/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 v, sitten tuli työtarjous toiselta paikkakunnalta, muutin yksin, vielä vuoden jatkui etäsuhteena ja lopulta hiipui pois. Ei oltu naimisissa

2 kokonaista vuotta katselit häntä. On varmasti tullut aika pitkäksi. Mitäs vessareissut ja kauppareissut, olitko mukana ja katsoit häntä taukoamatta?

-Luppis 10v

Joo, ei ole mitään velvollisuutta toisella aikuisella sellaiseen .

Vierailija
57/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei ole vetovoimaa niin, että sitä puolisoa alkaisi haluttaa ja sitten syytät sitä puolisoa?

Näin se monesti on. Ja toinen pakkoliitto.

Vierailija
58/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimo on lakannut haluamasta, eikä varmasti kehtaa sanoa miehelleen, että se johtuu hänen pallomahastaan. Vaimo on timmi ja melko nuorekkaan oloinen. Mies on semmoinen "setämäinen" ja ukkoontunut ennen aikojaan. Suurin ilo elämässä vaikuttaa olevan syöminen ja vatsa on viime aikoina hänellä kasvanut sellaiseksi pinkeäksi palloksi. Pitkällä ja muuten melko hoikalla miehellä tuo on jotenkin aika irvokas näky. Muistuttaa raskausvatsaa. En kyllä itsekään haluaisi. Voin kuvitella miltä tuntuu, kun sellainen pinkeä pallo pökkii sua seksin aikana. Yh.

Vierailija
59/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin näiden "suhde on muuten hyvä, mutta ei ole seksiä" kommenttien kohdalla, että onko vaan kova itsepetos meneillään? Ei pystytä tunnustamaan, että ei se suhde ole hyvä. En tiedä, varmaan aidosti haluttomiakin ihmisiä on, mutta jotenkin tuntuis siltä, että tuskin se seksi ekana katoaa vaan suhteessa on oltava muitakin ongelmia.

Ehkä joku haluton osapuoli voisi selittää, miksi ei halua?

No minä ymmärrän tuon niin, että keskinäistä välittämistä kuitenkin on eikä siinä toisessa osapuolessa ole muita ilmeisiä vikoja. Onhan niitä, joilta halut vaan häviää keski-iässä sekä myös niitä, joilla haluja ei missään vaiheessa kauheasti ollutkaan. Ihmiset, jotka huutavat joka asiaan ratkaisuksi välitöntä eroa, vaikuttavat minusta aika nuorilta ja naiiveilta. On ihan ymmärrettävää, että jos on jo ehditty rakentaa koko elämä yhdessä ja on lapset ja omistusasunnot ja kesämökit ja yhteinen lähipiiri niin sen kaiken auki repiminen on niin raskasta ja vaikeaa että ei siihen ihan pienestä lähde. Ja juu, elän seksittömässä avioliitossa ja mietin eroa vähintään kerran kuussa. 

Vierailija
60/67 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin vaimo on lakannut haluamasta, eikä varmasti kehtaa sanoa miehelleen, että se johtuu hänen pallomahastaan. Vaimo on timmi ja melko nuorekkaan oloinen. Mies on semmoinen "setämäinen" ja ukkoontunut ennen aikojaan. Suurin ilo elämässä vaikuttaa olevan syöminen ja vatsa on viime aikoina hänellä kasvanut sellaiseksi pinkeäksi palloksi. Pitkällä ja muuten melko hoikalla miehellä tuo on jotenkin aika irvokas näky. Muistuttaa raskausvatsaa. En kyllä itsekään haluaisi. Voin kuvitella miltä tuntuu, kun sellainen pinkeä pallo pökkii sua seksin aikana. Yh.

Siis sun kaverin vaimo on kaverin selän takana kertonut sulle, ettei enää halua miestään ja eritellyt myös syyt tähän? Sängyssäkö kertoi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän